small in size, big in attitude

Gestart door DeWitte, 30 juni, 2007, 08:32:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"Jong geleerd is oud gedaan 8) :worship-cool:

Die van mich sjhut mich kapot es de remmel van os zwoa get zou loate doon :wink:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Jong geleerd is oud gedaan ja. Oftewel op die leeftijd al geen beschermende kleding, dus als die wat ouwer is ook niet.
En dan gaat het een keer fout... :evil:

Ut menke zit gewoon in een T-shirt stunts uit te halen onder het goedkeurend oog van pappie en mammie. :?  :shock:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Hakinnen

Citaat van: "SuzukiLimburg"Jong geleerd is oud gedaan ja. Oftewel op die leeftijd al geen beschermende kleding, dus als die wat ouwer is ook niet.
En dan gaat het een keer fout... :evil:

Ut menke zit gewoon in een T-shirt stunts uit te halen onder het goedkeurend oog van pappie en mammie. :?  :shock:

das natuurlijk een aanname + vooroordeel waarvan je niet kunt weten of dat daadwerkelijk  zo gaat zijn he..

"vingerwijzend" typisch Nederlands gedoe over 'motoren en beschermende kleding"

Bedoel, zodra er in iets op twee wielen een motorblok in hangt valt meteen het woord "beschermde kleding' en O'wee  degene die het verzuimt..god verhoede de ongenadige zondaar!  De nietsontziende toorn der comiteé van moraalridders en leden der broederschap van de beschermende kleding zal zijn ongelukkige ziel ten deel vallen! Ongeluk zal zijn toekomst zijn. Eeuwige spijt zijn voortdurende last..

Yeah..!

Miljaar mannuh..

Dat menneke is wat aan het stunten op een pocketbike zonder beschermende kleding...
Natuurlijk is het beter , doordachter, verstandiger, wijzer, slimmers, verantwoorder, weet ik veel wat...als ie wel een helmpje op zou hebben of op zijn minst een paar knie en elleboogbeschermers..
Maar dat heeft ie dus niet..na und?

Er rijden legio mennekes (inclusief dat schoffie van mij) een stuk harder en gewaagder op skateboards, crossfietskes, BMX-Freestyle stuntfietskes en dergelijke ...

Hoor je bijna niemand over "beschermde kleding" . ja, ouders die zich afvragen of het toch niet beter is om zoonlief ervan te overtuigen een helmpje op te ztten of een paar kniebeschermers om te doen.
Omstanders, zullen echt niet gauw met een vingertje gaan wijzen en opmerkingen maken in de trend van: Oftewel op die leeftijd al geen beschermende kleding, dus als die wat ouwer is ook niet""  ..

Die van mij heeft ook al eens op zijn pocketbike gereden in zijn spijkerbroekie en zonder helm...klein stukje weliswaar , tot ik 'm bij zijn lurven had en 'm ne valpet opzette..

En ik rij ook wel eens door het dorp in mijn spijkerbroek of in een shirtje en zonder handschoenen..ja. weet ik..geen beschermende kleding, met is beter , jajaja...  
maar alez...zie wekelijks tientallen wielrenners door het limburgse landschap halsbrekende toeren uit halen ...in hun korte broekje..
Al eens op de cauberg gekeken hoe hard de heren "wannabe Eric Zabel" de cauberg afkomen in een shirtje en een dun wielrenbroekje?
zegt niemand wat van..totaal aanvaardbaar..

en als dan iemand met een motor met 30km / u naar beneden komt tuffen  zit er altijd wel zo'n beterweter op het terras die wel weer ff een vingerwijzende opmerking maakt in de trend van.."nou..als die op zijn pan gaat is ie het zelf schuld als ie wat heeft want....


ik ben het volstrekt met je eens dat motorrijders beschermende kleding dienen te dragen..voor hun veiligheid..dus idd ook dat menneke op zijn pocketbike..

Kan me alleen niet zo vinden in een oordelende vingerwijzende aanname dat ie "dan later ook wel zonder beschermde kleding op een motor zal stappen'...
en hoe onverantwoordelijk die ouders wel niet zijn..

gewoon de kerk enigzins in het midden laten is hier het devies denk ik.

terzijde:
Half italie en spanje rijdt zonder beschermende kleding..inclusief mennekes van onder de 10 op pocketbikes , iets ouderen op scooterkes en 16jarige snotapen met teveel lef op veel te snelle 125.cc's ..
En geloof het of niet..daar is jaarlijks minder letsel dan hier

oja..al eens in een race-paddock geweest..je zult je verwonderen over het aantal pocketbikes, pitbikes en zelfgebrouwde motortjes die topspeed over een paddockterrein denderen..bestuurd door jong kroost..veelal in hun gewone kloffie..hoort er gewoon bij daar..zegt niemand wat van..
wilt niet zeggen dat als die mennekes later gaan racen dat ze dat dan ook maar in hun gewone kloffie gaan doen he?

alez..tot zover mijn gezever maar weer..



Shoot!   :twisted:

:wink:

Steefke™

:stupid:

ik vloog vroeger ook na m'n 3 maandelijkse revisie met 100 op ut Dappke zonder pot op ut kupke door de straat.  :wink:
Smells like rubber

karz

In frankrijk en italie zie ik zelfs de politie in hun hempjes op de motor zitten.

Alles is relatief.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "karz"In frankrijk en italie zie ik zelfs de politie in hun hempjes op de motor zitten.

Alles is relatief.

uhm, hoeven we niet zo ver voor te gaan hoor... vorig jaar nog vaak genoeg op de Brusselse ring (niet meteen bepaald de veiligste plek om motor te rijde) de flikken in hun hemd met korte mouwen in gestrekte draf tussen de files door..... (opgejaagd door ene met nne dominator)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

SuzukiLimburg

Miljaar wat unne speech.

Persoonlijk vind ik het een groot verschil of een volwassene in zijn hemdje op de motor zit of een kind. Die volwassene kan zijn eigen beslissingen nemen, dat kind weet niet beter en ziet geen risico's.

En nee, natuurlijk weet ik niet of dat daadwerkelijk zo gaat zijn als hij wat ouder is.....maar de titel van het topic was 'jong geleerd is oud gedaan' vandaar......

Verder moet iedereen zelf weten wat hij doet, daar oordeel ik niet over. Frons hoogstens eens mijn wenkbrauwen af en toe  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.