Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Dwars"merk??: Orginalteil BMW :? vandaar ook de prijs :cry:

Sinds wanneer maakt BMW zelf die lempkes dan?

Kiek noe es ff of doa noch een nummerke op steit...jenever ken tel hè?!

Esse mer neet aankums det se un zwart ringske mos hubbe ipv een blauw  :shutup:

nummer staat er niet op :? de lens is van Valeo

hier zie je ut roostertje, dat middels een veer op z'n plek wordt gehouden

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Dwars"merk??: Orginalteil BMW :? vandaar ook de prijs :cry:

Sinds wanneer maakt BMW zelf die lempkes dan?

Kiek noe es ff of doa noch een nummerke op steit...jenever ken tel hè?!

nummer staat er niet op :? de lens is van Valeo

hier zie je ut roostertje, dat middels een veer op z'n plek wordt gehouden

Daar heb je 't al, un lempke van m'n groene vrienden  :?

Franse rommel op ne duitse brommer, det is om problemen vragen :mrgreen:

Evengoed, als 't nodig zou zijn kan ik nog wel ff kaike of er nog wat van dat groene spul in de AM te krijgen is. Dat ken wel wat in de kosten schelen, zodra er een BMW stempelke in staat is het opeens dubbel zo duur  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

heb het roostertje al besteld :wink: dank voor je meedenken 8)

wat me meer stoort is dat een collega dat gedaan moet hebben en dat die zich niet ffkes meld: de stomme hufter :evil: bedoel als je kiddo met de voetbal een raam inschopt leren we ze dat gelijk op te biechten zodat een 3e niet met schade blijft zitten: tis toch een kwestie van fatsoen of zie ik dat fout?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

:twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

d'r Blieje

Citaat van: "Dwars"tis toch een kwestie van fatsoen

Hej Dwars, zegt dat wat over de bedrijfscultuur bij jullie ;o)
Blieve lache...8)

Herr Tod

Het geluk is met de domme zeggen ze.... nou dan ben ik een fucking genie :guns: :banghead4rv:

Vandaag dus de grote RGV achterbrug ombouw. Dat ging allemaal vrij goed en het resultaat mag er zijn. Maar... tijdens het testritje ging ik in Eys linksaf richting Trintelen en opeens valt de motor uit :shock: Opnieuw gestart, ik zet hem in de versnelling en hij valt weer uit :evil: Ter plekke de jiffy schakelaar gecontroleerd, jiffy schakelaar los geknipt en doorverbonden, relais aansluiting losgehaald en doorverboden en het CDI verwisseld maar niks :roll: Gelukkig was Whombom er bij die zo vriendelijk was om materiaal te halen en mij daarna met handen en voeten te helpen om thuis te komen. Ik had de hele dag gelopen op 2 boterhammen met chocopasta en de hele dag op mijn benen gestaan dus dat was vrij hopeloos geweest als ik alleen was... niet te vergeten dat ik hem net volgetankt had.

Morgen maar weer de kabelboom nakijken, 2 weken geleden heb ik de ene helft helemaal uit elkaar kunnen halen en morgen dan maar de andere helft :roll: Ik heb dr zin aan :banghead4rv:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

@Nippon

zeg genie  :!:

heb je die brommer helemaal naar huis geduwd  :?:  :shock:

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

DeWitte

Citaat van: "d'r Blieje"
Citaat van: "Dwars"tis toch een kwestie van fatsoen

Hej Dwars, zegt dat wat over de bedrijfscultuur bij jullie ;o)

vanwege 1 eikel ga je toch geen heel bedrijf over 1 kam scheren????

Mounty

Gisteren rij ik achter een Jeep de autoweg op, althands de invoegstrook..
de Jeep blijft 30 rijden en ik kan moeilijk met 30 de snelweg oprijden als het druk is...dus ik gebaar dat ie moet laten gaan, maar dat werkte averechts-> hij trapt nog eens op de rem.. :shock:  ben maar ff gestopt en gewacht tot het rustig was op de snelweg om veilig op te rijden met goede snelheid. De Jeep reed met ongeveer 40 de snelweg op met veel getoeter van andere en gevaarlijke manouvres gebeurde er gelukkig niets..mja, zullen er veel van geschrokken zijn..

Ik heb geleerd om je snelheid op de invoegstrook aan te passen aan het verkeer op de snelweg zodat invoegen makkelijk en veilig gaat....

