Hoofdmenu

duo's

Gestart door DeWitte, 03 augustus, 2007, 09:05:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Toledo"
Ik kan gvd niet lekker meer aan het gas hangen ze wil steeds maar mee

Stamp haar naar een rijschool die freeloader , dat ze haar eigen rijbewijs haalt i.p.v. jouw plezier te vergallen.  :woohoo:


neen man Karz.. das ook niks..want dan moeten ze zonodig ne eigen moto..
Kun je vervolgens voor ne f*cking Fazerkot gaan kijken en je vervolgens groen en geel ergeren dat als je een keer met je maten gaat bollen ..zij ook zo nodig mee moet..getverdemme.  Of nog erger.."gezellig (not)" samen gaan rijden en na iedere 10 kilometer moeten wachten omdat ze geen gas geeft. Of nog erger...zonodig van die "terras stopjes" te moeten maken onderweg...zit je net lekker moet zij op het terras ! ieks..

of het ultieme erge..alles samen!
Je gaat ff bollen met je maten, zij moet ook me op het fazerkot wat op zich al een straf is..kun jullie geen tempo maken want ze houdt het niet bij..steeds wachten dus..en na een uurke begint ze miepen of "we niet ff kunnen stoppen bij een terras" want ze vindt het niet leuk zo..
hoppa..zeldzame zonnige zondagmiddag om zeep..


Met een duo rijden tegen je zin is geen optie.  En haar op rijles laten gaan ook niet want als je ook nog de pech hebt dat ze slaagt zit je daar weer mee te kijken..motte ze ne moto..

miljaar..
ik blijf erbij...motorrijden doe je alleen, zonder duo of met een paar maten (met maten bedoel ik dus mannelijk of vrouwelijk he..maakt niks uit) die min of meer dezelfde "pace" hebben.


EDIT"Fuck nog wat vergeten..

weet je wat nog erger is..ff als aanvulling op bovenstaand gezever.
alez..je maat belt je op..om te gaan raggen.. je besluit ff een uurke mee te raggen..je rijdt daar naar toe om er dan achter te komen dat hij zijn vrouw mee heeft genomen als duo.."want ze vindt dat leuk / gezelli"..
pff..miljaar maaaaaaaaaaaaaaan. De maos aaf mit die auwkutte!  :wink:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Of dan de sportbikescene, waar meestal een strak en jong mokkel hoog boven de bestuurder uittorent. Een meid met volgroeide hersencellen gaat toch niet op dat zitje ter grootte van een gum voorovergebogen als een pizza calzone plaatsnemen :roll:  

was jouw visie....................... :?: Na :idea:

lamahange....

:mrgreen:

Toledo

In principe heb ik genoeg tijd om alleen op pad te gaan, of samen met m'n broer (v-strom). Maar ze wil inderdaad de laatste tijd erg veel mee, soms vind ik wel gezellig de andere keer weer niet. ( Net als een huwelijk)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joep

Waat höb ich dan nog ein gelök det;

mien vriendin waal zien riejbewies haet
neet meer achterop wilt
nog geine motor haet
neet op dae motor van mich wilt rieje
het neet aan 't kieke is veur ein Fazerkot
het meer zuut in eine Firestorm

karz

Citaat van: "Hakinnen"

neen man Karz.. das ook niks..want dan moeten ze zonodig ne eigen moto..
Kun je vervolgens voor ne f*cking Fazerkot gaan kijken en je vervolgens groen en geel ergeren dat als je een keer met je maten gaat bollen ..zij ook zo nodig mee moet..getverdemme.  Of nog erger.."gezellig (not)" samen gaan rijden en na iedere 10 kilometer moeten wachten omdat ze geen gas geeft. Of nog erger...zonodig van die "terras stopjes" te moeten maken onderweg...zit je net lekker moet zij op het terras ! ieks..

of het ultieme erge..alles samen!
Je gaat ff bollen met je maten, zij moet ook me op het fazerkot wat op zich al een straf is..kun jullie geen tempo maken want ze houdt het niet bij..steeds wachten dus..en na een uurke begint ze miepen of "we niet ff kunnen stoppen bij een terras" want ze vindt het niet leuk zo..
hoppa..zeldzame zonnige zondagmiddag om zeep..


Met een duo rijden tegen je zin is geen optie.  En haar op rijles laten gaan ook niet want als je ook nog de pech hebt dat ze slaagt zit je daar weer mee te kijken..motte ze ne moto..

miljaar..
ik blijf erbij...motorrijden doe je alleen, zonder duo of met een paar maten (met maten bedoel ik dus mannelijk of vrouwelijk he..maakt niks uit) die min of meer dezelfde "pace" hebben.


:rofl: whahahaha

Ok, stamp haar naar een rijschool , koop haar een fazer , en breng haar in contact met  andere fazerfetesjistenmokkels (tip : zoek naar dames die hun naam vervoegen naar een verkleinwoord , dus ingridje of antje of ..:mrgreen: ). En geef ze een kaart van Slenaken.


Citaat van: "Hakinnen"

EDIT"Fuck nog wat vergeten..

weet je wat nog erger is..ff als aanvulling op bovenstaand gezever.
alez..je maat belt je op..om te gaan raggen.. je besluit ff een uurke mee te raggen..je rijdt daar naar toe om er dan achter te komen dat hij zijn vrouw mee heeft genomen als duo.."want ze vindt dat leuk / gezelli"..
pff..miljaar maaaaaaaaaaaaaaan. De maos aaf mit die auwkutte!  :wink:

:rofl: Dat is echt Sip,  heb ik ook wel eens gehad .. dat is fuck !
Die gast vraagt dan echt zo :  'ja ..zei wou ook mee, dat is toch niet erg he..'  , nee helemaal niet Lutser !! :twisted:  Vecht dat thuis uit en laat mij de kastanjes niet uit het vuur halen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Of dan de sportbikescene, waar meestal een strak en jong mokkel hoog boven de bestuurder uittorent. Een meid met volgroeide hersencellen gaat toch niet op dat zitje ter grootte van een gum voorovergebogen als een pizza calzone plaatsnemen :roll:  

was jouw visie....................... :?: Na :idea:

lamahange....

:mrgreen:

chicken :?:

:twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

angel

mijn motivatie om achter op te gaan als duo is;

jullie mannen het uitzicht op mijn mans strakke kontje te benemen
:nana9oi: en zeg zelf wat zie liever  :wink:

:rofl:  :rofl:

karz

Citaat van: "angel"mijn motivatie om achter op te gaan als duo is;

jullie mannen het uitzicht op mijn mans strakke kontje te benemen
:nana9oi: en zeg zelf wat zie liever  :wink:

:rofl:  :rofl:

:rofl:  precies waarom ik zo blij ben dat Hakki altijd zonder duo rijdt  {:)

Hij moet wel eens een nieuwe suit kopen, dat oranje lubberding begint nu erg uit model te raken :rofl: zo zie je de contouren niet meer zeg maar.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

in mijn geval/duo die geeft geen krimp bij ut raggen 8) af en toe een vuist tegen me muts als ut iets te was, voor de rest never nooit geen last. merk je hoegenaamd niks van (weegt dan wel ook maar 52kg :D ) ongeveer heel europa samen mee rondgecrost. Wel grappig om te vertellen de 1e keer had ik haar een motokoffer thuis afgezet zodat zij die alvast in kon pakken: wou ik die optillen had ik bijna ne hernia :shock: er zat zelfs de fohn,zomerkleedje en de naaldhakken in gefriemeld: Ik zeg la die maar thuis, tis onze eerste vakansie samen en we gaan toch niet dansen 's avonds :mrgreen:

iig had daarna zelf haar rijbewijs gehaald en tufte redelijk strak en up-tempo mee: na een Xt350 (waar ik de bossen nog mee onveilig gemaakt heb) en een F650 die ik voor 2 jaar verkocht heb, had ze er geen zin meer aan (wou ne cabrio :oops: ) nu heel af en toe gaat ze nog mee als duo en zoals gezegd: imo de ideale. Zit zelfs nu nog achterop rolletje drop op te peuzelen bij mijn rijstijl :twisted:  :oops:  :shock: . Daarbij kan ik het weten heb ne zooi duo's als cameraman, arts of jurylid achterop gehad in mijn lange tijd als motard.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "karz"Hij moet wel eens een nieuwe suit kopen, dat oranje lubberding begint nu erg uit model te raken :rofl: zo zie je de contouren niet meer zeg maar.

dea hat toch ooch gaar gein vot   :dunno:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"een F650 die ik voor 2 jaar verkocht heb,

:shock: Krijg of koop je hem na twee jaar dan weer terug ???  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

ja Frits :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Richard K.

