Het gaat werkelijk nergens meer over topic of zoe get

Gestart door Gehaktbal, 14 juni, 2007, 09:51:39

Vorige topic - Volgende topic

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"wel lollig hier :lol:  ik haal bier en chips :mrgreen:

iemand nog een balletje met mayo :lol:

:wink:

:P Twee graag. :P

wel met mayo  en curry graag :wink:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"wel lollig hier :lol:  ik haal bier en chips :mrgreen:

iemand nog een balletje met mayo :lol:

:P Twee graag. :P

wel met mayo  en curry graag :wink:

Hebbert.  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

:rofl:

ben dinsdag nog in gen hulsberg geweest nog gekeken of ik ergens een witte Quatro zag staan. Moest ff bij de nummer 2 in de topscorelijst van shv zijn (oud collega) voor een paintjob voor m'n helm.
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: "Gehaktbal"valt me op dat iedereen het zo goed weet ,waarom biedt dan niemand gewoon aan om te helpen?

motorrijders helpen elkaar toch?misschien moet je voor echte hulp bij een ander clubje zitten

waar gaat dit over ? heeft iemand iets gevraagd dan ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke":rofl:

ben dinsdag nog in gen hulsberg geweest nog gekeken of ik ergens een witte Quatro zag staan. Moest ff bij de nummer 2 in de topscorelijst van shv zijn (oud collega) voor een paintjob voor m'n helm.

Ik woon recht tegenover Super de Boer en overdag moet ik helaas nog werken dan staat mijn Quattro er niet, maar meestal na 17.00 uur wel.
En waar woont die nr 2 ergens ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gehaktbal

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Gehaktbal"valt me op dat iedereen het zo goed weet ,waarom biedt dan niemand gewoon aan om te helpen?

motorrijders helpen elkaar toch?misschien moet je voor echte hulp bij een ander clubje zitten

waar gaat dit over ? heeft iemand iets gevraagd dan ??

het gaat nergens meer over,ja gehaktballen zijn ok :lol:
naked bike or wife,i like it both

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

DeWitte

Citaat van: "Gehaktbal"het gaat nergens meer over

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Nu het toch nergens meer over gaat;

Citaat van: "steefke"ben dinsdag nog in gen hulsberg geweest nog gekeken of ik ergens een witte Quattro zag staan
Heb je dan onder alle witte auto's gelegen  :?:, want je ziet bijna nergens aan dat het een quattro is   :?

Citaat van: "QuattroFrits"Ik woon recht tegenover Super de B. en overdag moet ik helaas nog werken dan staat mijn Quattro er niet, maar meestal na 17.00 uur wel.
Ik dacht dat zo'n quattro wel tegen wat water en slecht weer kon, maar schijnbaar moest je gisteren toch draaien bij het tunneltje in Spaubeek  :lol:
En niet even zwaaien hé op de mean green machine  :evil:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: "SuzukiLimburg"
Heb je dan onder alle witte auto's gelegen  :?:, want je ziet bijna nergens aan dat het een quattro is   :?

Je ziet hopelijk wel dat het een audi is , met een spoiler , en dat in het wit...denk niet dat je onder veel auto's hoeft te kruipen. :?  Enne meestal staat er toch ook 'quattro' op. Anders zorgen de rijders daar zelf wel voor ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Als je geen kennis van Audi's heb weet je niet waar je het moet zoeken.
Er staat namelijk heel klein Quattro geschreven op het achterraam, verwerkt in de achterruitverwarming en een klein plaatje in de grill.
En QuattroFrits is niet zo'n rijder die zo nodig wereldkundig moet maken wat hij heeft, dus heeft het er ook niet groot opstaan of zo. Ik ken hem onderhand een klein beetje. Heb hem wel eens ontmoet  :wink:

Het feit dat hij wit is maakt hem natuurlijk wel al iets opvallender, net als dat je mijn koekblik ook moeilijk kunt missen  :D

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"Ik woon recht tegenover Super de Boer en overdag moet ik helaas nog werken dan staat mijn Quattro er niet, maar meestal na 17.00 uur wel.
En waar woont die nr 2 ergens ?

de zijstraat van de raadhuistraat bij de Frank smitsstraat  in de beurt (ben de naam ff kwijt)
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: "steefke"ben dinsdag nog in gen hulsberg geweest nog gekeken of ik ergens een witte Quattro zag staan

nooit tegen een oudschadehersteller zeggen dat hij een bepaald type auto niet zou herkenen :)}  :wink:

2 details
de voorbumper zit alleen op ne Quattro of ne 90
frits heeft wieldeksels

ne Quattro met wieldeksels is uniek :wink: :yes6rs:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Zo kunnen we nog uren door discussiëren  :D

Maar even voor de duidelijkheid, dat zijn geen wieldeksels :!:
Lijken er overigens wel op, maar dat zijn gewoon lelijke velgen. Vraag maar aan QuattroFrits.

Misschien kunnen we dit topic omnoemen naar 'Het QuattroFrits' topic :D

karz

Misschien kunnen we dit topic omnoemen naar 'Het QuattroFrits' topic :D

Eih ik blijf aan de gang..    :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.