Honda cb 750 remoured?

Gestart door DeWitte, 31 juli, 2007, 14:20:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

New Honda CB750 rumoured

Honda is planning to recreate one of the greatest motorcycles it ever made, in the form of a new Honda CB750.


Having seen the success of other retro bikes like Triumph's Bonneville, insiders say Honda has decided to make a modern recreation of the original 1969 Honda CB750, virtually identical in every way to the original.

According to sources in Japan, Honda has developed a new air-cooled engine to give the motorcycle the right retro looks and yet to pass the latest emissions laws. It's likely Honda will show the motorcycle as a prototype at this October's Tokyo Motor Show.

bron mcn
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

jeugdsentiment :worship-cool:  :worship-cool:  :thumbsup:
750 cc, dat was een heavy zware motor.....
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

SuzukiLimburg

Vind ik echt niks aan. Generatiekloofje :?:

Dit vind ik echt oude koeien uit de sloot halen. Maak er dan een moderne versie van, maar geen oude fiets met een 'paar' nieuwe onderdelen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Hakinnen

Citaat van: "SuzukiLimburg"Vind ik echt niks aan. Generatiekloofje :?:

Dit vind ik echt oude koeien uit de sloot halen. Maak er dan een moderne versie van, maar geen oude fiets met een 'paar' nieuwe onderdelen.

volledig mee eens..en in dit geval niet eens een generatiekloofje..

prachtige fiets..toen..en nu nog steeds eigenlijk..eerste japanse "superbike".

Maar .om 'm nu opnieuw uit te brengen?  nuh...
de oude is de enige echte imo..
en als je zo'n fiets altijd al had willen hebben..koop je 'n tot in de puntjes gerestaureerde oude..

ik moet er niet aan denken dat ducati de koningsassers nieuw leven in zou blazen en anno nu volledig identieke fietsen zou gaan bouwen als "toen"..
getverdemme...

dat honda het dan doet zoals ducati met de sportclassics gedaan heeft..moderne fietsen bouwen met moderne onderdelen maar met een knipoog naar het verleden...dat kan wel ..maar volledig identiek aan het oude spul?  neen danku ..

Steefke™

Leuk bedacht maar niks voor mijn
riesbrenners oldschool neij danke
Smells like rubber