Citaat van: "Dwars"Want 1 ding is zeker een vrouw in een leren broekje ziet er in het ergste geval nog 10x beter uit van achteren op ne brommert dan een man.

vin ik wel n hele stevige uitspraak  8)

hou er zelf een iets genuanceerdere mening op na  :wink:

maar ja - heb ook geen "last" van het onderwerp van deze thread, want mijn "duo" rijdt liever op zn eige brommer en ervaring met dames hebben we sowieso niet  :worship-cool:
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

karz

Citaat van: "Richard K."
Citaat van: "Dwars"Want 1 ding is zeker een vrouw in een leren broekje ziet er in het ergste geval nog 10x beter uit van achteren op ne brommert dan een man.

vin ik wel n hele stevige uitspraak  8)

hou er zelf een iets genuanceerdere mening op na  :wink:

maar ja - heb ook geen "last" van het onderwerp van deze thread, want mijn "duo" rijdt liever op zn eige brommer en ervaring met dames hebben we sowieso niet  :worship-cool:

:shock:  , daar heb ik nog nooit bij stilgestaan.
Wat een ontzettend voordeel als je partner ook een motorrijdende dude is  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

Citaat van: "Dwars"wrom nemen we eigenlijk ne duo mee oppe brommert? omdat ut kan of omdat er steps achter zijn gemonteerd? Mijn duo heb ik achterop leren kennen. Echt waar, onze 1e date was achterop de XTZ. Iig die zeurt nooit achterop (thuis wel trouwens :? ) is voor de duvel nie bang, zelfs als ik in joe bar style vroegah me kameraad op ne Yzf probeerde bij te halen :twisted: maar das een geval apart waar ik hier niet kan, mag, durf en dus zal uitweiden. (doorstrepen wat niet van toepassing is :lol: )

Maar zonder gekheid, wrom nemen we iemand mee achterop? Samen de "vrijheid" en de wind in je gezicht voelen? Gezellie op ne terrasje aan de koffie slurpen? Laten we wel wezen, de brommert stuurt beter/sneller en strakker zonder die duo en niemand die je op je helm klopt als ut te hard of te gevaarlijk wordt (of heb ik dat alleen maar :? ) Dus een rationele reden is er niet bij imo. Nou is ut meestal zo dat voor de sjoppertmannen, incl leren veters aan hun mouw een echt socio-gebeuren dat brommeren met duo. Dezelfde vervaarlijk uitziende outfit, liefst a la mad max showen en maar de terrasjes veroveren. Maar volgens mij is de sjoppertscène een wereld apart binnen de tweewielerscène, iig zal nooit de mijne worre. Ik zou met mijn lengte maar over die veters struikelen. :lol:
Of dan de sportbikescene, waar meestal een strak en jong mokkel hoog boven de bestuurder uittorent. Een meid met volgroeide hersencellen gaat toch niet op dat zitje ter grootte van een gum voorovergebogen als een pizza calzone plaatsnemen :roll:  Nee dat moeten jonkies zijn die vooral heel errug lening moeten wezen. Lachu wel die rek en strekoefeningen die je dan soms moet aanschouwen als ze samen met ut vriendje gaan tuffen. Daarentegen op een toerbuffel ziet een lege duoplek er vaak zelfs lelijk uit: op een goldwing moet een flinke moeder van 3 kiddo's achterop plaatsnemen, al is het maar om zo'n slagschip in balans te houden of het topcase niet als remparachute te hoeven gebruiken.  

Je ziet trouwens nooit een man achterop de duozit stappen van een vrouw.  Is de emancipatie dan toch gestopt bij het motorrijden.  :?:  :?

Ik stel voor dat we alle duo's zelf laten koetschen, wel uiteraard in mooie strakke lederen outfits. Want 1 ding is zeker een vrouw in een leren broekje ziet er in het ergste geval nog 10x beter uit van achteren op ne brommert dan een man. Zouden ze daarom van ons manne achterop moeten? Om te laten zien, eey kijk mijn alte ffkes, die ziet er nog retestrak uit, in een leren broekie dan wa :mrgreen:

overeenkomsten met hier aanwezige personen zijn louter toeval en geen opzet trouwes: tis maar mijn gezever en ik tik ja sowieso nie goed.

was jouw visie....................... :?: Na :idea:


ja  :shock:   tot ze de helm afzetten

dus een strak kontje  :!:   daar trap ik niet meer in  :mrgreen:

maar goed  :roll:

ik rij liever alleen  :wink: tis de enige plek waar ik rust heb.
kep dat wel nodig en m'n mokkel begrijpt dat  :angel: