Hoofdmenu

MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Met permissie, dan maar.

merk Cyclone
plaats St Paul Minnesota USA
opgericht 1913
constructeur Andrew Sand
Vele overwinningen
Commercieel niet succesvol.
opgehouden te bestaan 1918

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

WhomBom

helemaal goed tonnie  :worship-cool:  :worship-cool:

Uw beurt  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

nou snap ik waar de jongens van OCC hun ideeën vandaan halen
Smells like rubber

Jor

Wel een super gave brommert, en mooie pijpen...  :yes6rs:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

:shock: mooi pijpen :shock:
Smells like rubber

Toledo

Citaat van: "Steefke":shock: mooi pijpen :shock:
[/b]

:rofl:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Road Racing Tonnie

Wie kent deze unieke coureur nog, helaas bij het uitoefenen van zijn geliefde sport om het leven gekomen, waar en wanneer.

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Bill Ivy

tijdens de vijfde ronde van de GP van duitsland op de Sachsenring juli 1969
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Steefke"Bill Ivy

tijdens de vijfde ronde van de GP van duitsland op de Sachsenring juli 1969

Helemaal correct Steefke U bent.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

welke motor horen bij deze specs

Dimensions (L x W x H) : 2580 x 1700 x 1100 mm / 101.6 x 66.9 x 43.3 inches
Seat height : 785 mm / 30.9 inches
Road clearance : 125 mm / 4.9 inches
Dry weight: 335 kg / 739 lbs
Recommended max speed : 95 km/h / 62 mph
Engine : OHV Air-cooled, four-stroke, flat twin cylinder
Bore & Stroke : 78 & 78 mm
Compression ratio : 8.6:1
Displacement : 749 cc
Rated HP @ 5600 RPM : 40
Carburetion : Twin KEIHIN L 22 AA Carburetors
Clutch : Dry double disc
Rated Torque @ 4000 RPM : 52 Nm / 38 ft-lbs
Alternator (14 Volt) : 55 Amps / 770 Watts
Starting : Electric and Kick-start
Gearbox :4 forward, 1 reverse, shaft drive
Fuel : 91 Octane Unleaded
Tank Capacity : 19 liters / 5.0 US gallons
Front Brakes : Front - BREMBO disk brake
Rear Brakes : Rear and sidecar wheel - IMZ drum brake
Ignition : Electronic
Front suspension : Leading link forks
Rear suspension : Hydraulic spring shock absorbers
Wheels : 19", chrome steel spokes and cast aluminum hubs
Color : Available in forest or desert camo paint scheme

Special features : Engageable sidecar drive shaft
Smells like rubber

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

ответ наилучшим образом :thumbsup:
вы поворачиваете jou beurt
Smells like rubber

Herr Tod

Welke motor van Suzuki was de allereerste met de type aanduiding GSX-R ? In welk jaar kwam deze uit en waar was die op gebaseerd? En een foto natuurlijk 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Jor

De Suzuki die als eerste het type aanduiding GSX-R kreeg was de
GSX-R750
Deze kwam uit in 1985
De 750 is gebaseerd op de GSX 1100 S Katana


De GSX-R750



De GSX 100 S Katana
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Motzippaldy

Citaat van: "Jor"
Deze kwam uit in 1985



De GSX-R750


:shutup:
Proud on the South