Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Raaz

Citaat van: "Dwars"ah Raaz is er ook weer :wink: jij was wel gestopt he kerel ??  8)

Zeker weten!

Alleen als ik ook een paar piccies had mogen maken dan als vaste LRT-huisfotograaf.  :wink:

Onlangs zijn 2 andere rijders (toevallig allebei LRT-ers (of hier heet dat RTL-ers?!?!  :roll: ) de bocht uitgevlogen en daar help ik ook mee en ben ik blij als we niet een ambulance hoeven te bellen. Als er dan ook nog wat action-pics gemaakt mogen worden en we kunnen er dan (achteraf) hard om lachen......

Joepie1958

Citeerkom ik tenminste met beide voetjes goed aan de grond:
Dan bedank ik je al bij voorbaat namens Busaberke 8)  8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Zit net op I-net onderdelen voor de beemer te zoeken: vind ik een compleet frame van een Gs 1150 uit 2004 incl "fahrzeugbrief" voor 1800,- pleuro :? zo wordt het potentiële dieven wel errug gemakkelijk gemaakt..

Frame kopen en de boel ombouwen: eerlijke fiets voor 1800, euro :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"Zit net op I-net onderdelen voor de beemer te zoeken: vind ik een compleet frame van een Gs 1150 uit 2004 incl "fahrzeugbrief" voor 1800,- pleuro :? zo wordt het potentiële dieven wel errug gemakkelijk gemaakt..

Frame kopen en de boel ombouwen: eerlijke fiets voor 1800, euro :banghead4rv:
:stupid:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

TTigertje

Volgens mij moet er toch ècht staan:
Citaat van: "Dwars"
Frame kopen en de boel ombouwen: H eerlijke fiets voor 1800, euro  :lol:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

laten we wel wezen: 1800 euro voor een eerlijk frame incl kentekenbewijs zeg maar gerust is een prikkie: gejatte bike ombouwen en klaar> zou imo niet mogen kunnen. maar is gewoon mogelijk helaas :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

QuattroFrits

:shock: Fahrzeugbrief ist mit gestohlen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Het leed dat RTL heet :evil: Zet dat ding aan de kant en ga lopen, ik kom die motor straks wel ophalen, de motor zal jou dankbaar zijn! Wat een zootje dweilen op de weg :guns: Maar niets vergeleken bij de scooter die bijna in de berm van de andere weghelft ging rijden om een fietser langs te gaan, scooter van het type 2 dikke sukkels met XXXL winterjassen er op. Tering kutjes dat ging maar net goed :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

TTigertje

Was wel goed om jouw het goede voorbeeld te zien (en vooral horen :twisted: ) geven....... :worship-cool:

Herr Tod

Waarom kan de gemeente niet even met een wals over die hoere split rijden en het dan meteen opruimen?! :evil: Zie mijn scorebord :roll:

Deze keer in Mechelen, 300 meter van te voren staat een bord maar ik zag nergens iets dus dan weet je nooit wat je kunt verwachten. Rustig gereden en opeens ligt de bocht vol split. Nou ja op zich geen probleem totdat het voorwiel haaks stond :shock: Poot uitgestoken, dat hielp wel even alleen ging ik toen rechtdoor en daar is een inrit met kiezel, wederom ging het voorwiel haaks staan, weer die poot maar voordat die effect had kwam daar een vrij diepe goot waar het voorwiel netjes in pastte :evil: Linker zijkap helemaal gaar, koppelingshandle gebroken en voor de rest wat krasjes hier en daar. Net waar ik reed was de laag split het dikste.

Toen ik mn reserve koppelingshandle aan het monteren was kwam nog iemand aanlopen die stond aan zn dakraam te kijken, hoorde een motor, hoorde een motor schuiven en hoorde een motorrijder godverdomme roepen :? Hij had een paar foto's gemaakt, morgen maak ik er nog wat. Er stond dus 300 meter van te voren een bord 'opspattende stenen' en '30 km/h' maar geen bord 'slipgevaar'. Volgens mij moet dat er wel staan?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Gieskes

Ik zat de laatste dagen in Frankfurt voor het werk en nu was 't daar aardig druk ivm de beurs Automechanica.

'S ochtends ff parkeerplaatsje zoeken in een parkeergarage, staat alles vol behalve die schijt 'frauenparkplätze'  :evil:

Ik krijg er wat van dat ze voor het vrouwvolk zelfs al wat parkeerplaatsten reserveren, extra brede-gemakkelijk-in-en-uit-te sturen vakken.

Grrrr....zolang die vrouwen van 5 meter afstand een blonde haar op je schouder zien liggen als je thuiskomt  :(-> hebben ze volgens mij geen excuus meer om 'niet te kunnen parkeren in een mannenparkeervak' !

:banghead4rv:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

karz

Citaat van: "Gieskes"Ik zat de laatste dagen in Frankfurt voor het werk en nu was 't daar aardig druk ivm de beurs Automechanica.

'S ochtends ff parkeerplaatsje zoeken in een parkeergarage, staat alles vol behalve die schijt 'frauenparkplätze'  :evil:

Ik krijg er wat van dat ze voor het vrouwvolk zelfs al wat parkeerplaatsten reserveren, extra brede-gemakkelijk-in-en-uit-te sturen vakken.

Grrrr....zolang die vrouwen van 5 meter afstand een blonde haar op je schouder zien liggen als je thuiskomt  :(-> hebben ze volgens mij geen excuus meer om 'niet te kunnen parkeren in een mannenparkeervak' !

Zijn die platze niet dichtbij de deur zeg maar, zodat ze niet te ver in het donker hoeven te lopen ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "Gieskes"Ik zat de laatste dagen in Frankfurt voor het werk en nu was 't daar aardig druk ivm de beurs Automechanica.

dit vind ik zelfs de grootste onzin :!:

Net of wij vrouwen allemaal bij voorbaat al niet kunnen parkeren :?
Daar zou ik het dus echt vertikken om mijn auto in te zetten, al was het de laatste plaats op een parking...zou me kapot schamen :oops:
"Mutsenplaatsen" noem ik dat :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gieskes

Citaat van: "karz"

Zijn die platze niet dichtbij de deur zeg maar, zodat ze niet te ver in het donker hoeven te lopen ?

Ja, nog zoiets !! Er brandt toch licht  :rofl:

Maar je hebt gelijk Karz, 't zijn de plekken dichtbij de in-uitgang.

Toch...ik hoef niet overal en altijd begripvol voor te zijn   :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R