Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

WhomBom

dat zuigt inderdaad  :x  is eigenlijk ook gezeik met zo'n rugzak rijden, maar tanktas is ook al niks, en koffers helemaal niet  :shock:  wat je wel kunt doen is de touwtjes die normaal gesproken aan de lipjes van de rits hangen aan mekaar knopen. maarja is nu ook te laat  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Dat is balen Hakinnen, hoop dat ze nog wat terugvinden...

DeWitte

alle schade na melding (en blokkering) van je pin/creditcard wordt gewoon vergoed: sterker nog zoals je al zegt: jij kan niet pinnen/betalen, anderen dus ook niet>Huissleutels ff melden bij je inboedelverzekering.

ofwel jezelf ff indekken en wellicht aangifte van verlies doen (per internet) bij de pliessie. Ow mss paar nieuwe sloten monteren in Huisje Weltevree :wink: valt wel mee hoop ik voor je. vervelend maar meer ook niet.  8)

Beurs met daarin passen en 1 huissleutel draag ik altijd in de jas  :wink: (btw Travel Light, travel fast  :twisted: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Ow mss paar nieuwe sloten monteren in Huisje Weltevree :wink: valt wel mee hoop ik voor je. vervelend maar meer ook niet.  8)

DAMN, SUCKS....... heb al vaker hele inboedels uit rugzakken zien wegwaaien (gelukkig nog nooit bij mezelf)

denk dat je de honden komende dagen effe wat minder te eten komt aant geven.... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

AngelInMe

Sporten is ONgezond!?! 2 keer goed door mn knie gegaan met handballen en nu is mn meniscus kapot en heb waarschijnlijk een scheurtje in mn kruisband :roll: Binnenkort een kijkoperatie...

Hoop dat het gedoe om is voor 10 januari :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"heb waarschijnlijk een scheurtje in mn kruis

:shock:  :shock:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

Citaat van: "Dwars"

:banghead4rv:  :laughing49so:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Karin

Citaat van: "AngelInMe"Sporten is ONgezond!?! 2 keer goed door mn knie gegaan met handballen en nu is mn meniscus kapot en heb waarschijnlijk een scheurtje in mn kruisband :roll: Binnenkort een kijkoperatie...

Dat is flink balen voor je! Ondertussen sukkel ik ook alweer ruim 3 maanden met mijn knie. In ieder geval veel succes met de kijkoperatie.

Karin

Ondeugd!  :wink:

QuattroFrits

:twisted: Waar het hart van vol is, ...................... :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Ik kreeg van m'n nieuwe baas een nette Seat leasebak voor " the time being" alleen ...... hij was wel heel errug vies en stonk giga naar sigarettenrook :?

Dus ik vraag oftie dat ding eens kan laten cleanen.

En wat blijkt ............ 2 dagen later komen ze met een andere auto opdraven, die de Seat vervangt.
Goed geregeld , echter: het is een Bee-eMWee!!  :shock:  :shock:

En ik dacht toch echt dat ik bij een respectabel bedrijf met gevoel voor stijl en kwaliteit ging werken ...........  tijd voor een nieuwe job ? :?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

zo zie je...er is altijd een betere job..

in jou geval dus een bedrijf zonder die BMWEES
:P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

AngelInMe

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "AngelInMe"Sporten is ONgezond!?! 2 keer goed door mn knie gegaan met handballen en nu is mn meniscus kapot en heb waarschijnlijk een scheurtje in mn kruisband :roll: Binnenkort een kijkoperatie...

Dat is flink balen voor je! Ondertussen sukkel ik ook alweer ruim 3 maanden met mijn knie. In ieder geval veel succes met de kijkoperatie.

Dankje. En je hebt het niet meer laten nakijken dan?

En ja waar het hart van vol is..... :lol:

Karin

@ AngelInMe, de orthopead in het ziekenhuis zei dat het de "weke" delen waren die alle zijn opgerekt en dat heeft gewoon maanden nodig om weer compleet geheeld te zijn. Ik merk wel verbetering maar heel langzaam, de aanhechtingen blijven pijnlijk. Kan er nog steeds niet op duwen zonder pijn te voelen.

Maar het goede nieuws is dat ik morgen voor 4 dagen vertrek naar Colombotte (Vogezen) om daar lekker te gaan toeren met de motor. Het wordt mooi weer dus er zijn ergere dingen om te doen  :twisted:

B-Witch

Citaat van: "Karin"@ AngelInMe, de orthopead in het ziekenhuis zei dat het de "weke" delen waren die alle zijn opgerekt en dat heeft gewoon maanden nodig om weer compleet geheeld te zijn. Ik merk wel verbetering maar heel langzaam, de aanhechtingen blijven pijnlijk. Kan er nog steeds niet op duwen zonder pijn te voelen.

Maar het goede nieuws is dat ik morgen voor 4 dagen vertrek naar Colombotte (Vogezen) om daar lekker te gaan toeren met de motor. Het wordt mooi weer dus er zijn ergere dingen om te doen  :twisted:

Veel plezier Karin daar in de Vogezen :!:

Mr. Kawa en ik gaan dit weekend ook weer richting Duitsland, ff weekendje met zijn tweetjes  :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.