Hoofdmenu

Ulster GP

Gestart door DeWitte, 23 juni, 2007, 13:41:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

http://video.google.com/videoplay?docid=-4366393965547739926&hl=it

Iedereen kent de TT Isle of Man. Maar das meer voor watjes.  :lol: De coureurs mogen om de 10 seconden starten in een race tegen de klok,
echt slapjes. In de Ulster GP doen ze dat anders. Ook een enorm gevaarlijk stratencircuit maar dan gewoon met z'n allen tegelijk van start.
Even 10 minuten niks te doen? Kijk en huiver! :shock:   8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

die mannen houden het gas er goed op :worship-cool:
Smells like rubber

Desmo-devil

Belachelijke race !!

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Belachelijke race !!

Wrom? :? omdat ut gevaarlijk is?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

gestoord :mrgreen:

QuattroFrits

Ziet er best leuk uit, alleen zit er af en toe eentje met z'n dikke reet voor het beeld.  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Sjiekste wat er is :worship-cool: 110% lef 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: "QuattroFrits"Ziet er best leuk uit, alleen zit er af en toe eentje met z'n dikke reet voor het beeld.  :wink:

dat heb ik thuis ook wel eens  :lol:

gewoon vragen of ze aan de kant wil dat poetsen kan later ook wel :rofl:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"Belachelijke race !!

Wrom? :? omdat ut gevaarlijk is?

Kijk daarom zijn bijna overal de straatraces afgeschaft en circuits gebouwd.
Ik hou van motorSPORT en niet van idioten die zonodig met 200 km per uur langs bomen en toeschouwers moeten scheuren om een kick te krijgen. Echte motorsport is voor mij zo hard mogelijk gaan maar wel het risico voor de rijders tot een minimum beperken. Dat is mijn mening.
Kijk je kan dit wel ruig en stoer vinden maar jij zit er niet op als het mis gaat. Zou jij daar langs de kant gaan staan dan ?

Hakinnen

Ik vindt het wel tof om te zien...
alez...nog niet zo heel lang geleden werd er veelvuldig op stratencircuits geraced he..
In nederland hebben we nog steeds Oss, Eemshaven en Hengelo op de kalender ..al is dat in niets te vergelijken met het "real road racing" zoals in Engeland en Ierland.

Maar goed..retetof om te zien..rijden een paar grote namen mee daar ..McGuinnes en Finnegan zijn geen kleine jongens.. (volgens mij zelfs één van de twee op een SBK Klaffi Honda)

Ben wel van mening dat je of reteveel lef moet hebben of een enorme plank voor je kop om daar te starten..miljaar...leren overal en een helm zijn daar imo slechts een illusie van veiligheid..
pfff...die paaltjes, bomen..als je daar afstapt , stap je met een beetje pech voor de laatste keer af.

Snap ook niet waar die toeschouwers soms staan..miljaar..

Maar goed..megacool om te zien..zolang het goed gaat..

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"Belachelijke race !!

Wrom? :? omdat ut gevaarlijk is?

Kijk daarom zijn bijna overal de straatraces afgeschaft en circuits gebouwd.
Ik hou van motorSPORT en niet van idioten die zonodig met 200 km per uur langs bomen en toeschouwers moeten scheuren om een kick te krijgen. Echte motorsport is voor mij zo hard mogelijk gaan maar wel het risico voor de rijders tot een minimum beperken. Dat is mijn mening.
Kijk je kan dit wel ruig en stoer vinden maar jij zit er niet op als het mis gaat. Zou jij daar langs de kant gaan staan dan ?

nope :lol: mij te ver koetschen: race gaan kijken zou ik sowieso never nooit doen :roll:  filmke daarentegen imo Mega-tof om in ffkes in Hakigebrabbel te blijven :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away