gewatteerde/regenbroek als tuinbroek/LatsHose: TIP ???

Gestart door DeWitte, 11 augustus, 2007, 21:42:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

ben vandaag vele moto(kleding) shops afgestruind voor ne nieuwe gunstig geprijsde "overbroek" , me huidige Buse zo'n gewatteerde/regenbroek in "tuinbroekmodel" dat je snel over je gewone kleding kunt aantrekken lekt nl een beetje :? zit superlekker over een jeans en er kunnen zelfs protectors in.

Gericke, Polo, Cycle shop, Heuts, Motoshop Margraten. wat denk je
niks te vinden: wel gewone maar geen tuinbroek/LatsHose (zoals de duitsers het noemen :? en gene die je snel aan/uit trekt allemaal gedoe met ritsen of zo.

iemand een goeie tip?

heb de ouwe maar zolang in de naden dichtgekit :rofl: kijken of dat als nood helpt
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wat denk je van een jollenbroek oftewel een zeilbroek ??.
Trek je op tot ongeveer onder je oksels en helemaal waterdicht en is gauw over je normale broek aan te trekken.
Je kunt hier komen passen, ligt nog een compleet zeilpak, is alleen lichtblauw van kleur.
Was vroeger mijn motorpak.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Wrom ga je niet ff naar Jolanda Schepers???
Als die broek nog te krijgen is, zal zij hem voor je vinden, daar ben ik van overtuigd :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

isdanix  :shock:


100% waterdicht







uit ervaring weet ik dat 't dicht is zolang je stuur maar boven het waterniveau is  :mrgreen:

Busaberke

Als je kunt wachten tot de motorbeurs in Utrecht (eind jan.) scoor je dáár zeker voor niet te veel geld!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Als je kunt wachten tot de motorbeurs in Utrecht (eind jan.) scoor je dáár zeker voor niet te veel geld!

idd, maar in die tussentijd zal ik dan nog vaker nat kunnen worden :wink: mss ff een tussenoplossing en me gewone regenbroek meenemen en als het koud wordt de leren broek eronder..
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

weet iemand waar ze "held" motorkleding hebben? ze hebben deze thermo-overal in hun collectie op I-net. Maar wil deze eerst passen, moet wel lekker zitten :wink:



of iets verglijkbaars? alle zeverloze tips welkom  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

JH.

edit by DWARS : :idea: :rode kaart dan maar :roll: je doet het erom..

Schalkseruiter®


Hakinnen

Citaat van: "JH."rij in je naakte flikker op je motor... dan worden je kleren ook niet nat!

en dat kleine piemeltje van jou... nou... daar zullen de mensen nu ook geen minuten naar blijven kijken hoor.

http://www.motorforumlimburg.nl/forum/search.php?search_author=JH.


:banghead4rv:

DeWitte

Citaat van: "JH."edit DWARS :idea: rode kaart dan maar :roll: je doet het erom..
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Speedlevel Textilhose bij Louis in Aachen afgeprijsd van 99 voor 49 euro: ze hadden er nog 2 of zo :shock:  zit als gegoten over me spijkerbroek: (1 maat groter genomen) als ik echt ga sturen heb ik liever leer (ja ben een sm liefhebber :lol: )



Außenmaterial: Cordura 500D
Innenfutter: 100% Polyester
herausnehmbares Innenfutter, 100% Polyamid, Wattierung: 100% Polyester
zusätzlich schmutzabweisend durch Teflon-Beschichtung
atmungsaktiv, wind- und wasserdicht durch Z-Liner Membran
3M Reflexmaterial
herausnehmbare CE Knieprotektoren
Hüfttasche nachrüstbar mit CE-Hüftprotektoren (sowohl mit ProSafe - 20019108 als auch mit EPS - 20019138)
kurzer Verbindungsreißverschluss
2 Außentaschen (nicht wasserdicht)

dus snel wezen als je voor de winter nog wat moet: ze hebben daaro uitverkoop van motorkleding-spul :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

B-Witch

Fijn dat je die broek hebt gevonden, maar ik zie liever leer :lol:

Dan regent het tenminste niet :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Steefke"De bis geslaagd zeen ich 8)

ja nog bedankt voor de tip 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away