Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Schalkseruiter®

Citaat van: "Dwars"
Gaat gewoon echt te ver  :( Die moeder in een isoleercel duwen, martelen en langzaam tot haar einde laten komen.... :evil:

Citeereen moeder die tot zoiets in staat is: doet dat nooit als ze bij haar positieven is: denk toch dat je het in dat licht moet zien: hoe triest deze melding ook is: Straf? verzin hier maar eens de juiste straf voor. Denk als het al tot een rechtzitting komt en het hele relaas boven water komt (wat ik al betwijfel) iedereen hier zit te grienen bij het doorlezen van het verslag.  Doodstraf? daar zijn we, gelukkig al meer dan 100 jaar vanaf..
Deze

Jor

Voor zulke gevalle en andere mogen ze van mij de doodstraf weer invoere!!

Makkelijker en goedkoper dan levenslang vast te zette!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

B-Witch

Citaat van: "Dwars"trouwes dit hele komende weekend: BLIJF WEG uit het heuvelland met je brommert, doe het jezelf niet aan :?

ut sterft er zaterdag van de Wielrenners ivm AGR toerversie (tot 14.000 deelnemers :evil:  en zondag ivm de wedstrijd voor de Elite (profs).

ow ja sterft er ook nog van de pliessie, klpd vooral :cry:

Dan gaan we toch gewoon de eifel in, of ut belsj op 8)
Zondag zou het btw heel goed weer worden, graadje of 25 en een zonnetje, dus wel super motorweer  :wink:

Eens ff kijken of we oma weer zover krijgen om te komen oppassen :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

opruimen dat volk, toen ik nog in Geulle woonde was de finish van het nk op de weg honderd meter verder op. Die gabbers die komen kijken zijn net zo erg als Engelse voetbalhooligans. IQ van niks en maar zuipen.
Smells like rubber

Herr Tod

Stomme sukkels allemaal :evil: Horen ze me aan komen, gaan ze midden op de weg rijden... EHHHHHHH niet bij deze jongen, versnelling terug, hop er langs, vol in de remmen, ze de pas afsnijden, hun vocabulaire bijspijkeren en een sjtreup koolmono-oxide achter laten voor hun tere longen.

Op zich ook wel een bron van amusement, zeker als je die dunne bandjes achter je hoort piepen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

B-Witch

Vervelende gasten zitten er idd tussen, menen vaak dat verkeersregels en vooral plaats op de weg (fietspad) niet voor hun gelden. :?
Hier kom ik die losers zo vaak tegen.
Toen de nieuwe brug over de A2 en het kanaal werd aangelegd hebben ze een apart fietspad gemaakt, zodat fietsers niet zo stijl omhoog hoefden te klimmen, na een verhoging van de brug met 3 mtr.
Maar dat geldt niet voor wielrenners schijnbaar, die pakken de rijweg wel, om dan net te doen of ze een colletje in de Alpen aan het nemen zijn... :roll:
SUKKELS, die moet ik dan ook ff de pas afsnijden, kan het ook niet laten :twisted:

La vieux

Ik ben ook zo'n gast, hopelijk niet een van het vervelende soort. :D  Ik ben wel zo'n gast die met het vingertje naar het hoofd wijst als ik in een bocht een kamikazepiloot op mijn weghelft tegenkom.  Want jezus dan weet je niet wat je moet doen en hoop je maar dat de motorrijder zijn bike onder controle heeft en inderdaad op tijd naar rechts gaat.

En nu maar hopen dat ik snel mijn papiertje haal en al die fietsende gasten voor gek kan verklaren

:evil:  :twisted:  :evil:

B-Witch

Meeste wielrenners maken gebruik van het midden van de weg, liefst met een aantal naast mekaar, als ik al (een beetje)over de middenstreep zou komen op mijn motor, zou ik geen wielrenner tegen mogen komen, die horen aan de kant te fietsen, en niet de hele weghelft benutten, daar ontstaan de gevaarlijke situaties door :?

