BMW R1200 GS Adventure

Gestart door DeWitte, 26 september, 2005, 15:00:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Dwars"
mja eerst ff sparen, mijn vrouw opperde om dan maar mijn 2cv te verkopen  :banghead4rv: kijk en daarom zijn mannen anders dan vrouwen; zoiets zeg je toch niet :cry:  :cry:

Jewel weg met die billige frankofiele wannebee classic.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

van je vrienden (ahum, homo's hebben vrienden) moet je ut hebben :cry:

iig on topic; ik wil een GS1200 en snel een beetje :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik heb een groot boor... kom maar ff langs, maak ik dr wel een 1200+ van :nana9oi:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Ik heb een groot boor...

ga jij maar eerst eens ergens anders aan oefenen met dat speculeerboortje :rofl:

:oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Hoho je zei 1200 he en niet 3 liter :nana9oi:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Gejat van ut Vlaams Gs forum :yes6rs:

R1200GSA----R1200GS



R1200GSA----R1150GSA

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

van boven lijken t wel kikkervisjes  :rofl:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Ik vind de 1200 wel mooi. Ik vind die halve kuip die de tank wat afdekt stukken mooier dan die tankbult bij de 1150. :roll:

Speedtwin

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"
ooch, ut gaat erom of je dan eenmaal aangeland op de bok bijv. de snelste produktiemotor ooit kunt voorblijvend, ik noem eens een dwarsstraat (ja die blijf leuk) in de Eifel of de Ardennen :mrgreen:

maar dan ook alleen dáár .........  :fuckyou:

Heb in de Vogezen ook de nodige Soeszoeki's en Hando's achter mij gelaten.................. :mrgreen:  :mrgreen:

brit


rvs_gps

En wie is die langharige tekkel op de derde foto ??? Als die een motorrijbewijs heeft  verkoop ik mijn GS :lol:

Speedtwin


TTigertje

Idd mooie foto's....... :thumbsup:

Zo zie je maar weer wij horen niet bij de doelgroep....... :thatsgay:

Enne.....langzaam begin ik de (nieuwe) helm te waarderen :oops:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Busaberke

Citaat van: "rvs_gps"En wie is die langharige tekkel op de derde foto ??? Als die een motorrijbewijs heeft  verkoop ik mijn GS :lol:

da's het prototype van de doelgroep waar de GS voor in de markt gezet wordt .......... :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

wat n lomp schip  :roll:


geweldig!  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."