Het gaat werkelijk nergens meer over topic of zoe get

Gestart door Gehaktbal, 14 juni, 2007, 09:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

B-Witch

Citaat van: "81"valt me op dat iedereen het zo goed weet ,waarom biedt dan niemand gewoon aan om te helpen?

motorrijders helpen elkaar toch?misschien moet je voor echte hulp bij een ander clubje zitten

Zeg Jos, als iemand dan zijn hulp moet aanbieden?? waarom doe jij het dan niet :?:  :?:

:roll:  :roll:  :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Citaat van: "81"valt me op dat iedereen het zo goed weet ,waarom biedt dan niemand gewoon aan om te helpen?

motorrijders helpen elkaar toch?misschien moet je voor echte hulp bij een ander clubje zitten

Ga dan zelf langs  :wink:

Ik heb laatst om hulp gevraagd en dat ook gekregen van de MFL mannen :!:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "81"valt me op dat iedereen het zo goed weet ,waarom biedt dan niemand gewoon aan om te helpen?

motorrijders helpen elkaar toch?misschien moet je voor echte hulp bij een ander clubje zitten

Zeg Jos, als iemand dan zijn hulp moet aanbieden?? waarom doe jij het dan niet :?:  :?:

:roll:  :roll:  :roll:


:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Gehaktbal"valt me op dat iedereen het zo goed weet ,waarom biedt dan niemand gewoon aan om te helpen?

motorrijders helpen elkaar toch?misschien moet je voor echte hulp bij een ander clubje zitten

Toe maar, misschien moet jij even rondkijken voor een ander clubje :thatsgay:

karz

Citaat van: "Gehaktbal"valt me op dat iedereen het zo goed weet ,waarom biedt dan niemand gewoon aan om te helpen?

motorrijders helpen elkaar toch?misschien moet je voor echte hulp bij een ander clubje zitten

Ok, er zijn mensen met een probleem, en mensen met gemakzucht (no offence Angel) , als ik iedereen moet helpen die met een scheve lach zegt dat hij '2 linker handen heeft' :jack:  kan ik bezig blijven.

Als iemand me vraagt hoe die iets moet doen krijgt hij van mij alle hulp.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gehaktbal

ik zit al bij een ander clubje,en ik weet zeker als ik hulp nodig heb,kan ik hulp krijgen,of hulp bieden,dat is toch een verschil tussen een klein hecht clubje en een forum,waar die saamhorigheid soms ver te zoeken is vind ik


gr gehaktbal
naked bike or wife,i like it both

karz

Citaat van: "Gehaktbal"ik zit al bij een ander clubje,en ik weet zeker als ik hulp nodig heb,kan ik hulp krijgen,of hulp bieden,dat is toch een verschil tussen een klein hecht clubje en een forum,waar die saamhorigheid soms ver te zoeken is vind ik


gr gehaktbal

Ik begrijp wat je bedoeld Jos. Maar de functie van een forum is niet hetzelfde als die van een club.

Algemeen (dus niet geënt  op de club van jou):
Een club kiest zijn leden ,en de criteria zijn meestal strenger (1 merk/soort/type) fiets, en de leden zijn veelal eensgezinde liefhebbers van een bepaald merk/soort/type motorfiets. Mensen vinden het ook leuk om met elkaars motors bezig te zijn en dus ook te helpen.

Bij een forum kan iedereen zich aanmelden. En dus wordt het een afspiegeling van de maatschappij, en ik hoef je niet te vertellen hoe het daar met de hulpvaardigheid gesteld is, denk ik.

Een forum moet veel algemener zijn als een club, imo is kliek(club)vorming doodsoorzaak nr.1 van een algemeen motorforum.
Dit forum is een spin-off van een jou bekend forum o.a. om die reden.

En ik blijf erbij , als een man honger heeft kun je hem een vis geven of een hengel. Ik kies altijd voor het laatste.

Als angel de benzineslang zelf heeft vervangen met eventuele aanwijzigingen, dan kan ze het de volgende keer zelf. i.p.v. weer te moeten vragen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

Desmo-devil

Citaat van: "Gehaktbal"ik zit al bij een ander clubje,en ik weet zeker als ik hulp nodig heb,kan ik hulp krijgen,of hulp bieden,dat is toch een verschil tussen een klein hecht clubje en een forum,waar die saamhorigheid soms ver te zoeken is vind ik


gr gehaktbal

Is ook niet de insteek van een forum. Hoewel iedereen hulp kan krijgen als er  echt om wordt gevraagd zelfs voor een lek benzine slangetje
Zit zelf o.a. bij de grootste motoclub van Nederland (3500 leden) en daar is de saamhorigheid geweldig, dus heeft ook niets met een kleine club te maken. Ik vind dat je een beetje te snel oordeeld over mensen die je helemaal niet persoonlijk kent.

Steefke™

Ik help graag iemand als ik daar de mogelijkheid voor heb. :wink: Ik denk dat er hier genoeg gehaktballen rond hangen die een ander willen helpen als dat nodig is. Je moet er natuurlijk wel om vragen. :wink:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Volgens mij zijn we hier aan het discussiëren over een probleem dat reeds opgelost is.
Misschien de discussie verder voeren in het ouw-wieverhok :?:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil


DeWitte

wel lollig hier :lol:  ik haal bier en chips :mrgreen:

iemand nog een balletje met mayo :lol:


:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"wel lollig hier :lol:  ik haal bier en chips :mrgreen:

iemand nog een balletje met mayo :lol:


:wink:

:P Twee graag. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.