Hoofdmenu

MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Zwerver

Is inderdaad een dorpje in Ierland. In dezelfde omgeving ligt ook het plaatsje Broadway; later ook aan de andere kant van de grote poel hergebruikt...


@Joepie:
Voetbalterrein? Gzd niet gezien!

@Paul:
Prima antwoord! Aan u de eer voor een nieuwe vraag.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

LTpaul

Welke BMW boxer modellen ouder dan 10 jaar staan er niet in het museum van Neutkens in westerhoven.

Zwerver

Met wat Gegoogle kwam ik op het volgende bericht uit Promotor :

27-Nov-2000
Citeer
Alle BMW boxers in Westerhoven
Willy Neutkens uit Westerhoven, oprichter van MotoPort Neutkens, is een van de grootste BMW verzamelaars ter wereld. In stilte heeft hij jaren gewerkt aan zijn droom om voor zijn 75-ste verjaardag van alle BMW boxers minstens één model te bezitten. Het is hem gelukt, maar nog nooit werd de honderd modellen omvattende BMW- collectie in zijn geheel voor publiek tentoon gesteld. Tijdens de kerstdagen wordt dat anders, want van 21 t/m 26 december kan je alle BMW's die Neutkens wist te verzamelen (vanaf de eerste R 32 uit 1923 tot de meest recente types) gaan bekijken. De collectie omvat niet alleen standaard- machines maar ook speciale motoren zoals een R 75 Wehrmacht- zijspan (met aangedreven zijspan) en de zesdaagse machine die de fabriek ooit bouwde voor Georg Meijer. Naast het complete arsenaal aan tweecilinders kan je ook de nodige eencilinders bewonderen, van R 5 tot R 26.

Zou dus zeggen, in 2000 had ie ze allemaal, we zijn nog geen 10 jaar verder, dus ze zouden er allemaal moeten staan...
Tenzij Neutkens geen "moderne" boxers verzamelde, dan zouden de R1100RS en de R1100GS, beiden van voor '95 dus ouder dan 10 jaar,
ontbreken...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

DeWitte

neutkens zal toch wel een 1100rs en gs hebben staan?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

sjup!! ..........

enne ?
kumt d'r nog un oanwiezing ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Ik weet welke Boxer er o,a nog ontbreekt in zijn sublieme verzameling, heb daar ook een foto van, maar kan hem nog niet plaatsen :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

je mag het ook gewoon schrijven Tonnie :wink: of stuur de modjes de foto's en wij plaatsen ze wel voor je :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Ik weet welke Boxer er o,a nog ontbreekt in zijn sublieme verzameling, heb daar ook een foto van, maar kan hem nog niet plaatsen :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Arnold van der Lijde misschien of Mohammed Ali :oops:
:roll: Sorry maar ik denk zeg maar wat. :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

De BMW die nog ontbreekt bij Willy Neutkens museum, is de BEROEMDE  BMW R 37



gebouwd inde jaren 1925-1926
494 cc
boring slag 68x68 mm
16 pk bij 4000 t/pm
topsnelheid 115 km p/u
compressi 6.2:1

Met deze motor zijn vele vele overwinningen behaald, o.a op de beroemde
renpiste, hetende Solitude, (in de buurt van Stuttgart) alsook het Duitse kampioenschap.
En zo,n motor, is echt heel erg moeilijk, om te (mogen-kunnen) kopen

edit by Busaberke: foto toegevoegd  :wink:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"De BMW die nog ontbreekt bij Willy Neutkens museum, is de BEROEMDE  BMW R 37
gebouwd inde jaren 1925-1926
494 cc
boring slag 68x68 mm
16 pk bij 4000 t/pm
topsnelheid 115 km p/u
compressi 6.2:1

Met deze motor zijn vele vele overwinningen behaald, o.a op de beroemde
renpiste, hetende Solitude, (in de buurt van Stuttgart) alsook het Duitse kampioenschap.
En zo,n motor, is echt heel erg moeilijk, om te (mogen-kunnen) kopen

ik zou het antwoord niet weten, maar volgens mij doelt LT Paul op meerdere BMW modellen........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

voorstel;

mss om deze kwis een beetje te laten lopen :idea:  dat als LTPaul zich zeg um binnen 48uur niet meld, Tonnie's antwoord als correct te noteren??

oftwel de vraagsteller moet wel regelmatig ff hier neuzen anders schiet ut niet op! toch???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"voorstel;

mss om deze kwis een beetje te laten lopen :idea:  dat als LTPaul zich zeg um binnen 48uur niet meld, Tonnie's antwoord als correct te noteren??

oftwel de vraagsteller moet wel regelmatig ff hier neuzen anders schiet ut niet op! toch???

idd!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"De BMW die nog ontbreekt bij Willy Neutkens museum, is de BEROEMDE  BMW R 37



gebouwd inde jaren 1925-1926
494 cc
boring slag 68x68 mm
16 pk bij 4000 t/pm
topsnelheid 115 km p/u
compressi 6.2:1

Met deze motor zijn vele vele overwinningen behaald, o.a op de beroemde
renpiste, hetende Solitude, (in de buurt van Stuttgart) alsook het Duitse kampioenschap.
En zo,n motor, is echt heel erg moeilijk, om te (mogen-kunnen) kopen

edit by Busaberke: foto toegevoegd  :wink:

Time's up; Jij bent Tonnie :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Oh jee, nu moet ik alle zeilen gaan bijtrekken. Google staat op scherp.  :lol:

Road Racing Tonnie

Nou beste MFLers, hier komt dan mijn vraag, even een makkelijke om er in te komen.

Hoe heet de beroemde Engelse zijspandriver (wegrace), die als bijnaam had.

"Crazy Horse", zijn naam dankte hij aan het feit, dat hij tanden had, dat leek op een paardengebit, maar in mijn beleving was hij op de baan ook zo gek als een paard, (positief bedoeld) daar hij, ondanks minimale financiele middelen, ALTIJD de strijd aanging, met iedereen, echt super,
heb daar altijd diep respect voor gehad, sorry, zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********