Opsporing verzocht: Suzuki RF600

Gestart door SuzukiLimburg, 08 juli, 2007, 21:26:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Beste medeforummers,

Het ondenkbare is gebeurd. Mijn Soes is ontvreemd door onbekenden. Gewoon voor de deur uit weggehaald, afgesloten en al.
Mochten jullie een rooie RF600 tegenkomen, eerst slaan en stampen, dan vragen hoe en wat :evil:  :evil:  :evil:

Het kenteken is MX-98-KY, kleur is vuurrood.

En nu maar snel een vervanger gaan zoeken, want de kans dat ik mijn RFje terugkrijg is toch nihil.
Ik was al aan het verder kijken, nu wordt dat proces dus tegen wil en dank versneld.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Wat een klotezooi... :evil:  :evil:

Dat ze de poten niet van andermans spullen af kunnen houden schandalig!!!

Sterkte met de afhandeling, en veel succes met het zoeken van een waardige opvolger.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Het is niet normaal meer, wat een vuil vies tuig, schandalig gewoon.
SuzukiLimburg, ik zal  voor je duimen, alhoewel, de kans bijna nihil is dat je hem terug krijgt.
Succes verder, hoop dat je snel weer een ander hebt.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

voor de deur?  :shock: tering wat ne krau

kapot houwe  .<<((.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

In vallekeberg moet je ook niet bij je motor weggaan :banghead4rv:  :banghead4rv:
Uit ervaring weet hoe kl..e het is als je buiten komt en je brommert is weg :oops:  :oops:
Veel sterkte met de afhandeling :?  :?
Als ik ze tegenkom (denk wel van niet) dan zal ik ze vriendelijk doch uitermate dringend verzoeken om je motor direkt terug te brengen :whipping:  :whipping:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Zijn er nog specifieke kenmerken ?  stickers, modifacties ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Brommert had niet echt specifieke dingen. Had wel een zwarte kuipruit, terwijl de meesten een transparante hebben.
En een K&N filter, maar dat zie je van buitenaf niet  :?

Echt balen dit, vanmorgen aangifte gaan doen en net de verzekering gebeld. Blijkbaar moet je een maand wachten voordat de procedure afgewikkeld wordt, voor het geval ze hem nog terugvinden binnen een maand.
Beetje achterhaald die procedure, want ik kan me alleen maar voorstellen dat iemand hem heeft geklauwd voor de onderdelen. Aangezien er niet zo ontzettend veel RFjes rondrijden denk ik dat de onderdelen meer waard zijn als het totaal.

Ik kan natuurlijk geen maand wachten, dus van het weekend maar eens gaan rondsnuffelen voor wat anders.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Hakinnen

miljaar mannuh...

alez..kan hier wel een heel verhaal gaan typen..

vindt het kl*te voor je..succes met de zoektocht naar een nieuwe..

@Nippon

Daar werd ik zondag in schin op geul ook al voor gewaarschuwd door Zwerver

we hebben de HP2 en de R100R maar samen met de voorwielen aan elkaar gebonden en dat voor z'n eigen huis  :shock:


doodknuppelen en aansteken  zoiets  :guns:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"de R100R maar samen met de voorwielen aan elkaar gebonden en dat voor z'n eigen huis  :shock:

zijn er ook blinde dieven dan :rofl: je schapenvacht zal eerder weg wezen :mrgreen:

grepke wa
:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

FF peilen wat de meningen hierover zijn;

Honda VTR1000f Firestorm



Ga ik zaterdag eens op proefrijden.
Dikke vette V-twin met tonnen koppel.
Links-Rechts uitlaatsysteem en dan 2 mooie sportdempertjes erop :D  8)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

tis zeker geen minibike... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009