Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Busaberke

Citaat van: "Dwars"maar ondertussen baal ik als een stekker; ut mooiste "brommertweer" en zit ik hier wat te nixsen (slappe boel, sloop eens wat  :twisted: ) en kan niet weg :? die frustraties vanaaf maar wegpoetsen met 1 a 2 sjoeskes 8)

Kom dan maar bij "ons" werken, hier is het altijd druk!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Jij moet ook niet zomaar wat roepen hier, weet je dat nu nog niet? :shock:

maarre Prive feestje is ook goed, we komen graag :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Oh dat weet ik wel hoor ;) Maar jullie hebben geen details  :nana9oi:

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"maar ondertussen baal ik als een stekker; ut mooiste "brommertweer" en zit ik hier wat te nixsen (slappe boel, sloop eens wat  :twisted: ) en kan niet weg :? die frustraties vanaaf maar wegpoetsen met 1 a 2 sjoeskes 8)

jij leest weer eens niet :?  kan niet weg schrijf ik toch :!:  en als, dan ging ik nog liever naar huis dan bij jou zitten op een vrijdagmiddag :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"

jij leest weer eens niet :?  kan niet weg schrijf ik toch :!:  en als, dan ging ik nog liever naar huis dan bij jou zitten op een vrijdagmiddag :mrgreen:

ik kan best lezen, en weet dat jij daar niet weg kunt (en ik juist weer wél :mrgreen:)

ik bedoelde:
neem daar ontslag en kom bij ons werken, dan ga je 's avonds tenminste niet met zo'n onvoldaan gevoel naar huis!  :nana9oi:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Je besteld een Pilot Power omdat je voorband dringend vervangen moet worden... krijg je een Power Race soft :? Stomme sukkels :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Hakinnen

Citaat van: "Herr Tod"Je besteld een Pilot Power omdat je voorband dringend vervangen moet worden... krijg je een Power Race soft :? Stomme sukkels :roll:

van die spanjaarden?

die zal wat korter meegaan dan de power.

Motzippaldy

Kunnen ze warm worden op straat op Bandiet 400 en Her T. 40kg  :?
Proud on the South  

Herr Tod

Nee niet van Rodamoto, deze komt van motorbandenmarkt.nl Als het goed is komt volgende week een koerier langs met mijn Pilot Power en dan neemt ie de Power Race mee terug. Lijkt me wel een mooi bandje, als ik met mn vinger er op duw staat mijn vingerafdruk er in en dat bij 20 graden :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Busaberke

Als ik errugus een tering hekel aan heb zijn het fietsers zonder licht!
(als het donker is , hè!) speciaal voor de bijdehantjes hiero..........
Enkele weken geleden heb ik bijna 2 autovelgen afgeschreven omdat ik moest uitwijken voor zo'n mongool zonder licht, en daarbij over een stoepje vloog.  :evil:

Vanmorgen rij ik achter een politie auto en zie ik in de verte enkele fietsers zonder licht fietsen.
Ik denk "ben benieuwd wat die pennelikkers gaan doen  :? "

En jawel.......... die selectief blinde hufters bleven liever lekker knus in hun warme Golfje zitten dan dat ze die fietsers aanhielden.
Ik bedoel: ze zouden hen op z'n minst een reprimande kunnen geven, dan hadden tenminste iets nuttigs gedaan.......... toch?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Denk dat ze het woord Reprimande nog niet gehad hadden op de pliessieschool :wink:

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"Als ik errugus een tering hekel aan heb zijn het fietsers zonder licht!
(als het donker is , hè!) speciaal voor de bijdehantjes hiero..........
Enkele weken geleden heb ik bijna 2 autovelgen afgeschreven omdat ik moest uitwijken voor zo'n mongool zonder licht, en daarbij over een stoepje vloog.  :evil:

Vanmorgen rij ik achter een politie auto en zie ik in de verte enkele fietsers zonder licht fietsen.
Ik denk "ben benieuwd wat die pennelikkers gaan doen  :? "

En jawel.......... die selectief blinde hufters bleven liever lekker knus in hun warme Golfje zitten dan dat ze die fietsers aanhielden.
Ik bedoel: ze zouden hen op z'n minst een reprimande kunnen geven, dan hadden tenminste iets nuttigs gedaan.......... toch?

Helemaal mee eens BB. :x  :x
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Kom ik net terug van de zwemles met mijn jongste, rijdt er zo'n sufk*t, in een station zo ineens vanuit een parkeervak de weg op, remmen van mijn neon weer eens flink getest...
Ik vraag me af of die trutten ooit van buitenspiegels gehoord hebben.
Anyway ik ben nog geen 500 meter verder, en jawel hoor komt der weer zo een de uitrit van de supermarkt uitvliegen, dus maar weer in de remmen. :shock:
Ik zou graag willen dat dat soort mutsen alsjeblief de boodschappen met de fiets of te voet gaan doen, en vooral niet vrijdags de station van manlief staan laten....zucht wat een stelletje tutten.
Volgende keer ram ik er gewoon in... :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Gebeurde me zonet ook, ik wilde eigenlijk tegen de auto oprijden zodat ik centjes kreeg van de verzekering maar helaas stond hij ruim op tijd stil :roll: