Whom Bom ff in een dipje, maar Joe Bar zal wederkeren

Gestart door WhomBom, 17 augustus, 2007, 12:58:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Wat klote  :( Beterschap!! Ik sluit me wel aan bij het niet meer rijden. Ik ga de motors ook weg doen... beetje om andere redenen maarja, als we oud en verstandig zijn dan maar weer hè  :wink:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"Wat klote  :( Beterschap!! Ik sluit me wel aan bij het niet meer rijden. Ik ga de motors ook weg doen... beetje om andere redenen maarja, als we oud en verstandig zijn dan maar weer hè  :wink:

:shock:
Jij nu ook al Bianca :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Bianca"Wat klote  :( Beterschap!! Ik sluit me wel aan bij het niet meer rijden. Ik ga de motors ook weg doen... beetje om andere redenen maarja, als we oud en verstandig zijn dan maar weer hè  :wink:

He? :shock: wat is los? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Bianca"Ik ga de motors ook weg doen... beetje om andere redenen

:shock: Inderdaad, Wat is er loos hier, of wil je er niks over kwijt ??  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "Bianca"Wat klote  :( Beterschap!! Ik sluit me wel aan bij het niet meer rijden. Ik ga de motors ook weg doen... beetje om andere redenen maarja, als we oud en verstandig zijn dan maar weer hè  :wink:

Te duur aan boetes of zo ?
Zonde toch om je fietsen weg te doen....
:cry:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Citaat van: "WhomBom"alez waarom het telkens mis gaat is imho vrij duidelijk; ik kan gewoon niet rustig an doen  :?  ik heb t al zo vaak geprobeerd.. en soms lukt het gewoon een hele dag, maar dan is het de dag erna toch weer raak. Maar voor mij is de keuze gemaakt.. toen ik door het gat in mn broek mn scheenbeen kon zien was t voor mij kristal helder.. ik stop met die zeik  :wink:

Verstandig van je om het roer om te gooien. In elk geval veel beterschap gewenst.  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

WhomBom

kheb vandaag mn arme gs terug gekregen, en... hij is gaaar  :evil:







doet me echt leed om hem zo te zien  :-\
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Tja hij heeft her en der een plekje..... :-\
De klokken zijn nu wel ergonomisch om de bestuurder heen gericht.... :(

Wellicht kun je hem met de reserve onderdelen nog oplappen of zo. En dan maar rustig aan he!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Maak eens een opsomming...mischien kan iemand je aan spullen helpen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

wat me zo snel in valt dan he; frame, blok, voorvork, rempomp, uitlaat, koplamp spiegels cockpit....  :? kdenk wel dat ie "totaled" is  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

SuzukiLimburg

Laten we het anders doen; Noem even op wat nog heel is. Is wellicht makkelijker  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Eey tom, ziet echt niet fraai uit :(

Wacht eerst maar eens af wat de expert zegt.
En kijk dan of je het nog wil maken.

iig hoe je ook beslist, heel veel succes ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: WhomBom op 27 augustus, 2007, 21:41:10
wat me zo snel in valt dan he; frame, blok, voorvork, rempomp, uitlaat, koplamp spiegels cockpit....  :? kdenk wel dat ie "totaled" is  :roll:
idd...jammer maar denk dat reparatie duurder zal uitvallen dan een vergelijkbare GS500E.....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

whombom miene jong

das einde oefening dink icj..es ich da fitske zoe zeen..
alez..tis waal te fixen allemaol maar dat zal get eurokes goan koste..

Lek dei fits oppe BBQ en zoep dich e flesj whisky leag erbie om 'm te eren en te herdeken..
bis te 'm smurges vergaete

en dan begins ste es te later toch weer zin hubs om te ragge geweun fijn opnuuj mit get..

weit t..tis allemaol k*t maar alez. ..dat soort gezever gebeurt geweun en hakki heaf er vreuger in zien wilje tied zoe auch waal e paar aafgeschreve..woar het dink eindelik klaor..cente op..reej ich 'm ramplat..damn..sucks..

kump good jong ..succes ermit  ;)