Hoofdmenu

motornieuws voor 2008

Gestart door DeWitte, 11 augustus, 2007, 21:30:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

volgens onze oosterburen zijn o.a. deze nieuwe motoren te verwachten in 2008

Blackbird



Fz6


Guzi Stelvio


Aprilia nog wat :?


Ducati 84-8


Hornet 1000


more to come 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"volgens onze oosterburen zijn o.a. deze nieuwe motoren te verwachten in 2008


Aprilia nog wat :?



Shiver , en daar ben ik best benieuwd naar.
Een Aprilia met een blok uit eigen fabriek.
Maar die moet in 2007 toch al te koop zijn :? Of is dat al een opvolger :scratch:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4081
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"volgens onze oosterburen zijn o.a. deze nieuwe motoren te verwachten in 2008


Aprilia nog wat :?



Shiver , en daar ben ik best benieuwd naar.
Een Aprilia met een blok uit eigen fabriek.
Maar die moet in 2007 toch al te koop zijn :? Of is dat al een opvolger :scratch:

http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/4081

de bovenste is geen Shiver imo (shiver onder) : vlgs motardonline een nieuwe SM van Aprillia: het voorspatbord en tank is echt wel anders :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

JH.

en m'n noorderburen maar kwijlen...


(bij ons zijn ze toch goedkoper...... haha)

DeWitte

Citaat van: "JH."en m'n noorderburen maar kwijlen...


(bij ons zijn ze toch goedkoper...... haha)

ne zuinige "ollander" haalt um wel in duitsland, wel ffkes beetje werk, maar dan is ie nog goedkoper. En je hoeft niet met zo'n mobylettenummerplaat rond te rijden :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

de Duke III gespot 8)



suzuki nog wat :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"


Gsx-F :roll:  Hij is lelijk , maar gelukkig niet meer zo lelijk als zijn voorgangers:




http://www.bradeux.com/uploadedimages/466030GSXF_EN_-100KO.jpg" width=600>

:puke:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Hebben ze eindelijk een andere ontwerper dan bij soepsoekie ?

De kuipwerken van de suzuki's vind ik allemaal niet geweldig, of je nu over de oudere (klasieke) of de modernere generatie's praat..
Mja, ik heb eenmaal een slechte smaak.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

De GSX F is gewoon het vuilnisbakkenras van Suzuki, ze hadden nog wat Bandit frames liggen, paar oude GSXR kuipen en wat oud SV spul. Moet toch op he?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


SuzukiLimburg

GSX-F zijn gewoon vrouwen fietskes No offence dames

Die andere fietskes die zie ik wel zitten. Ik vind dat er steeds meer mooie fietskes komen en dat maakt het niet makkelijker om te kiezen!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gehaktbal

stuk voor stuk niks voor mij
naked bike or wife,i like it both

B-Witch

Honda VFR1000



CiteerZie hier de opvolger van de geliefde VFR800! De huidige VFR mag plaats gaan maken voor deze 1000 cc-variant. En volgens diverse bronnen zou dat al dit jaar moeten gebeuren.

Verwacht wordt dat de VFR1000 net als de 800 gebruik maakt van een V4-blok, maar dan wel compleet vernieuwd. Dit alles moet ervoor zorgen dat de VFR meer kracht kan gebruiken over het hele toerengebied in plaats van enkel bij de hogere toerentallen.

Ook aan het VTEC-systeem worden wijzigingen aangebracht om hem nog preciezer te laten functioneren dan hij op dit moment doet. Om op het stuurvlak nog winst te behalen, houdt Honda zich bij de VFR1000 ook vooral bezig met massacentralisatie. De benzinetank komt hierdoor lager te liggen en krijgt de VFR een lage uitlaat à la Hornet 600.

Qua styling gaat ook deze VFR mee met de tijd. Het ziet er allemaal net even een stuk scherper uit dan de huidige 800 en neemt het toch al wel wat futuristische trekjes aan zoals de koplamp. We zijn benieuwd of deze VFR1000 al dit najaar gepresenteerd gaat worden. Misschien in Tokio?

bron:motormagazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Baby Hypermotard



CiteerMotards-online.com verwacht dat Ducati binnenkort een lichtere variant van de Hypermotard zal introduceren. De Franse site noemt de Multistrada als voorbeeld, omdat Ducati daarvan ook verschillende versies met een kleiner motorblok uitbracht.

Deze 'Baby Hypermotard', mogelijk met een 695cc of 800cc Desmodue motorblok, wordt dan waarschijnlijk deze herfst gepresenteerd. De EICMA motorbeurs in Milaan zou daar natuurlijk een zeer geschikte gelegenheid voor zijn.

bron: motormagazine
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

#13
De R6 2008



hier in USA uitvoering :yes6rs: let op de reflectorkes

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

de Z1000 ook in ut wit :? :-X

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away