Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

d'r Blieje

:?:

Wanneer kzie dat je met pech staat zal kzeker stoppen  :!:

Maar nu de strikvraag: Er staat een motorrijder relaxed een sigaretje te roken naast de (toeristische) weg .....

Kmoet er niet aan denken dat we nu bij iedere motorrijder die langs de weg staat, eventueel een sigaretje rokend, moeten stoppen .....

Hoe geef je aan dat je met pech staat  :?:
Wanneer je naast de motor op de knieĆ«n zit, met de handen in het haar, is dat redelijk duidelijk  :!:  Maar in al die andere gevallen  :?:

:?:
Blieve lache...8)

DeWitte

mss, heb je gelijk en had ik gewoon de vot in (nog trouwens)  :?

ben af en toe gewoon een mens :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Je motor midden in een bocht neerleggen, dan stoppen ze wel.

Je kunt jezelf eventueel insprayen met curry oid...

TTigertje

:idea: een opblaasbare driehoek.
:idea: een vlag/pechsjaal hoog bovenop de motor
:idea: een doek dat je achteraan de motor of verderop spant met pechtekens
:idea: De Motoren En Toerisme Pechsjaal om aan je stuur te hangen
:idea: als vrouw rits je toch gewoon je motorpak een beetje open. Dan stopt zo'n beetje alles wat zich over de weg beweegt
:idea: iemand bekend met de oude traditie van de gele sjaal? Ik heb begrepen, dat vroeger motorrijders hun sjaal, meestal geel, aan hun spiegel knoopten, als ze met pech langs de weg stonden.
:idea: dus gewoon je fluor pech hesje aantrekken......is ook al in vele landen verplicht!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

QuattroFrits

:oops: Misschien gewoon een stopteken geven en om hulp vragen. :oops:

Ik zal dan altijd stoppen(ook met het koekblik)en kijken of ik kan helpen.
Maar tegenwoordig staan er velen inderdaad van het uitzicht te genieten en kijken ook nog dom als je vraagt of ze hulp nodig hebben.

:roll: Dus maak duidelijk dat je hulp wil hebben, dat is echt niet moeilijk. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Citaat van: "Schmetzke"Je motor midden in een bocht neerleggen, dan stoppen ze wel.

Je kunt jezelf eventueel insprayen met curry oid...

Ja dat zal wel helpen :rofl:

Joep

Ich waer mich toch aaf en toe k"a"oks van det geneuzel t"osse MFL en RTL zo es det hiej gezag waerd.

Zo dat is eruit, he he

Hoop dat we woensdag gezamelijk een interessante avond mogen hebben.

karz

Citaat van: "Joep"Ich waer mich toch aaf en toe k"a"oks van det geneuzel t"osse MFL en RTL zo es det hiej gezag waerd.

Zo dat is eruit, he he

? Bedoel je die opmerking van mij of wat ?  Tss kom op zeg, hier zou een LRT-er ook om moeten lachen.  :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joep

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Joep"Ich waer mich toch aaf en toe k"a"oks van det geneuzel t"osse MFL en RTL zo es det hiej gezag waerd.

Zo dat is eruit, he he

? Bedoel je die opmerking van mij of wat ?  Tss kom op zeg, hier zou een LRT-er ook om moeten lachen.  :roll:

Ohw nee hoor helemaal niet. Was gewoon een algemene "lucht je hart" uitspraak niets meer niets minder.

Als ik Hubke had zien staan dan had ik hem natuurlijk eerst gevraagd of er wat aan de hand was. Dat moet natuurlijk wel als de Beemer niet aan het boenderen is. Vervolgens had ik natuurlijk schamper gelachen, want laten we eerlijk zijn waarom koop je een BMW? Mede vanwege de betrouwbaarheid toch?! En vervolgens geholpen waar dit mogelijk is natuurlijk. Al was het even een sjekkie piele en sjaele zeiver.

En dan maakt het me niet uit van welk forum,club, parochie what ever iemand is. Ik rook graag en sjaele zeiver kan ik ook zeker waarderen.

Maar even terug. Ik wilde het dus gewoon in het algemeen kwijt. Even mijn hart luchten.

DeWitte

Citaat van: "Joep"
Citaat van: "karz"

Zo dat is eruit, he he

Ohw nee hoor helemaal niet. Was gewoon een algemene "lucht je hart" uitspraak niets meer niets minder.

Als ik Hubke had zien staan dan had ik hem natuurlijk eerst gevraagd of er wat aan de hand was. Dat moet natuurlijk wel als de Beemer niet aan het boenderen is. Vervolgens had ik natuurlijk schamper gelachen, want laten we eerlijk zijn waarom koop je een BMW? Mede vanwege de betrouwbaarheid toch?! En vervolgens geholpen waar dit mogelijk is natuurlijk. Al was het even een sjekkie piele en sjaele zeiver.

En dan maakt het me niet uit van welk forum,club, parochie what ever iemand is. Ik rook graag en sjaele zeiver kan ik ook zeker waarderen.

Maar even terug. Ik wilde het dus gewoon in het algemeen kwijt. Even mijn hart luchten.

ff my five cents:
1) MFL is opgericht mede uit onvrede met andere fora. Punt.  :!:  
2) @ MFL verwelkomen wij iedere motorrijder  :!: (let wel: motorrijders)
3) woensdag is mss ook gehaktdag maar vooral een Haki-event en zijn feestje (waar ik zeker ff ga kijken en de jubelaris de hand ga schudden :mrgreen:)
4) sjeale zeiver en sjekkies mogen hier ook :wink:
5) als er al iemand zondag was gestopt van een andere parochie was ik er wel blij mee geweest. (uitzonderingen daargelaten; ben ook maar een mens :twisted: )

zullen we nu overschakelen op belangrijker nieuws: hebben jullie wat te zeveren :P : ik heb net een verlaagd zadel voor de GSA gekocht: kom ik tenminste met beide voetjes goed aan de grond:

shoot :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"zullen we nu overschakelen op belangrijker nieuws: hebben jullie wat te zeveren :P : ik heb net een verlaagd zadel voor de GSA gekocht: kom ik tenminste met beide voetjes goed aan de grond:

shoot :wink:

:guns: ik schiet ja :rofl: verder zwijg ik :angel:

karz

Citaat van: "Dwars"
ff my five cents:

two cents is de uitdrukking  :thumbsup:  :nana9oi:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

je snapt um en daar ging ut ff om :wink:

Raaz

Citaat van: "karz"Dat waren vast 499 lrt-ers die dr.a nog kennen  :rofl:

Mmmwoah... ik ben de beroerdste niet!

8)

DeWitte

ah Raaz is er ook weer :wink: jij was wel gestopt he kerel ??  8)