MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Nope... cilinderinhoud, jaartal en 'gebaseerd op' klopt niet :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bianca

Endurance wereldkampioenschap in 1982, de GS1000R XR41 fabrieksracer...



ofzo?

Jor

Hmm  dan heeft GOOGLE tegen mij gelogen  :!:  :!:  :evil:  :evil:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

nee beter zoeken en lezen :shutup: ( ik weet nog niet of die van mij klopt maar goed :mrgreen:

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Hakinnen

Citaat van: "Bianca"nee beter zoeken en lezen :shutup: ( ik weet nog niet of die van mij klopt maar goed :mrgreen:

die van jouw klopt!  :wink:

Herr Tod

Gebaseerd op de GS1000R (TT-F3) inderdaad, nu de rest nog :lol: Tip... was eerst alleen te koop in Japan.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bianca

mmm hij gaat nog verder... eens zoeken :mrgreen:

Herr Tod

Een hint dan maar :oops:

1985 was the year the famous GSX-R750 was launched and caused a sensation with its appearance, power and light weight. The 750 cc version had even better power/weight ratio than its little brother and was much faster but not that different from the original, (......). It was fairly unknown in the time in the Western world but the GSX-R750 became instantly known as the sensational new racer replica from Japan. The fact that the (.........) was released a year earlier is still unknown to many motorcycle enthusiasts outside Japan.

:lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

gokje: deze GSF400FW???



edit: trouwens een leuk link met alle suzukimodellen gevonden:

http://www.suzukicycles.org/index.html
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

GSF is Bandit, GSF 400 is mijn machine :wink: Dat is een GSX 400 F, min of meer de voorganger er van. Geen GSX-R dus. Het antwoord staat op die site wat je zegt :idea:

nooit gedacht dat deze vraag zo lastig zou zijn :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen

Citaat van: "Herr Tod"GSF is Bandit, GSF 400 is mijn machine :wink: Dat is een GSX 400 F, min of meer de voorganger er van. Geen GSX-R dus. Het antwoord staat op die site wat je zegt :idea:

nooit gedacht dat deze vraag zo lastig zou zijn :lol:


zal een "medehint"geven voor de "raders"

"GK71B" (fabrieks type naam) oftewel de G......R?

het jaar is 1984

alez...bianca....! nu moet het lukken..

Bianca

GSX-R400 1984



Hoop dat ie niet goed is, heb geen zin een vraag te verzinnen  :shutup:

crazy j

Citaat van: "Bianca"GSX-R400 1984



Hoop dat ie niet goed is, heb geen zin een vraag te verzinnen  :shutup:


als ie goed is verzin ik dr wel een voor je  :wink:
living the life the way it comes

Herr Tod

Dat is 'em... het monster uit Japan dat de motorwereld zou veranderen :rofl: Wel een goed blokje trouwens, rij er zelf ook mee :twisted:

:thumbsup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: