Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Dat is balen voor je Karz. Begrijp precies hoe je voelt...zit helaas ook nog in de lappenmand met mijn knie.

Veel succes met de afhandeling van de schade en nog belangrijker je voet/enkel.

karz

Nogmaals dank voor de reacties, kan inmiddels al weer aardig lopen. Maandag komt een schade expert kijken naar mijn fiets.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "karz"Maandag komt een schade expert kijken naar mijn fiets.

Wie? Welk expertise bureau?

karz

Citaat van: "Schmetzke"

Geen flauw idee ,why ?

Schmetzke

Citaat van: "karz"

Geen flauw idee ,why ?

Pa is expert, ik zal hem vast even waarschuwen  :wink:

karz

Pa is expert, ik zal hem vast even waarschuwen  :wink:

Haha thanks ;)

DeWitte

Da's Kut  Karz :? snelle beterschap, die schade wordt wel geregeld :wink:

1000km in 13 uurtjes tijd is da snel of nie :twisted:  (incl. 2 uur file voor de Gothardtunnel en ook nog 3 pauzes incl 2 tankbeurten) :mrgreen: vlgs mij als er niet zoveel hollandse sleurhutten en sowieso hollanders met fietsrekken op de weg zaten ook wel in 9 uurtjes te doen :? wat een sukkels die hollanders werkelijk :shock: kom ikke aankakken met dikke 190 ( ja dat mag in duitsland) trekt er weer zo'n slome z'n sleurhut naar de 3e baan om met 10 km verschil tot 120 (kijk eens wat ik durf :roll: ) een andere sleurhut in te halen :guns: goed dat er fatsoenlijke brembo's op zo'n AR zitten anders had ik er zeker 20 vd hokken geramd op de thuisreis :roll:

mja rechts inhalen kan een kunst zijn :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Citeerzo'n AR
Is dat de Italiaanse afkorting voor pisbakkenstaal? :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

whatever :roll:

iig

zoals elders beschreven me cardan vd GSA "gevrekt" 3 km voor huis op de Wittemer-allee ri Eys: nog geprobeerd om de mastadont van dikke 260 kg bergop te duwen; maar daar had ik nie genoeg bammekes voor gegeten.

ANWB maar gebeld en idd mijn vermoeden klopte vlgs de wegenwacht:?  eerst nog een vriend die me wou wegslepen achter z'n auto:? maar dat vonden we beiden niet zo'n sterk plan bij nader inzien, Dus op de sleepwagen gewacht 1,5 uur maar  :cry: mja de hoddel staat nu thuis, mogge maar Motoshop bellen om um op te pikken:

btw op die drukke toeristische route welgeteld 1 motorrijder gestopt om te vragen of ie helpen kon: yep toevallig een GS-er van boven de rivieren 8) maar de andere 500 kachelden gewoon door..... zover dus motorrijders hulpvaardigheid.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
btw op die drukke toeristische route welgeteld 1 motorrijder gestopt om te vragen of ie helpen kon: yep toevallig een GS-er van boven de rivieren 8) maar de andere 500 kachelden gewoon door..... zover dus motorrijders hulpvaardigheid.

Waarschijnlijk schrokken ze gewoon van jou verschijning en durfden ze helemaal niet te stoppen  :rofl:

Welkom terug Hub  :thumbsup:

karz

Dat waren vast 499 lrt-ers die dr.a nog kennen  :rofl:

The Dominator

Citaat van: "karz"Dat waren vast 499 lrt-ers die dr.a nog kennen  :rofl:
:laughing49so:  :laughing49so: :laughing49so: :laughing49so: :laughing49so: :laughing49so:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Dr. A.

Citaat van: "karz"Dat waren vast 499 lrt-ers die dr.a nog kennen  :rofl:

laat mij erbuiten :wink: is die bolle met z'n grote bek weer thuis: wor ik gelijk wakker gemaakt :twisted:
otor Forum Limburg Ghost

WhomBom

Citaat van: "Dwars"maar de andere 500 kachelden gewoon door..... zover dus motorrijders hulpvaardigheid.

is me de laatste tijd ook vies tegen gevallen. Eerst toen ik met de lekke band de berm in geraasd was, dat rijdt allemaal langs, zwaaien ook nog effe en that's it. Zaterdag ook weer, ik was de schroeven uit mijn remklauw verloren (ja echt  :oops: ) ik dus maar eens gestopt, es bedacht wat ik zou doen, ondertussen eentje kwalme. En al die motorrijders die langskwamen reden gewoon door  :?

het zijn er gewoon te veel aan het worden, die maar zon hok kopen  :!:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Ik ben nog nooit met pech komen te staan, maar als ik zo eens ergens stop als ik alleen ga rijden, om me een sigaret te roken of gewoon ff van het uitzicht te genieten, dan heeft het niet lang nodig voordat ik de vraag krijg: pech??? hulp nodig??? :roll:
dus ik stop bewust niet meer zo, alleen bij een terrasje, of wanneer ergens een bank ofzo staat zodat het ook echt uitziet dat je pauzeert :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.