Whom Bom ff in een dipje, maar Joe Bar zal wederkeren

Gestart door WhomBom, 17 augustus, 2007, 12:58:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"je kunt het motorrijbewijs dan nog altijd weggooien. :wink:

:shock: had ie een rijbewijs dan??? :mrgreen: maakt ook nie uit, dan valt ie wel met de fiets, tis ne ongelukkige. :lol:

oftewel, laat je nie kisten na de 7 magere jaren komen er ook VETTE 8) in de tussentijd lekker laten verwennen door je vriending :wink:  (kenne we die trouwes? :mrgreen: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

alez, ik ben alweer op de been, ik denk dat ik dalijk ff bij de bierfeesten ga kijken  :D  tis wel n beetje strompelend nog, maar dat komt wel goed.

en wat misschien nog t ergste is... zon dingen gebeuren me alleen als ik alleen onderweg ben, dan doe ik op een of andere manier gekker dan wanneer je met n paar man rijdt  :?
weggooien doe ik t rbw toch niet, als ik es volwassen ben ofzo ga ik wel weer rijden  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"als ik es volwassen ben ofzo ga ik wel weer rijden  :D

Dan wordt je dat toch gewoon op korte termijn. :wink:

Misschien geeft het er zelfs een cursus voor, zoiets als "spoedcursus hoe wordt ik volwassen". :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Generaal


angel


Schmetzke


Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "WhomBom"als ik es volwassen ben ofzo ga ik wel weer rijden  :D

Dan wordt je dat toch gewoon op korte termijn. :wink:

Misschien geeft het er zelfs een cursus voor, zoiets als "spoedcursus hoe wordt ik volwassen". :twisted:

vroegah had je tenminste nog de militaire dienstplicht: 8) afzien, discipline en tucht :twisted: (ow ja ook nog zuipen en hoeren  :lol: )
iig je was een dik jaar van de mem af en daarna kon je je eigen bed opmaken, schoenen poetsen, schieten en ne*ken met een condoom :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Matti

yow WB, beterschap en neem geen overhaaste beslissingen. in een auto zul je ook normaal moeten doen, dus je kunt net zo goed motor blijven rijden. Gewoon at ease dude.
zxr of watte?

Joepie1958

He jochie, van harte beterschap,

Ik heb in m'n jonge jaren meer auto's dan motoren platgereden, en toch rij ik nog auto :lol:  :lol: (af en toe)
Bedenk (en dat weet je geloof ik al) het verstand komt met de jaren :oops:
En als afschrikwekkend voorbeeld zou je nog altijd naar een niet nader te noemen rijder uit Eijs kunnen kijken :shutup:  :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

De Generaal

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "QuattroFrits
vroegah had je tenminste nog de militaire dienstplicht: 8) afzien, discipline en tucht :twisted: (ow ja ook nog zuipen en hoeren  :lol: )
iig je was een dik jaar van de mem af en daarna kon je je eigen bed opmaken, schoenen poetsen, schieten en ne*ken met een condoom :rofl:[/quote



Op een paar details na, is er niet veel veranderd hoor :D

Jor

Hoezo vroegah?????  :shock:  :?  :shock:

Heb ik wat gemist dan..... dacht dat nog steeds zo was???!!!???  8)  8)
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Citaat van: "De Generaal"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "QuattroFrits
vroegah had je tenminste nog de militaire dienstplicht: 8) afzien, discipline en tucht :twisted: (ow ja ook nog zuipen en hoeren  :lol: )
iig je was een dik jaar van de mem af en daarna kon je je eigen bed opmaken, schoenen poetsen, schieten en ne*ken met een condoom :rofl:[/quote



Op een paar details na, is er niet veel veranderd hoor :D

:shock: hebben jullie geen geweren meer dan? :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Neen dat komt te geweldadig over dus we zijn overgestapt op de superdupersocer (waterpistool).
Past beter bij het smile  :D  en wafe  :nana9oi: concept
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Desmo-devil

Hey , kerel that suck's. Beterschap.
Gewoon je rijstijl een beetje aanpassen en weer gaan rijden.
We hebben die periode allemaal gehad dat je denk wie doet mij wat
I'm The king off the road. Zie het als een leermoment en leer er ook wat van !