Kawasaki Z 1400 2008 concurrentie voor de B-King?

Gestart door DeWitte, 27 augustus, 2007, 20:32:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Ik vin um iig mooier (alleen al omdat er geen soepzoekie op staat :mrgreen:) toch 190 pk beloven de kawa-manne :p

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

190 PK  ;D Damn!

Alleen jammer hoe die uitlaatbochten vooraan lopen. Verstoort de lijnen als je het mij vraagt. Meh ja, wie vraagt mij iets!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Ik vind de Soes toch orgineler kwa design, kijk bij die Kawa naar de ingebouwde knippers voor, gewoon gejat van Soepzoeki, omdat ze zelf niks orgineels kunnen bedenken :roll:
Als ik hier in de garage kijk en ik moet kiezen tussen de kawa en de Soes, alleen al op looks, weet ik wat ik kies :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: suzuki-girl op 27 augustus, 2007, 21:07:01
Ik vind de Soes toch orgineler kwa design, kijk bij die Kawa naar de ingebouwde knippers voor, gewoon gejat van Soepzoeki, omdat ze zelf niks orgineels kunnen bedenken :roll:
Als ik hier in de garage kijk en ik moet kiezen tussen de kawa en de Soes, alleen al op looks, weet ik wat ik kies :mrgreen:

hebben ze toch nog iets goeds op een suzukie gevonden... ;D
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Citaat van: suzuki-girl op 27 augustus, 2007, 21:07:01
Ik vind de Soes toch orgineler kwa design, kijk bij die Kawa naar de ingebouwde knippers voor, gewoon gejat van Soepzoeki, omdat ze zelf niks orgineels kunnen bedenken :roll:
Als ik hier in de garage kijk en ik moet kiezen tussen de kawa en de Soes, alleen al op looks, weet ik wat ik kies :mrgreen:

ik weet ook wel welke van de twee ik zou kiezen uit jullie garage. Hij is groen..... :-X
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 27 augustus, 2007, 21:08:56
Citaat van: suzuki-girl op 27 augustus, 2007, 21:07:01
Ik vind de Soes toch orgineler kwa design, kijk bij die Kawa naar de ingebouwde knippers voor, gewoon gejat van Soepzoeki, omdat ze zelf niks orgineels kunnen bedenken :roll:
Als ik hier in de garage kijk en ik moet kiezen tussen de kawa en de Soes, alleen al op looks, weet ik wat ik kies :mrgreen:

ik weet ook wel welke van de twee ik zou kiezen uit jullie garage. Hij is groen..... :-X



I'M With SuzukiLimburg  :worship-cool: Z1000 is  :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Waarom zouden jullie dan voor de Z1000 of voor mijn part voor de Z 1400 gaan  ???
Nou?
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

ik zou voor de Z1000 gaan. Vind ik gewoon een mooie gemeen uitziende machine. Tja, dat is een gevoel wat je hebt hé.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Wrom..
De looks , heeft wat meer power , enne...persoonlijk vind ik de gsr wel erg mooi maar wel erg vrouwelijk...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: FZ_Ron op 27 augustus, 2007, 21:35:13
Wrom..
De looks , heeft wat meer power , enne...persoonlijk vind ik de gsr wel erg mooi maar wel erg vrouwelijk...

vrouwelijk??? hoezo?
Op het suzuki owners forum, ben ik toch de enige vrouw met een GSR :-\
dat de Z1000 meer power heeft, ja allicht tis ne 1000 de GSR een 600 :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: suzuki-girl op 27 augustus, 2007, 21:38:27
Citaat van: FZ_Ron op 27 augustus, 2007, 21:35:13
Wrom..
De looks , heeft wat meer power , enne...persoonlijk vind ik de gsr wel erg mooi maar wel erg vrouwelijk...

vrouwelijk??? hoezo?
Op het suzuki owners forum, ben ik toch de enige vrouw met een GSR :-\
dat de Z1000 meer power heeft, ja allicht tis ne 1000 de GSR een 600 :roll:

De motor is vrouwelijk en daarom kruipen de kerels er graag op.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Het gaat zich hier niet erom om de GSR af te kraken, maar de Z1000 ziet er gewoon stoer en ruig uit, terwijl de GSR er wat liefelijker en zachter uitziet. Als ik zou kiezen wist ik het wel ondanks dat ik nooit anders als Suzuki heb gereden.
Dat heeft wat mij betreft ookniks met het vermogen te maken. Zou hem puur op de looks kopen.

De GSR heeft trouwens wel een lekker vutje, meh ja, jij wil de uitlaten gaan veranderen wat imo ten koste gaat van de looks.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!


B-Witch

Citaat van: SuzukiLimburg op 27 augustus, 2007, 21:42:25
Het gaat zich hier niet erom om de GSR af te kraken, maar de Z1000 ziet er gewoon stoer en ruig uit, terwijl de GSR er wat liefelijker en zachter uitziet. Als ik zou kiezen wist ik het wel ondanks dat ik nooit anders als Suzuki heb gereden.
Dat heeft wat mij betreft ookniks met het vermogen te maken. Zou hem puur op de looks kopen.

De GSR heeft trouwens wel een lekker vutje, meh ja, jij wil de uitlaten gaan veranderen wat imo ten koste gaat van de looks.

Over die uitlaten kan ik kort zijn, dat is mijn smaak, en dat hoeven anderen niet mooi te vinden, als ik het maar mooi vind, ik prefereer metaal boven plastic. ;)

En voor de rest, als hier mensen komen en onze motoren zien, die nul verstand ervan hebben, zeggen allemaal: die groene is zeker van jou...... :mrgreen:


I rest my case :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Van mij mogen ze ze alle 2 de maas in rijden, die kawa lijkt wel een pokemon.. :fuckyou:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.