WMTC Der Kromme Poekel Avond Vierdaagse

Gestart door Mounty, 09 juni, 2007, 22:56:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

van 3 tot en met 6 Juli 2007 De Avond Vierdaagse van WMTC Der Kromme Poekel....start vanuit het clublokaal Cafe Oud Wielder.
Elke avond een rit van ongeveer 90 KM

Verdere gegevens volgen of op www.krommepoekel.tk
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

eey, daar motten we`weer wezen wa?? gezellie en Frits-Frits weer voorop?? :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

yep..dat was de bedoeling.. :lol:

enne...ze hebben een link naar MFL op hun pagina...dus moeten er een paar gezichten langs gaan toch.. :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

*LUCKY 13*

weer present, mits ik vrij heb!! :D
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Mounty

De vrijdag en nog 1 dag zowieso...de rest zie ik dan wel..
Ff kijken wie waneer gaat.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"De vrijdag en nog 1 dag zowieso...de rest zie ik dan wel..
Ff kijken wie waneer gaat.. :lol:

De vrijdag wil ik waarschijnlijk ook wel weer rijden, maar de frits-frits is kapot dus mag er dan een ander voorop rijden.  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Dan ga ik zorgen dat ik de Vrijdag ook aanwezig ben, mss nog een andere dag, en wss Mr.Kawa ook een avond  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Gezellig, net als vorig jaar een MFL groepje.
Moeten we alleen weer een tijd afspreken.
Misschien wil SuzukiLimburg en eventueel de aanhang ook weer mee.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Bianca

ik kom de vrijdag ook dan :D  En dan ook miss nog een andere dag..

Mounty

ke dan...ik ga dus vrijdags, en nog 2 dagen...Vrijdags zit mijn aanhang op het terras (samen met de aanhang van Frits..??)
nog een avond kan ik de kids kwijt bij mijn ouders in Wielder...en nog een avond bij schoonmama...dus evt 3 zou al lukken...let me now.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Ik ben ook van plan om te gaan . de vrijdag sowieso, en wellicht ook nog andere dagen. Hou het wel in de gaten hier wie wanneer gaat dan zien we ons.

SuzukiLimburg

SuzukiLimburg is dit jaar ook zeker weer van de partij. Echter zonder aanhangsels.
Ik kan in principe alle dagen (afhankelijk van de starttijden).
Was zeker gezellie afgelopen jaar.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Menke

Nou lijkt me inderdaad leuk om mee te rijden.
Maar even kijken hoe het hier loopt,
want de vrijdag vertrekken we voor vakantie.
Dus de dagen ervoor zijn even druk, met alles klaar maken
en ik moet tot de laatste dag werken.
Maar ik hou het in de gaten, en als er een gaatje is,
zak ik wel even af naar het zuiden.

Mounty

Oke, ut komt dichterbij en er is nog niks definitiefs...

wie wil en gaat op welke dag ?

Ik zowieso op vrijdag en waarschijnlijk op de woensdag..al staat deze nog niet vast en is afhankelijk van waneer jullie rijden..

:?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"Oke, ut komt dichterbij en er is nog niks definitiefs...

wie wil en gaat op welke dag ?

Ik zowieso op vrijdag en waarschijnlijk op de woensdag..al staat deze nog niet vast en is afhankelijk van waneer jullie rijden..

:?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:

Geloof dat (als ik zo truglees) de meesten toch voor de Vrijdag kiezen... :wink:

het hoelaat....geen idee, iig ik pas me gewoon aan :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.