Wat doe jij als je een treuzelaar voor je hebt en je kunt niet zonder gevaar voor jezelf en anderen niet zomaar de snelweg oprijden...gebaren,stoppen of wat ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Wat doe jij als je een treuzelaar voor je hebt en je kunt niet zonder gevaar voor jezelf en anderen niet zomaar de snelweg oprijden...gebaren,stoppen of wat ?

:evil: Mezelf groen en grijs ergeren en toch maar zien of ik op een of andere vreemde manier kan invoegen. :evil:

Of verder over de vluchtstrook, was laatst op de televisie en er werd verteld dat dat mag. :shock:  :?:  :?:  :?:  :?:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Wat doe jij als je een treuzelaar voor je hebt en je kunt niet zonder gevaar voor jezelf en anderen niet zomaar de snelweg oprijden...gebaren,stoppen of wat ?

:evil: Mezelf groen en grijs ergeren en toch maar zien of ik op een of andere vreemde manier kan invoegen. :evil:

Of verder over de vluchtstrook, was laatst op de televisie en er werd verteld dat dat mag. :shock:  :?:  :?:  :?:  :?:

ja dat mag...maar inhalen, en dat ga je dan doen (jeep), mag niet...
maar liever dat dan onveilig de snelweg op..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"

Ik heb geleerd om je snelheid op de invoegstrook aan te passen aan het verkeer op de snelweg zodat invoegen makkelijk en veilig gaat....

Wat doe jij als je een treuzelaar voor je hebt en je kunt niet zonder gevaar voor jezelf en anderen niet zomaar de snelweg oprijden...gebaren,stoppen of wat ?

dan zou je dus ook geleerd moeten hebben als je om een of andere reden niet de juiste snelheid kan maken op invoegstrook (door bijv een of andere treuzelaar) dat je dan wacht aan begin en daarna genoeg snelheid maakt om snelweg op te gaan  :twisted: :mrgreen: toch??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "FZ_Ron"

dan zou je dus ook geleerd moeten hebben als je om een of andere reden niet de juiste snelheid kan maken op invoegstrook (door bijv een of andere treuzelaar) dat je dan wacht aan begin en daarna genoeg snelheid maakt om snelweg op te gaan  :twisted: :mrgreen: toch??

that's right...heb ik ook gedaan. Maar was niet nodig geweest als die gek gewoon doorgereden was en de voet op het gas had gebruikt...

Als je achter iemand rijd neem je aan dat diegene ook genoeg snelheid gaat maken als ie de snelweg opwil..toch?

d'r Blieje

@Dwars, kzat natuurlijk te jennen! Je gaat er wel wel meteen vanuit dat het een eikel is en geen eikelin?

Dat doorrijden op de vluchtstrook hebben we vroegah zo geleerd, wanneer de  lijn aan het einde van de invoegstrook niet aansluit op de lijn van de vluchtstrook. Echter....

Het doorrijden op de vluchtstrook, als invoegen op de hoofdrijbaan niet lukt via de invoegstrook, is niet meer toegestaan.
Dit hangt samen met de nieuwe wetgeving op de vluchtstrook:
U mag niet achteruit rijden, niet keren, niet stilstaan op de rijbaan, buiten een noodsituatie parkeren, rijden of lopen in de berm of op de vluchtstrook.

Dusssss, je bent nu verplicht om een zeer gevaarlijke maneuvre uit te voeren: Vanuit stilstand (aan het einde van de invoegstrook) vol gas in een gaatje duiken!

[Edit]
Nog ff wat gespeurd...

Volledigheidshalve is vermeld dat het berijden van de vluchtstrook in noodgevallen is toegestaan. Men kan daarbij denken aan een invoegende automobilist die plotseling geconfronteerd wordt met iemand die op de hoofdrijbaan snelheid maakt.

Wanneer je dus met een Jeep geconfronteerd wordt die 30 rijd op de invoegstrook zou je je op een noodgeval kunnen beroepen. Of dit werk hangt dan af van de betreffende wou.. eh politieagent.
[/Edit]

Vroegah vond ik het beter geregeld!!
:cry:  :cry:
Blieve lache...8)

Herr Tod

Citaat van: "BoxerQ"zeg genie  :!:

heb je die brommer helemaal naar huis geduwd  :?:  :shock:

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Nee... ik heb hem tot aan de zwarte brug net buiten Eys geduwd, toen ff met de wouten gepraat, toen samen met Tom de berg op, bergaf gerold en daarna heeft Tom vanaf zijn motor tegen mijn passagiersvoetsteun geduwd totdat ik thuis was :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: