Pekelrijder of terrasjesschuimer

Gestart door JH., 26 augustus, 2007, 08:59:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JH.

Welk soort rijders zijn jullie...

De echte biker met winterhard vel... of een zomerbuikje van terrasjes af te schuimen?


Ikzelf maal jaarlijks 22000km af in alle weersomstandigheden. Zomer en winter dus.
Daarnaast nog een kleine 5000 per jaar op de oldtimer, teneinde ook dit beestje nog wat aandacht te gunnen.

Regen, wind, felle zon... Allen hebben ze ook hun leuke kant van de medaille.

maar...

Hoe zit het met jullie?

DeWitte

ik rij zo goed als elke dag, woon-werk als ook regelmatig ne flinke toer en af en toe een weekendje weg: vakansies zelden meer helaas  ::)
(ik wil een zijspan, maar de vrouw (nog) niet :p)

als het weer me te vies is (storm-sneeuw-ijs) laat ik de brommert staan en kruip in me antieke Benz ;D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#2
Ik houd van SM ;D 
Ik heb nu ongeveer een 400 km met d'n Husq gereden zonder terrasjes. Als ik ff tijd heb stap ik op om een stukje te sturen. ;)
Smells like rubber

Joepie1958

#3
Ik rij zo goed als elke dag, woon-werk verkeer.
Helaas te weinig tijd om in de vrije tijd ook nog veel ter rijden, maar zou dit wel willen :evil:
Proberen nieuw prive-tijdschema te maken of minder werken :grin:
12.000 tot 15.000 km per jaar
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Ik rij als ik tijd heb en redelijk weer is....Het gezin en het werk van mij en mijn partner maken het zo dat dat niet elke dag kan. Als het nodig is rij ik ook in de regen of gladheid. als ik geen andere vervoer heb en toch ergens moet zijn..
In de weekenden en vakantie's rij ik met goed weer een kort rondje en soms een hele dag of middag belgie/duitsland in. Af en toe met andere MFL leden in een groepje..
Woon werk zit er niet in omdat ik een bedrijfsbus heb van de baas..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Maak me niks uit, ik vind regenrijden zelfs wel leuk, kijken hoever je kunt gaan, met nemen van bochten, wanneer hij dreigt uit te breken, en dan met een snelle correctie, de boel weer onder controle te krijgen, daar blijf je scherp van.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Ik rij toch wel het liefste met een beetje goed weer 8)
Het hoeft niet warm te zijn, want ook een winterdag wil ik nog wel eens de motor pakken, ff lekker frisse neus halen. ;)
Regen zoek ik liever niet op, maar als het begint te regenen onder een rit, geef ik er niet veel om, is eens goed om ook op nat wegdek te rijden, leer ik alleen van.
Jammer genoeg kan ik er niet mee gaan werken omdat dat praktisch onmogelijk is, anders deed ik dat zeker ;)

Lekker een dagje, avondje ff koetsjen, en ik mag heel graag met anderen een stukje rijden 8)
Winter en zomerrijder dus, want om die motor maanden in de garage stil te hebben staan, dat vind ik jammer, staat er om te gebruiken, dus dat doe ik maar. ;D


You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Als ik naar m'n zoon ga in Haarlem dan doe ik dat op de motor
naar m'n werk op de motor
naar m'n schoonmoeder op de motor
naar m'n vrienden op de motor
naar A'dam naar familie op de motor

en op vakantie "het mooiste van alles" met de motor

en dat bij weer of geen weer  :wink:

wat ik niet meer doe is van die nutteloze km's te maken zoals doelloos rondrijden en ieder weekend 40€ oproken   >:(
die tijd heb ik wel gehad of nooit gehad  ;D

wat rond rijden als ontspanning ?  doe me een lol zeg  :-\

De Generaal

Vanaf 10 sept


Ongeveer 530 km per week naar het werk en weer terug

En als de ijsberen met handschoenen aan gaan lopen pak ik de trein

In het weekend laat ik me ook nog verleiden tot het terrasjesschuimen

Voorlopig nog wel tot ik het niet meer leuk ga vinden

DeWitte

wat je wel merkt na velen jaren "doorrijden", je gewrichten gaan protesteren >:(


of ben ik de enige die ouwer wordt??? ::)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars op 26 augustus, 2007, 20:02:14
wat je wel merkt na velen jaren "doorrijden", je gewrichten gaan protesteren >:(


of ben ik de enige die ouwer wordt??? ::)

vreemd  :-\



dat heb ik van werken  ;D

Steefke™

Citaat van: Dwars op 26 augustus, 2007, 20:02:14
wat je wel merkt na velen jaren "doorrijden", je gewrichten gaan protesteren >:(


of ben ik de enige die ouwer wordt??? ::)



Ich hub allein las van mien vot op der helle zaal.
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 26 augustus, 2007, 20:08:27
Citaat van: Dwars op 26 augustus, 2007, 20:02:14
wat je wel merkt na velen jaren "doorrijden", je gewrichten gaan protesteren >:(


of ben ik de enige die ouwer wordt??? ::)

vreemd  :-\



dat heb ik van werken  ;D

schei toch uit, werken? krijg je een hele dag mee naar de kl*ten ;D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars op 26 augustus, 2007, 20:26:51
Citaat van: BoxerQ op 26 augustus, 2007, 20:08:27
Citaat van: Dwars op 26 augustus, 2007, 20:02:14
wat je wel merkt na velen jaren "doorrijden", je gewrichten gaan protesteren >:(


of ben ik de enige die ouwer wordt??? ::)

vreemd  :-\



dat heb ik van werken  ;D

schei toch uit, werken? krijg je een hele dag mee naar de kl*ten ;D

Of erger nog een heel weekend :sad:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.