Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Foto's hebben tot nu toe niks uitgewezen. Wel tot 2 keer toe opnieuw de rontgen in moeten gaan vanwege de zwelling. Moet nu pootje hoog houden en volgende week terug komen.

Mwah, ik begin er al behoorlijk kleurrijk uit te zien  :mrgreen:  .....en spierpijn overal

DeWitte

beterschap meadje;

ff me hart luchten (ja ben normaal niet zo :mrgreen:)

komt net een debiel met z'n R1 hier door de straat (30zone) die met moeite z'n hok wel met tempo minstens 80  :guns:
langs me geparkeerde 2cv gestuurd kreeg (als ie um geraakt had, had Dwars de krant gehaald :evil: )

Hard rijden ok, toch niet in een woonwijk waar kiddo's kunnen oversteken. :?  (hiertegenover krijgen de kids muziekles op zaterdagochtend bijv.)

snap ik niets van, van dat soort maloten  :? doe ff normaal
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"beterschap meadje;

komt net een debiel met z'n R1 hier door de straat (30zone) die met moeite z'n hok wel met tempo minstens 80  :guns:
langs me geparkeerde 2cv gestuurd kreeg (als ie um geraakt had, had Dwars de krant gehaald :evil: )

Hard rijden ok, toch niet in een woonwijk waar kiddo's kunnen oversteken. :?  (hiertegenover krijgen de kids muziekles op zaterdagochtend bijv.)

Dat zijn gasten die zelf geen kids hebben, en helemaal niet nadenken in een woonwijk, die denken dat iedereen altijd oplet en de regels volgen, zodat hij ze met voeten kan treden......zeer ergelijk
:evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"

Dat zijn gasten die zelf geen kids hebben, en helemaal niet nadenken in een woonwijk, die denken dat iedereen altijd oplet en de regels volgen, zodat hij ze met voeten kan treden......zeer ergelijk
:evil:

Dat komt door het merk en model van motor  :o
Proud on the South  

The Dominator

ist 30 bij jullie in de straat?? :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

AngelInMe

Karin beterschap! En de motor komt wel weer in orde.

Ja overal in wijken 30 zones tegewoordig ;)

Motzippaldy

Citaat van: "AngelInMe"Karin beterschap! En de motor komt wel weer in orde.

:stupid:
Proud on the South  

Herr Tod

Pffffff net klaar met werken :roll: Toch alweer de 3e keer in 4 dagen dat de fabriek plat lag :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Toch alweer de 3e keer in 4 dagen dat de fabriek plat lag :?

Herr Tod, wat doe je daar eigenlijk, doe je je naam eer aan of gooi jij de fabriek voor de lol plat :?:  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Citaat van: "Karin"&^%$#@ jawel hoor het was weer raak gisteren....lag weer te schravelen in de berm. Gisteren in de Ardennen dus mezelf eronderuit geremd in een bocht die meer kneep dan ik van te voren had ingeschat.
Resultaat: zometeen maar door de dokter laten opmeten. Mijn rechterhand is heel dik en pijnlijk, kan wel de vingers bewegen maar bewegen doet met name ook bij de pols pijn.
Mijn enkel weer dik...net als vorig jaar en nu is mijn knie er ook bij betrokken. Die vertrouw ik het minst.

Tja en de motor heeft ook behoorlijk wat schade. Dus ik zal wel weer een week of 6 uit de running zijn  :cry:

Maar ....ik kom terug  :mrgreen:

Dat is sneu Karin, hoewel je je misschien toch eens moet gaan afvragen waarom je zo vaak onderuit gaat. Neem je wellicht toch teveel risico"s.
Iig beterschap

DeWitte

bij dit telefoontje door een telemarketeer lucht ook iemand z'n hart :shock:

http://www.flabber.nl/archief/016754.php
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"bij dit telefoontje door een telemarketeer lucht ook iemand z'n hart :shock:

http://www.flabber.nl/archief/016754.php

:twisted: Dit doe ik ook graag, maar ik hou het toch een beetje beschaafder. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

:evil:  gvd, net helemaal naar margraten gegaan op t scootmobiel van de oma, khad geen zin om te fietsen  :roll: is de keet dicht op woensdag  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom":evil:  gvd, net helemaal naar margraten gegaan op t scootmobiel van de oma, khad geen zin om te fietsen  :roll: is de keet dicht op woensdag  :?

dat had ik willen zien :rofl: heeft je oma geen fototoestel. wbt die rustdag op woensdag, die hebben ze toch al jaren, zelfs toen ze nog in Gulpen zaten  :wink:

WhomBom

alleen dan zonder pak  :wink:  is btw echt wel sjpass om mee te rijden zo'n ding. Kun je mee op twee wielen de bocht om, en op onverhard best goed driften  :twisted:  is alleen jammer dat t maar 15 ofzo loopt
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."