laffe dieven

Gestart door Varadero3005, 13 augustus, 2007, 06:49:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Varadero3005

zondagmiddag 12 augustus, terug van weekendje Luxemburg nog met de groep wat eten bij grensovergang de planck. Het was toch nog vrij warm geworden dus motors langs de kant en jassen uit om te drogen. Iets wat heel veel motorrijders doen. Opeens komt er een motor aanrijden, met twee personen erop waarbij de duo passagier een korte broek aanheeft. Mijn schoonzusje zegt nog onder ons wat een idioot om met korte broek op de motor te zitten. Buiten ons zicht is de motor gedraaid en kwam weer terug gereden en griste in het voorbijrijden één motorjas van één van onze motoren af en ging er met hoge snelheid vandoor. Het betrof een donkere sportmotor met duits kenteken ( wellicht gestolen ) met daarop twee personen +/- 20/25 jaar waarbij de duopassagier een lichte korte broek droeg. Met een paar personen zijn wij erachter aan gegaan maar helaas leverde dit niets op. Ik was ze wel kort op het spoor richting noorbeek / slenaken/ epen. Jammer dat dit niet gelukt is want deze personen zouden NOOIT meer op een motor kunnen zitten. Buit betrof een zo goed als nieuwe motorjas ( eigen merk POLO ) met daarin een MP3 speler, de motorpapieren en paspoort van mijn schoonzusje. Gisteravond wel gelukkig bericht gehad dat papieren door een toerist uit eindhoven zijn teruggevonden in Noorbeek en worden terugbezorgd maar de rest is pleite. Motorvrienden wees dus gewaarschuwd voor dit laffe volk. Wederom een les geleerd. Heeft iemand tips, laat het mij weten. Politie is niet nodig, dit regelen wij zelf wel.

Hakinnen

Miljaar..

moet niet gekker worden he..

alez..je hebt de papieren terug..dat dan weer wel.

succes met de rest ..

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Miljaar..

moet niet gekker worden he..

alez..je hebt de papieren terug..dat dan weer wel.

succes met de rest ..

idd, dat soort gasten wou ik ook wel eens tussen me vingers krijgen: hun eigen moeder zou ze niet terug kennen :evil:

eey Varadero 3005 stel je hier ffkes voor :wink:
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewforum.php?f=27
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Hmm, eens een testopstelling maken, en dan de jas goed aan de motor vastbinden. Met een beetje gelukt flikkert die duo van de motor af.
De 'test'fiets zal dan ook wel omvallen, tenzij je dat bushok van Dwars gebruikt :rofl:

(edit ,eh.. dat is ook een Varadero :oops:  )  

Varadero, ik hoop dat je ze nog eens tegenkomt ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "karz"Hmm, eens een testopstelling maken, en dan de jas goed aan de motor vastbinden. Met een beetje gelukt flikkert die duo van de motor af.
De 'test'fiets zal dan ook wel omvallen, tenzij je dat bushok van Dwars gebruikt :rofl:

Varadero, ik hoop dat je ze nog eens tegenkomt ;)

staalkabeltje aan de jas en dan om een lantaarnpaal :rofl:  :)} Ik zie het al helemaal voor me :wink:
Smells like rubber

Matti

shotgun oppe tank mitnumme en van dae motor aafbloaze! EIKELS!!!
zxr of watte?

Busaberke

Je zou ze tussen de benen willen trappen totdat ze terpentine kotsen!  :evil:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Het is echt niet normaal meer, wat een schorem, en zoals al geventileerd wordt. we moeten eigen rechter gaan spelen, anders komt het niet goed,
dus bij deze vies tuig. kom niet aan mijn spullen, ben dan wel op dit moment aan 1 kant geblesseerd, maar met 1hand kan ik jullie nog wel een kleine verrassing toebrengen, kl..tzakken.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Ik wil wel helpen hoor...wat zou ik zo'n gasten eens graag onder de kl%& sjuppe  :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca

Ik heb laatst nog ergens gelezen dat voor de buitenlust een motor is gestolen, dus oppassen daar want ze zijn flink bezig  :?

@Nippon

tis zoiets als 'n blinde die met z'n beurs open door Amsterdam loopt  :roll:

maar goed.... :evil:  dan moeten ze nog met klauwen vanaf blijven  :wink:

SuzukiLimburg

Door het slechte weer zijn er steeds minder motors onderweg. Aangezien die gasten hun 'quotum' toch moeten halen, zijn ze op de drukke zonnige dagen extra actief.

Ik heb ook nog een appeltje te schillen met die gasten dus als jullie er ene tegenkomen, bewaar een stukje voor mij  :evil:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Varadero3005

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"Miljaar..

moet niet gekker worden he..

alez..je hebt de papieren terug..dat dan weer wel.

succes met de rest ..

idd, dat soort gasten wou ik ook wel eens tussen me vingers krijgen: hun eigen moeder zou ze niet terug kennen :evil:

eey Varadero 3005 stel je hier ffkes voor :wink:
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewforum.php?f=27

zal ik doen en nog fijn dat er zoveel support is voor mijn kwaadheid.

DeWitte

Citaat van: "Bianca"Ik heb laatst nog ergens gelezen dat voor de buitenlust een motor is gestolen, dus oppassen daar want ze zijn flink bezig  :?

toch idd zoals Karz schreef een "testopstelling" maken in ut heuvelland en alle toevalswegen hermetisch afsluiten. Stuk hout mee en aan um :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BeemerBert

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Bianca"Ik heb laatst nog ergens gelezen dat voor de buitenlust een motor is gestolen, dus oppassen daar want ze zijn flink bezig  :?

toch idd zoals Karz schreef een "testopstelling" maken in ut heuvelland en alle toevalswegen hermetisch afsluiten. Stuk hout mee en aan um :twisted:

Jongens hou het netjes, testopstelling prima, oppakken ook, maar breng ze dan naar onze vrienden  :evil:   Gewoon lang stuk touw en achter de motor binden en op naar het politiebureau :lol:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!