Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Herr Tod

Die had Mario op tijd gespot 8)

Ik wederom pas op het laatste moment :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Schmetzke

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH  :!:

Stage zit erop, vandaag laatste tentamen gehad. En nu een weekje rust. Donderdag lekker knallen @ Franco  :yes6rs:

Karin

&^%$#@ jawel hoor het was weer raak gisteren....lag weer te schravelen in de berm. Gisteren in de Ardennen dus mezelf eronderuit geremd in een bocht die meer kneep dan ik van te voren had ingeschat.
Resultaat: zometeen maar door de dokter laten opmeten. Mijn rechterhand is heel dik en pijnlijk, kan wel de vingers bewegen maar bewegen doet met name ook bij de pols pijn.
Mijn enkel weer dik...net als vorig jaar en nu is mijn knie er ook bij betrokken. Die vertrouw ik het minst.

Tja en de motor heeft ook behoorlijk wat schade. Dus ik zal wel weer een week of 6 uit de running zijn  :cry:

Maar ....ik kom terug  :mrgreen:

B-Witch

Shit wat slecht nieuws Karin. :cry:

Hoop dat de schade aan jou meevalt, die motor die is wel weer te repareren. :wink:

Heel veel beterschap!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

das inderdaad vervelend nieuws  :?  die knijpende bochten zijn ook leip, in belgie (hier in de buurt ergens) is er ook zo ene. Daar heb ik ook een keer de andere weghelft moeten bezoeken om hem ueberhaupt te halen  :oops:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Joepie1958

Karin wat doe je nou :oops:
Heel veel sterkte en spoedige genezing voor jou en je fietsie :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

CiteerFlor Schilte (49) overleden

L1-sportcorrespondent Flor Schilte is overleden. Dat gebeurde vorige week tijdens een vakantie in Thailand.

De autosportverslaggever voorzag op L1-radio de Formule I van commentaar. Hij deed dat in de periode dat Jos Verstappen actief was in de Formule I. Ook schreef hij voor tijdschriften en internetsites artikelen over de autosport. Flor Schilte is 49 jaar geworden.

Was tijdens mijn "carriere" als rally-rijder ook een van de mede-organisatoren van de roemruchte Limburgia-rally :cry:  :cry:

Dat hij moge rusten in vrede :cry:  :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Karin"&^%$#@ jawel hoor het was weer raak gisteren....lag weer te schravelen in de berm. Gisteren in de Ardennen dus mezelf eronderuit geremd in een bocht die meer kneep dan ik van te voren had ingeschat.
Resultaat: zometeen maar door de dokter laten opmeten. Mijn rechterhand is heel dik en pijnlijk, kan wel de vingers bewegen maar bewegen doet met name ook bij de pols pijn.
Mijn enkel weer dik...net als vorig jaar en nu is mijn knie er ook bij betrokken. Die vertrouw ik het minst.

Tja en de motor heeft ook behoorlijk wat schade. Dus ik zal wel weer een week of 6 uit de running zijn  :cry:

wat maks te da noe meadje :shock: schnel wer beater weade wa :wink: en dea motor dat kunt wel.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:shock: Karin, dit klinkt niet echt leuk :shock: , maar toch

:yes6rs: Van Harte Beterschap  :yes6rs: (ook voor je motortje).
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "Karin"&^%$#@ jawel hoor het was weer raak gisteren....lag weer te schravelen in de berm. Gisteren in de Ardennen dus mezelf eronderuit geremd in een bocht die meer kneep dan ik van te voren had ingeschat.

zeg karin :!:  toch nie op dezelfde plek hé  :?:  :mrgreen:

veel beterschap en sterkte met je knie en enkel

mocht je een massagetafel willen lenen zoals een bij de fysiotherapeut   :lol:  ik heb er een in de garage staan  :wink:

Mounty

Karin veel beterschap met je ledematen, je motor komt wel weer goed.
We gaan ervanuit dat je weer terug komt....

:wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Ai...balen meid..

veel succes met herstel..
Hoort erbij soms..komt goed

:wink:

@Nippon

lekker dit  :?

m'n reis naar finland per boot valt 30€ duurder uit  :shock:

ff lachen 15€ per motor en 15€ per persoon (brandstof toeslag)  :!:  :roll:

dus ff rekenen 1595 personen en 1000 voertuigen X 15€ = 38.925€  :shock: . (volgens m'n rekenmachine)  :wink:

daar kun je veel diesel voor kopen  :shutup:

heb 't gevoel dat ik bezeken wordt  :fuckyou:

DeWitte

tis mss eco-diesel ???

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

damn das idd kut........
maarja ook hier kan je weer iets van leren.... wordt misschien tijd voor een wat meer offroad gerichte fiets :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl