Re: Topkoffer GIVI Maxia 50 ltr.

Gestart door karz, 02 augustus, 2007, 07:07:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Pooltje"
Meer info via PB of mail
Paul

Dit is kansloos op een forum :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Pooltje

Citaat van: "karz"
Dit is kansloos op een forum :?
Bestaan al jouw 2000 berichten uit dit soort commentaar ??  :thatsgay:
Na wrijving komt glans".

karz

Citaat van: "Pooltje"
Citaat van: "karz"
Dit is kansloos op een forum :?
Bestaan al jouw 2000 berichten uit dit soort commentaar ??  :thatsgay:

Wat bedoel je met dit soort commentaar ?
Ik zeg alleen dat je niet kan voorkomen dat je vragen,opmerkingen of flauwekul in je topic krijgt als je een advertentie zet op een forum.

Een opmerking als
CiteerMeer info via PB of mail
heeft dus geen zin.  Als je dat wil dan moet je je advertentie niet op een forum plaatsen.

Niet al mijn 2000 berichten bestaan uit dit soort commentaar, maar als een van de moderators van dit forum zal ik er vast een paar van dit soort tussen hebben zitten.

Bestaan al jouw 27 berichten uit dit soort slimme replies ?  :thatsgay:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Jongens , ik volg het niet meer hier.

imo is het de taak van een moderator om een forum inhoudelijk netjes te houden en ik denk dat je nu een beetje doorschiet Karz.
Want wat is er mis met meer info via PB of mail ??????????????
Ik persoonlijk vind het commentaar van jou hier ook overbodig Karz.

karz

Citaat van: "Desmo-devil"Jongens , ik volg het niet meer hier.

imo is het de taak van een moderator om een forum inhoudelijk netjes te houden en ik denk dat je nu een beetje doorschiet Karz.
Want wat is er mis met meer info via PB of mail ??????????????
Ik persoonlijk vind het commentaar van Karz ook vreemd, als dat mag van de heren en dame moderators  :lol:  :lol:

Ik verbied toch niks, ik geef alleen iets aan, nog niet eens in de rol van moderator  :dunno:
o.a. dat het logisch is dat een verkooptopic kan vollopen met commentaar dat niet direct met de verkoop te maken heeft (q.e.d.)
als dat mag van de heren en dames gebruikers .. :lol: :lol:

Ik vind wel meer commentaar vreemd en overbodig :? als ik dat 'vinden' overal moet gaan posten..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Dit verkooptopic loopt tot nu toe alleen maar vol met commentaar door jouw totaal overbodige opmerking. Dus ik stel voor dat jij als moderator al onze onnodige berichten verwijderd om dit topic te laten waarvoor het bedoeld is namelijk het verkopen van een topkoffer !!

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Citaat van: "Desmo-devil"Dit verkooptopic loopt tot nu toe alleen maar vol met commentaar door jouw totaal overbodige opmerking. Dus ik stel voor dat jij als moderator al onze onnodige berichten verwijderd om dit topic te laten waarvoor het bedoeld is namelijk het verkopen van een topkoffer !!

Iedereen is vrij om te posten in een topic, inclusief jij en ik. Dat is het nadeel van een advertentie plaatsen op een forum. Wat de verkoper tracht te voorkomen met zijn verzoek om pb's en mails , en waar ik van aangeef dat hij dat niet kan verwachten.
Dat geneuzel in dit geval door mijzelf verookzaakt wordt , daar ben ik mij van bewust  (heb je q.e.d. al opgezocht ?)..

Als het overzicht verloren gaat dan zal ik het topic uiteraard splitsen . Maar aangezien er nog geen berichten staan die over de advertentie gaan is het draadje nog wel te volgen.


Desmo , heb je al eens verkooptopics op bijv. motorforum.nl bekeken? Daar staat het vol met mensen die vragen om alsjeblieft niet in het verkoop topic te reageren maar via mail of pb?  Moet je eens kijken hoe snel dat om zeep is.
Ik weet niet hoe ver jouw forum ervaring rijkt, maar kijk eens verder zou ik zeggen.
Als je het allemaal beter weet dan zie ik een kopie van de editie 'Desmo's great book of rulings for dummy moderators'  graag tegenmoet. Zodat ik nog wat kan leren..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Topic toch maar gesplitst.

Aan de bijdrage van Joepie zie ik dat er nog meer mensen iets over willen ventileren.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

eigenlijk ook weer niet of toch :wink:

je heb volledig gelijk
Smells like rubber

Tomzel

DUDES..... ESTEBLEEF, Ich hub mich hie gans door motte worstele
SEIZE THE CARPE (or something like that!)
Honda NTV650

karz

Citaat van: "Tomzel"DUDES..... ESTEBLEEF, Ich hub mich hie gans door motte worstele

Ehm de bes neet verplich alles op 't forum te leaze he ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Pooltje

Maar Karz,

Als je
Citaat van: "karz"...........Ik zeg alleen dat je niet kan voorkomen dat je vragen,opmerkingen of flauwekul in je topic krijgt als je een advertentie zet op een forum.
bedoelt, waarom zeg je dan
Citaat van: "karz"Dit is kansloos op een forum :?
Vraag en aanbod is er om te kopen en verkopen.
en ik denk niet dat dit gedeelte bestemd is om eindeloze discussies over al dan niet te hoge of te lage prijzen te voeren.
Ik wilde via dit topic forumleden attenderen op een advertentie.
(Ik heb 'm overigens al aangepast hoor, alhoewel ik het niet met je eens ben)
Geinteresseerden kunnen me bereiken.
Het was overigens niet mijn bedoeling je hiermee aan te vallen,
Maar op dat moment zag ik je antwoord toch meer als topic-vervuiling dan "ondersteuning". Daar kon ik dus niets mee. Laat het dan achterwege.

Grt, Paul
Na wrijving komt glans".

Desmo-devil

Ook voor een motorforum  geld "de wet op de privacy". Dus als iemand ervoor kiest zijn verkoop verder prive buiten het forum om af te handelen dan heeft iedereen dat te respecteren!

karz

Citaat van: "Desmo-devil"Ook voor een motorforum  geld "de wet op de privacy". Dus als iemand ervoor kiest zijn verkoop verder prive buiten het forum om af te handelen dan heeft iedereen dat te respecteren!

:rofl:  Sorry, maar dat is echt flauwekul.
Er wordt ook niet gevraagd of getracht om gegevens die hem via pb of mail
aangeboden worden publiek te maken.
Geen enkele gebruiker kan een topic openen en dan vragen om er vanwege privacy niet in te reageren.

Een gebruiker kan wel een topic openen met idd een verwijzing naar een advertentie en dan bijvoorbeeld verzoeken om een slotje.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.