La vieux

Citaat van: "suzuki-girl"Meeste wielrenners maken gebruik van het midden van de weg, liefst met een aantal naast mekaar, als ik al (een beetje)over de middenstreep zou komen op mijn motor, zou ik geen wielrenner tegen mogen komen, die horen aan de kant te fietsen, en niet de hele weghelft benutten, daar ontstaan de gevaarlijke situaties door :?

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Steefke™

een vriend had daar een goeie oplossing voor, voetje tegen het zadel en gas erop tot een snelheid van 60 tot 70 km en dan gas lossen en doorrijden. 8)
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "Dwars"trouwes dit hele komende weekend: BLIJF WEG uit het heuvelland met je brommert, doe het jezelf niet aan :?

ut sterft er zaterdag van de Wielrenners ivm AGR toerversie (tot 14.000 deelnemers :evil:  en zondag ivm de wedstrijd voor de Elite (profs).

bron L1 :?
CiteerToerrenners opgepakt na zware mishandeling
Twee deelnemers aan de Toerversie van de Amstel Gold Race zijn gearresteerd voor zware mishandeling. De slachtoffers waren de inzittenden van een auto, een man en vrouw uit Beek. Ze zijn zwaargewond in het ziekenhuis opgenomen.
De 42-jarige man en de 46-jarige vrouw reden zaterdag rond 12 uur in Schinnen achter de fietsers en wilden hen passeren. Daarbij toeterde de bestuurder, waarop de twee wielrenners de auto naar de kant dirigeerden. De inzittenden werden in elkaar geslagen en geschopt en ook hun auto moest het ontgelden. De politie kon de twee toerrenners van 48 en 43 jaar uit Beverwijk later aanhouden in Valkenburg.

kapot houwe die wiexsere :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Lang leve mijn maglite van 3 batterijen die ik standaard in mijn auto heb ligge.....
Stelletje idiooten!!!!!
Ben zelf ook een fietsende km verslinderTJE geweest ma wij gingen wel altijd opzij voor andere!!!!!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"

bron L1 :?
CiteerToerrenners opgepakt na zware mishandeling
Twee deelnemers aan de Toerversie van de Amstel Gold Race zijn gearresteerd voor zware mishandeling. De slachtoffers waren de inzittenden van een auto, een man en vrouw uit Beek. Ze zijn zwaargewond in het ziekenhuis opgenomen.
De 42-jarige man en de 46-jarige vrouw reden zaterdag rond 12 uur in Schinnen achter de fietsers en wilden hen passeren. Daarbij toeterde de bestuurder, waarop de twee wielrenners de auto naar de kant dirigeerden. De inzittenden werden in elkaar geslagen en geschopt en ook hun auto moest het ontgelden. De politie kon de twee toerrenners van 48 en 43 jaar uit Beverwijk later aanhouden in Valkenburg.

kapot houwe die wiexsere :evil:

:shock:  :shock:  :shock:

WTF  :evil:

Hakinnen

Citaat van: "La vieux"Ik ben ook zo'n gast, hopelijk niet een van het vervelende soort. :D  Ik ben wel zo'n gast die met het vingertje naar het hoofd wijst als ik in een bocht een kamikazepiloot op mijn weghelft tegenkom.  Want jezus dan weet je niet wat je moet doen en hoop je maar dat de motorrijder zijn bike onder controle heeft en inderdaad op tijd naar rechts gaat.

En nu maar hopen dat ik snel mijn papiertje haal en al die fietsende gasten voor gek kan verklaren

:evil:  :twisted:  :evil:

alez..weghelft..!?  op ne velo?

daar zit meteen een stuk van het probleem denk ik..

fietsers hebben geen weghelft..uitsluitend uiterst rechts is van hun..

:wink:

QuattroFrits

Citaat van: "Hakinnen"fietsers hebben geen weghelft..uitsluitend uiterst rechts is van hun.. :wink:

Zo hoort het te zijn, maar in de praktijk Hoo maar. :evil:

En hier ben ik het toch met de uitspraak van Dwars eens , kapot houwe die wiexsere  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.