Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Steefke™

kan mijn niet gebeuren ik heb toch meer met lapdance dan met laptop :wink:
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: "Dwars"wss ut moederbord naar z'n moer :evil: gdvd %^&*(

Klinkt zeer bekend :evil: , maar enigzins goed nieuws, moederbord is niet zo ontzettend duur, kostte mij aan materiaal 69 euro :wink:
Alleen de zeik die je ermee hebt :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

een kapot moederbord bij een lap-top betekend einde oefening, ben je met 69 euro echt niet klaar :roll: reken maar op 6-700 pleuro incl reparatiekosten :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"een kapot moederbord bij een lap-top betekend einde oefening, ben je met 69 euro echt niet klaar :roll: reken maar op 6-700 pleuro incl reparatiekosten :!:

Dat wist ik niet, gewoon altijd aangenomen dat je ook bij een laptop zoiets kan vervangen. :oops:

zwaar k*& dus.... :?

DeWitte

ja vervangen kan je het, alleen wegen de kosten meestal niet tegen de baten op :cry: voorzover je daar van kan spreken. :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

ondertussen duim ik voor je dat het toch nog allemaal mee zal vallen :wink:

Mounty

Citaat van: "Dwars"ja vervangen kan je het, alleen wegen de kosten meestal niet tegen de baten op :cry: voorzover je daar van kan spreken. :?
wat voor laptop was/is het....mischien heb ik nog wat resten op zolder liggen.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Dwars"ja vervangen kan je het, alleen wegen de kosten meestal niet tegen de baten op :cry: voorzover je daar van kan spreken. :?
wat voor laptop was/is het....mischien heb ik nog wat resten op zolder liggen.. :lol:

Hey Ron, gefeliciteerd.

En nu, een nieuwe motor?? :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Hey Ron, gefeliciteerd.

En nu, een nieuwe motor?? :lol:

Nieuwe motor ???? nee hoor..de oude doet het nog prima....mischien volgend jaar. Moet wel nieuwe stevelen hebben, dus ff bij schepers en margraten gaan shoppen.. :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

:D me laptop geeft weer tekenen van leven. Dankzij de deskundige hulp van R-yen (helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt; tering wat een pokkewerk) Alleen het toetsenbord doet ut nog niet zoals ut moet (sommige toetsen werken nog niet) nog eens schoonmaken, inspuiten met contactspray en uitproberen. Anders een ander toetsenbord zien uit te halen :wink:

(ik haal toch stiekum een nieuwe lap-top; tis vaderdag binnenkort en dankzij jullie allemaal (winstuitkering) best te behappen :mrgreen:)

Jor

Hebben we hier iemand die ook eens naar mijn laptop kan kijken
en liefst kan schoonmaken van binnen.
Want mijn laptop zit een beetje vol met zand, wss zit er meer zand in mijn laptop dan er in de sahara ligt!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

B-Witch

Citaat van: "Dwars":D me laptop geeft weer tekenen van leven. Dankzij de deskundige hulp van R-yen (helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt; tering wat een pokkewerk) Alleen het toetsenbord doet ut nog niet zoals ut moet (sommige toetsen werken nog niet) nog eens schoonmaken, inspuiten met contactspray en uitproberen. Anders een ander toetsenbord zien uit te halen :wink:

(ik haal toch stiekum een nieuwe lap-top; tis vaderdag binnenkort en dankzij jullie allemaal (winstuitkering) best te behappen :mrgreen:)

wordt het toch eens hoogtijd dat we massaal gaan overstappen op Nuon ofzo

:mrgreen:

DeWitte

Nuon ook prima, gaan we mee fuseren :mrgreen:

karz

Net naar the Transformers geweest. Daar hebben ze zelfs een RSV mille naar een 4 in lijn getransformeerd :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Net naar the Transformers geweest. Daar hebben ze zelfs een RSV mille naar een 4 in lijn getransformeerd :roll:

maakt ut uit: Italiaanse zwik :roll: en daarbij bij dat soort kiddo-filmkes moet je nix anders verwachten, toch?