Iris ten katen Europees kampioene

Gestart door Busaberke, 13 augustus, 2007, 12:12:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Iris ten Katen is Europees kampioene geworden in de 600cc klasse van het Europees Woman Championship. De inwoonster van Ermelo wist de afsluitende wedstrijd in het Duitse Oschersleben te winnen en daarmee het kampioenschap veilig te stellen.





bron: racesport.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Jor

Mooie ........      brommert!!!!  8)  :o  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Road Racing Tonnie

Toppie Iris, ik ben supertrots op jou. :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

dus er bestaan toch dames die ne stukkie kunnen sturen op ne brommert :mrgreen: (hier ga ik gezeik mee krijgen :rofl:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"dus er bestaan toch dames die ne stukkie kunnen sturen op ne brommert :mrgreen: (hier ga ik gezeik mee krijgen :rofl:)

:yes6rs: En die jou zeker het snot voor ogen zouden rijden :rofl:

:nana9oi:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joep

Tof om te horen  :D

Heb het een aantal jaren "gevolgd" maar de laatste tijd weinig meer van tegengekomen. Jammer dat dat vaker het geval is met nederlandse coureurs in het Buitenland  :roll:

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

Iris ten Katen heeft afgelopen zaterdag naast de Europese titel bij de vrouwen ook het SuperCup 600 kampioenschap bij de mannen binnengehaald. Voor aanvang van de laatste twee races ging Iris al aan de leiding in dit kampioenschap met slechts een kleine voorsprong van 5 punten op de nummer twee Ed van Weel en 9 punten op Jan Pieter Zeelenberg.

In de eerste en enige kwalificatietraining lukte het Iris de pole position te pakken. Helaas was de training erg kort door een zwaar ongeval aan het begin van de training waardoor deze 20 minuten stilgelegd werd. Ook de weersomstandigheden waren niet ideaal, de baan was erg koud en hierdoor waren er wat problemen met de slijtage van de banden.

bron moto 73
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away