Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

WhomBom

maaaaar jonges wat een debielen op de weg  :shock:  ik weet het zeker, van de helft van de weggebruikers vandaag hadden de de ouders dezelfde ouders  :yes6rs:

toppunt was een gast op een sv650, compleet met mooi helmpke, leren pakje met groot RACING erop enz.  :?  wat een triest geval... in de drie snelle bochten richting vaalsbroek, waar snelheden van 130km/h goed te doen zijn, rijdt die gast, zonder flauwekul.....60 :!:   :thatsgay:  ik denk wat krijgen we nu?? laat ie op een gegeven moment ook nog gas na, dus ik kom wat korter op hem... en jawel hoor, wat zien ik op dat nummerbord? een rtl sticker  :rofl:  nu begin ik me toch af te vragen waar die R voor staat? RRRRRRRRRRemmen vooRRRR die bocht? RRRRRetesloom? ik weet het ook niet meer  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

:laughing49so:

Zeker net zijn rose papiertje gehaald, en durft ie nog niet zo goed :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Met volle kuip, undertray en nog veel meer dingen die ik mezelf meer gun dan zo'n mensen? Geel meen ik... :?: Dan weet ik wie het is en val ik uit mn stoel van het lachen :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

WhomBom

nee, blauw, oud model

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"maaaaar jonges wat een debielen op de weg  :shock:  ik weet het zeker, van de helft van de weggebruikers vandaag hadden de de ouders dezelfde ouders  :yes6rs:

toppunt was een gast op een sv650, compleet met mooi helmpke, leren pakje met groot RACING erop enz.  :?  wat een triest geval... in de drie snelle bochten richting vaalsbroek, waar snelheden van 130km/h goed te doen zijn, rijdt die gast, zonder flauwekul.....60 :!:   :thatsgay:  ik denk wat krijgen we nu?? laat ie op een gegeven moment ook nog gas na, dus ik kom wat korter op hem... en jawel hoor, wat zien ik op dat nummerbord? een rtl sticker  :rofl:  nu begin ik me toch af te vragen waar die R voor staat? RRRRRRRRRRemmen vooRRRR die bocht? RRRRRetesloom? ik weet het ook niet meer  :?

:shock:   :rofl:

Maar idd, wat een debielen op de weg  :thatsgay:

AngelInMe

karz

Ok vanmorgen met de Vf op mijn plaat gegaan , ik ree de rotonde op, zette de bocht in om eraf te rijden, heb nog oogcontact (dacht ik) met een van rechts komende alfa,  rijdt die me gewoon de rotonde op  :shock:  .

In de bocht remmen, voor dat ik het wist lag ik op mijn plaat.

Enkel weer eens in de poejer, motor de vork scheef en de tank gedeukt + nog wat schaafschade, (wel nog naar huis gereden).

Baluh  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"Ok vanmorgen met de Vf op mijn plaat gegaan , ik ree de rotonde op, zette de bocht in om eraf te rijden, heb nog oogcontact (dacht ik) met een van rechts komende alfa,  rijdt die me gewoon de rotonde op  :shock:  .

Enkel weer eens in de poejer, motor de vork scheef en de tank gedeukt + nog wat schaafschade, (wel nog naar huis gereden).

ah ..k*t man..

mocht je hulp nodig hebben met de motor of zo hoor ik het wel..goede kans overigens dat die vork alleen maar "getordeerd" is en niet scheef is..weet ik wel een trucje voor.

succes met de ongemakken en ga maar lekker in het zonneke zitten vandaag..

:wink:

Road Racing Tonnie

Citaat van: "karz"Ok vanmorgen met de Vf op mijn plaat gegaan , ik ree de rotonde op, zette de bocht in om eraf te rijden, heb nog oogcontact (dacht ik) met een van rechts komende alfa,  rijdt die me gewoon de rotonde op  :shock:  .

Dat is i.d.d zwaar baluh, hoop dat je weer snel lichamelijk herstelt, en dat het eveneens snel netjes wordt afgewerkt met de verzekering.
succes van mijn kant toegewenst.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"

Dat is i.d.d zwaar baluh, hoop dat je weer snel lichamelijk herstelt, en dat het eveneens snel netjes wordt afgewerkt met de verzekering.
succes van mijn kant toegewenst.

:stupid:

WhomBom

als het dan een rotterdammer is zegt ie gewoon "ik hebt niks grrrredaan!"  :guns:

veel succes met de schadeafhandeling en het herstel!

karz

thx, voor jullie reacties

Ben bij de dokter geweest, buiten wat schaafwonden pijn zit er ergens een kneuzing bij mijn linkervoet die af en toe gemene pijnscheuten geeft als ik er op steun.

Het is een hele rare klap geweest, het ging ook heel snel allemaal, voordat ik wist lag ik daar, en was ik snel op aan het krabbelen om snel over de rotonde heen te kijken naar het kenteken van de automobilist (toen dacht ik nog dat ie door ging rijden).

Ik heb een gat in mijn laars net achter mijn tenen  :?
Voor is de stuurhelft enz beschadigd aan de linkerkant, waar de motor ook gevallen is. Maar de deuk en overige schrammen zitten aan de rechterkant van de tank  :(

Nu ik de motor wat beter bekijk, lijkt het een en ander zich 'gezet' te hebben.  Wordt een moeilijk verhaal dus om de exacte schade te achterhalen. Voor een brik van die leeftijd zal het wel een total loss verhaaltje worden.

We shall see..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Veel succes met herstel aan jezelf en je brommert
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Dus die automobilist is niet doorgereden, dat vind ik op zich al zeer positief :!:
Schade aan je motor is altijd naar, mss dat je met wat inzet je motor toch nog wegwaardig kan krijgen, zodat je er nog plezier van kan hebben.
Kneuzingen kunnen heel gemeen zijn, erger dan breuken eigenlijk.
maar gelukkig met wat rust en evt wat pijnstillers zal dat zeker over gaan.
Denk er trouwens wel aan dat je je motorkleding ook opgeeft als schade, dat wordt vaak vergeten, terwijl je het meestal wel vergoed krijgt :wink:

succes ermee :!:  :!:  :!:  :!:

AngelInMe