Desmo's koekblik gezever.

Gestart door Desmo-devil, 09 augustus, 2007, 07:31:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil

Ik ben al een tijdje aan het onderhandelen over deze.
bouwjaar 1998 met 30.000 km !!! op de teller.


Maar er moet natuurlijk ook nog wel  weer een ducje in de garage staan , daarom heb ik bedacht om een oude 2 klepper Ducati te gaan ombouwen tot cafe racer. Daarbij moeten jullie denken aan een oude 900 sport of een paso zoals die van Hakki.

SuzukiLimburg

CiteerIk ben al een tijdje aan het onderhandelen over deze.
bouwjaar 1998 met 30.000 km !!! op de teller.

Kun je denk ik beter nog een maandje wachten. Maakt het onderhandelen een stuk eenvoudiger :!:  Maar zolang kun je natuurlijk niet wachten?
Overigens heb ik van een ex-Fiat dealer vernomen dat deze auto's nogal storingsgevoelig zijn (oftewel veel onderhoud).

Maar, van een cabrio heb je wel veel plezier (mits het niet regent).
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Heey Desmo, das zo'n auto die ik ook graag wil hebben. 8)  8)

tip: kijk eens op mobile.de.
De prijzen in Nederland zijn veel te hoog :wink:
Zit echt duizende euro's in vaak, en soms minder gelopen.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Ik heb zowel in Duitsland als ook in Italie gekeken. (tip : autoscout24.de of autoscout24.it )
Ze zijn daar inderdaad goedkoper, maar met  nog minder als 30.000 km vind je bijna niet en er zit ook zelden een hardtop bij.
Deze is in absolute nieuwstaat inclusief hardtop en ik ken de volledige historie van de auto.
Daarbij krijg ik op deze twee jaar garantie.
Bij dit soort auto's moet je echt opletten wat je koopt want er zit een hoop ellende tussen !

B-Witch

Citaat van: "Desmo-devil"Ik heb zowel in Duitsland als ook in Italie gekeken.
Ze zijn daar inderdaad goedkoper, maar  nog minder als 30.000 km vind je bijna niet en er zit ook zelden een hardtop bij.
Deze is in absolute nieuwstaat en ik ken de historie van de auto.
Daarbij krijg ik op deze twee jaar garantie.

Ik ben dan ook niet op zoek naar een hardtop :wink:

Iig heel veel succes met de verkoop van je Duc, en veel plezier met de fiat en je nieuwe project :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

CiteerIk ben dan ook niet op zoek naar een hardtop :wink:

Moet ik hieruit afleiden dat je niet weet dat een hardtop een apart metalen dak is dat je in de winter kan monteren  :lol:
Is dus gewoon een extra dak los van het stoffen dak en is voor bijna alle tweezits cabrio's te krijgen.
Als je een cabrio zoekt en je krijgt er een hardtop bij dan is dat altijd meegenomen.

B-Witch

Citaat van: "Desmo-devil"
CiteerIk ben dan ook niet op zoek naar een hardtop :wink:

Moet ik hieruit afleiden dat je niet weet dat een hardtop een apart metalen dak is dat je in de winter kan monteren  :lol:
Is dus gewoon een extra dak los van het stoffen dak en is voor bijna alle tweezits cabrio's te krijgen.
Als je een cabrio zoekt en je krijgt er een hardtop bij dan is dat altijd meegenomen.

Dat wist ik wel, maar voor mij is dat geen must.
Als er een goed linnen dak op zit, dan vind ik het al prima. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Enne....het feit dat Suzuki-girl dit een heeeel leuke auto vind.....over wie zegt dat nu iets :?:   :wink:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Hoezo, heb jezelf geen mening dan ? Je vind iets mooi of niet.
Ik heb er geen moeite mee als iemand een auto niet mooi vind en ik wel.
Daarom rijd ook niet iedereen indezelfde auto of op dezelfde motor.
Ik hou in ieder geval niet van eenheidsworst of het nu om auto's of motoren gaat. Of dat  altijd de verstandigste keus is laat ik in het midden :lol:

SuzukiLimburg

Euhm....ik weet heel zeker dat ik in ieder geval niet onder de categorie eenheidsworsten val  :D
En das ook zeer zeker bewust. Geen grijs of zwart voor mij!

Check mijn koekblik;
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

:shock: die is wel errug groen :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Dat zijn inderdaad hele mooie velgen  :lol:

Busaberke

Citaat van: "SuzukiLimburg"Euhm....ik weet heel zeker dat ik in ieder geval niet onder de categorie eenheidsworsten val  :D
En das ook zeer zeker bewust. Geen grijs of zwart voor mij!

Check mijn koekblik;

euhhh ........ dus een Audi is géén eenheidsworst ??  :shutup:

:wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

Hoezo....? Vind jij dat als je een bepaald merk rijdt, dat je dan een eenheidsworst bent?
Dan zou toch bijna iedereen een eenheidsworst zijn? Er zijn maar weinig aparte merken (die betaalbaar zijn).
En ja er rijden veel Audi's rondt, maar dat krijg je nu eenmaal met betrouwbare auto's.

In ieder geval zul je er weinig in het groen tegenkomen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!