Suzuki Stratosphere in Europa

Gestart door suzuki-girl, 02 juni, 2006, 23:34:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch



Het conceptmodel van de Suzuki Stratosphere was onlangs voor de eerste keer in Europa te bewonderen. De motor was te zien op de MotOh! Show in Barcelona.

De Stratosphere werd voor het eerst getoond op de beurs van Tokyo vorig jaar. Waar de meeste conceptmodellen uit Japan na hun eerste presentatie uit het zicht verdwijnen kwam de Stratosphere ook na die tijd op beurzen in India en Amerika terug. Daardoor is de kans dat de Stratosphere ooit daadwerkelijk in productie wordt genomen aanzienlijk toegenomen.

Bron: MCN
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

die schijven zijn wel apart :!: die 6cilinder in lijn hadde die jappen toch al (ow nee dat was Honda, mja een pot nat lijkt toch allemaal op elkaar :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "WhomBom":shock:  n 6cil. in lijn?

Is niet zo apart hoor :

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Kawa & Benelli ook met 6 in rij  :wink:
Proud on the South  

Desmo-devil

Citaat van: "karz"
Citaat van: "WhomBom":shock:  n 6cil. in lijn?

Is niet zo apart hoor :


Ik ken iemand die heeft er nog zo een staan, helemaal origineel (zilverkleurig)

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: karz op 03 juni, 2006, 10:16:18
Citaat van: WhomBom:shock:  n 6cil. in lijn?

Is niet zo apart hoor :


Tegenwoordig wel geloof ik... worden niet veel nieuwe motoren met een 6 cil uitgerust (de goldwing daar gelaten dan, maar das ook geen motor)

DeWitte

al eens mee getufd met zo'n GW ?  je zou versteld staan> mja jij zou um nie eens van de jiffy af krijgen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

kep z'n hok gehad 'n gl 1100 interstate  :-X

ik heb er gelukkig geen foto's van  :oops:

was meteen m'n laatste rijstbak  :mrgreen: