Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

in dit kader: vannacht is er in Maastricht een Pliessie-auto van een talud afgekuukeld bij een achtervolging op een belgische auto :rofl:

:shock: jajaja inderdaad een pliessie-muts aan het stuur :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"in dit kader: vannacht is er in Maastricht een Pliessie-auto van een talud afgekuukeld bij een achtervolging op een belgische auto :rofl:

:shock: jajaja inderdaad een pliessie-muts aan het stuur :mrgreen:

Dan schaam je je toch om vrouw te zijn  :cry:  :cry:  :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :)}  :)}  :)}

Dr. A.

MUTS69: centrale hier MUTS 69:
CENTRALE: komt u er maar in MUTS 69:
MUTS69: centrale van onze pliessieauto is de rechterspiegel kapot:
CENTRALE: dan rijd u toch gewoon naar ut bureel terug:
MUTS69: centrale, maar de pliessieauto ligt erop

maar ut waailampje doet ut nog :rofl: :rofl: :rofl:
otor Forum Limburg Ghost

Joepie1958

Dat was een gemene klapper, als ik gisterenavond snel op de sporen keek is de wagen plotseling van de linkerrijstrook naar rechts gegaan en aldaar het zeer stijle talud naar beneden gereden en vervolgens over de vangrail gesprongen. :oops:
Volgens eigen zeggen ooggetuige (bewakingsdienst Intergarde) die beide voertuigen op de prins bisschopsingel voorbij zag komen ging het daar al heeel hard, aangezien hij moest stoppen voor het stoplicht bij het pliesieburo had hij moeten wachten en toen was alles al gebeurd. :cry:  :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Krijg ik een aanbod om een GSXR 400 RR blok te kopen voor 250 euro :shock: Geweldig... de GSXR 400 heeft geen bevestigingspunten aan de cilinderkop om het blok aan het frame te schroeven, en omdat het een RR uitvoering is zal het waarschijnlijk niet mogelijk zijn om een Bandit 400 kop en/of cilinderbank er op te zetten :evil: Boehoe :(
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Krijg ik een aanbod om een GSXR 400 RR blok te kopen voor 250 euro :shock: Geweldig... de GSXR 400 heeft geen bevestigingspunten aan de cilinderkop om het blok aan het frame te schroeven, en omdat het een RR uitvoering is zal het waarschijnlijk niet mogelijk zijn om een Bandit 400 kop en/of cilinderbank er op te zetten :evil: Boehoe :(

Bevestigingspunten aan de cilinderkop?

Complete useless  :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Herr Tod"Krijg ik een aanbod om een GSXR 400 RR blok te kopen voor 250 euro :shock: Geweldig... de GSXR 400 heeft geen bevestigingspunten aan de cilinderkop om het blok aan het frame te schroeven, en omdat het een RR uitvoering is zal het waarschijnlijk niet mogelijk zijn om een Bandit 400 kop en/of cilinderbank er op te zetten :evil: Boehoe :(

Bevestigingspunten aan de cilinderkop?

Complete useless  :yes6rs:

volledig mee eens, allemaal debielen die zoiets verzinnen :roll: snap niet dat ze (motorproducenten) niet eerst in Mheer komen peilen of het mag/kan of uberhaubt esthetisch verantwoord is. Daar woont nl al ene die minstens bijna alles al weet en het op z'n minst beter weet  :jack:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Is maar een mening hoor  :wink: Hoef je het ook niet mee eens te zijn  :wink:

Hakinnen

:oops:  heb op ne guzzi gereden vandaag  :oops:

een Guzzi "Griso 1100"
en het ergste..het beviel goed..

fuckerdefuck..had ik nooit gedacht..maar ff afgezien van de transmissie die ik knap waardeloos vondt (rumoerige en "hakerige" bak en cardan) vondt ik het wel een tof fietske om mee te rijden..

stuurde goed (genoeg) , remde goed , liep goed en vooral megacomfortabel..

fun om mee te rijden..zelfs wat ragwerk schuwde ie niet..

mijn eerste reactie na 150 km guzzi.."hmmm ..best aardig voor ne scania"

wel een wat trage gasreactie alsof er een heel zwaar vliegwiel inzit maar alé..das guzzi eigen blijkbaar
had ik dus nooit gedacht dat ik een guzzi nog es tof zou vinden..

hakki wordt ne ouwe lollie..

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"

Troost je, je bent niet de enige :roll: wat is dat toch dat jonkies snel oud willen worden en oudjes weer jonger ?? :?

maar ff terug op die Griso 1100: is dat trouwens de uitlaat of een raketlanceerinrichting :shock: jezus wat een kachelpijp :shock:

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"jezus wat een kachelpijp

"haal je em toch gewoon eraf?"

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"

Troost je, je bent niet de enige :roll: wat is dat toch dat jonkies snel oud willen worden en oudjes weer jonger ?? :?

maar ff terug op die Griso 1100: is dat trouwens de uitlaat of een raketlanceerinrichting :shock: jezus wat een kachelpijp :shock:

lelijk he ..die uitlaat..

viel mij ook al meteen op..voor de rest is ie wel uh...best mooi..iig "anders" ...

WhomBom

ik vind dat guzzi V blok zoo mooi  :yes6rs:   :worship-cool:

als ik es oud ben koop ik zo'n ding  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"ik vind dat guzzi V blok zoo mooi  :yes6rs:   :worship-cool:

als ik es oud ben koop ik zo'n ding  :twisted:

Nog efkes volhouden dan. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.