Hoofdmenu

MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"- KICK !! -

:stupid: idd, zo moeilijk is ie toch niet :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

kick zal ich dan mer

1. Scuderia Pomodoro Rosso - porscherood - tomaten
2. Hakkie  The Dominator
3. supsensions  - porsche tractoren
4. stefan - Marcel
5. Ducati 748SP - CBR600 uit '91
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™


Hoeveel 1ste, 2de en 3de plaatsen behaalde Steve Webster tijdens zijn carrière in het WK zijspanracen 8)
Smells like rubber

Jor

1ste : 57 maal
2de : 37 maal
3de : 27 maal

en voor het leuke hij heeft aan 172 mee gedaan waarvan 169 wedstrijden daadwerkelijk verreden!!
84,6% van alle wedstrijden wat hij reed, stond hij op het podium...
Stond 40 maal op pole position en wan ook die wedstrijden , in totaal stond hij 78 maal op pole.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Jor"1ste : 57 maal
2de : 37 maal
3de : 27 maal

en voor het leuke hij heeft aan 172 mee gedaan waarvan 169 wedstrijden daadwerkelijk verreden!!
84,6% van alle wedstrijden wat hij reed, stond hij op het podium...
Stond 40 maal op pole position en wan ook die wedstrijden , in totaal stond hij 78 maal op pole.

:? ik had de vraag mss wat duidelijker moeten stellen, eigenlijk bedoelde ik in de WK eindstand, ff kijke of je dat ook weet :wink: :thumbsup:
Smells like rubber

Jor

9 x de 1ste plek
4 x de 2de plek
3 x de 3de plek

:?:  :!:  :!:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Jor"9 x de 1ste plek
4 x de 2de plek
3 x de 3de plek

:?:  :!:  :!:

8)  :thumbsup: your turn
Smells like rubber

Jor





1: Welke Nederlander had de bijnaam ''de witte reus'' ??
2: Waar werdt hij mee bekend ??
3: En met wie vormde hij de grote 3 ??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Makkie 8)  :worship-cool:



1) Witte Reus aka Wil Hartog

2) Hij viel op door het dragen van een wit motorpak in een tijd dat zwart gebruikelijk was. Deze gewoonte had hij overgenomen van de Zweedse coureur Kent Anderson. Dit, samen met zijn lengte, leverde Wil de bijnaam De Witte Reus op.

3) Hartog was met 5 GP-overwinningen in de Koningsklasse de succesvolste van de Grote Drie, het door de pers benoemde trio waarvan ook Jack Middelburg en Boet van Dulmen deel uit maakten.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Idd het is een makkie maar, alleen 1 en 3 zijn goed!!
Dit antwoord op vraag 2 is idd iets waar hij ook mee bekend werd maar dat is niet het gene waar ik op doelde....
Wil hartog was al een bekende racer, men herkende Wil aan zijn witte pak en zijn lengte maar nog daarvoor...

Vraag 2 waar werdt Wil Hartog mee bekend???
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

In '77 won hij als eerste nederlander Assen 500 cc op regenbanden (terwijl het inmiddels droog geworden was).

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Dwars of Karz aan een van jullie de eer...  :!:  :!:  :?:  :!:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten