Hoofdmenu

Hoezo goedkoop?

Gestart door May Day, 27 september, 2005, 08:42:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "May Day"Dat is niet zo karz, binnen de EU hoef je als consument altijd maar een keer omzetbelasting te betalen. Alleen als je spullen van buiten de EU laat komen, dan betaal je in NL ook omzetbelasting. (of als je ondernemer bent en geen OB betaalt in het land van bestelling binnen de EU)

Ok dat wist ik niet , ik wist wel dat dat zo was voor bijv. amerikaanse onderdelen :roll:. Als de verzendkosten dan weinig zin is het idd, pretty el cheapo. ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "May Day"Dat is niet zo karz, binnen de EU hoef je als consument altijd maar een keer omzetbelasting te betalen. Alleen als je spullen van buiten de EU laat komen, dan betaal je in NL ook omzetbelasting. (of als je ondernemer bent en geen OB betaalt in het land van bestelling binnen de EU)

als ondernemer kun je ze zelfs btw vrij kopen in een EU lidstaat.

slaat eigenlijk nergens op.

heb dat vaker.  koop in, in Italie , betaal daar geen btw en moet vervolgens aan NL klanten wel 19% btw in rekening brengen die ik vervolgens zelf weer moet afdragen.

heb ik niks aan en de klant al helemaal niet.

Herr Tod

Verzendkosten 20 euro, bij meer dan 4 banden is het gratis. Setje Pilot Power voor mn Bandit, setje BT090 voor WhomBom en een setje noppenbanden voor mn aanstaande DR 500 (wijzigingen voorbehouden) :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

Citaat van: "Herr Tod"Verzendkosten 20 euro, bij meer dan 4 banden is het gratis. Setje Pilot Power voor mn Bandit, setje BT090 voor WhomBom en een setje noppenbanden voor mn aanstaande DR 500 (wijzigingen voorbehouden) :D

bij 4 banden ook al :mrgreen:  kreeg net telefoontje dat er een stapel banden in de gang ligt..... vrijdagavond dus eens effe schecken!
tot zover snelle service van die spanjool
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

morgen anakeetjes op velgen laten zetten bij bandenboer, heb goede recensies gelezen dus ben errug benieuwd!! (hoop iig dat ze langer meegaan als de trailwings (3500km)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"morgen anakeetjes op velgen laten zetten bij bandenboer, heb goede recensies gelezen dus ben errug benieuwd!! (hoop iig dat ze langer meegaan als de trailwings (3500km)

:shock: ze zijn zachter dan de TW's; dus wat denk je zelf :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Pilot Power is ook zachter dan een BT45, beide gaan even lang mee :shock: Dan weet je ook meteen wat voor ontieglijke kutband zo'n Batslaks BT 45 (km/h) is :roll: :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

Citaat van: "Herr Tod"Pilot Power is ook zachter dan een BT45, beide gaan even lang mee :shock: Dan weet je ook meteen wat voor ontieglijke kutband zo'n Batslaks BT 45 (km/h) is :roll: :roll:

Een slechte band wordt niet gemaakt alleen 'n slechte keuze  :wink:

DeWitte

:worship-cool:

aan jou is een filosoof verloren gegaan (of is ut gejat? :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars":worship-cool:

aan jou is een filosoof verloren gegaan

klopt, en aan Carlo Boszhard een goed wijf!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars":worship-cool:

aan jou is een filosoof verloren gegaan

klopt, en aan Carlo Boszhard een goed wijf!  :wink:

tijd voor een andere verzekering :rofl: ene die ook brillen vergoed wellicht :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars":worship-cool:

aan jou is een filosoof verloren gegaan (of is ut gejat? :mrgreen:)



hep ik 'ns gelezen  :wink:



ik kijk niet alleen plaatjes :mrgreen:

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"morgen anakeetjes op velgen laten zetten bij bandenboer, heb goede recensies gelezen dus ben errug benieuwd!! (hoop iig dat ze langer meegaan als de trailwings (3500km)

:shock: ze zijn zachter dan de TW's; dus wat denk je zelf :roll:

ga toch echt niet rustiger rijden om banden te sparen!!!
maarja als de wegligging maar goed is dan ben ik al een blij mens
heb die TW's in de regen dus echt nooit vertrouwd...

maar deze week de TKC's eronder gehad, moet zeggen dat bevalt ook goed!! volgende week de anakeetjes maar eens inrijden  8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

tis toch al k*t als je de bril niet kunt opzetten ivm beslaan, zeker in ut donker :? vamorgen in dat "zau-weer" in ut donker op de Anakees vol vertrouwen :yes6rs: ; die bandjes doen ut goed in de regen :thumbsup:

scheelt ech wel :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"tis toch al k*t als je de bril niet kunt opzetten ivm beslaan, zeker in ut donker :? vamorgen in dat "zau-weer" in ut donker op de Anakees vol vertrouwen :yes6rs: ; die bandjes doen ut goed in de regen :thumbsup:

scheelt ech wel :!:

goede integraalhelm doet wonderen... persoonlijk beslaat mijn bril nooit.... maarja ik zit ook niet te puffen in mn helm he :mrgreen:
(wist niet dat je die leesbril ook al opmoest met motorrijden)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl