MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "Herr Tod"Dat is 'em... het monster uit Japan dat de motorwereld zou veranderen :rofl: Wel een goed blokje trouwens, rij er zelf ook mee :twisted:

:thumbsup:

heb vorig jaar eens een voorvork gedaan voor een klant die raced met een oude GSX-R400!  Moet die nog eens bellen..of de fiets nog leeft..

DeWitte

ons verjaardagkindje is um vlgs mij?? :? alez meadje lot goa :lol: of zit je je kado's nog uit te pakken? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

crazy j zou een vraag voor me verzinnen als ik het goed had  :roll:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"crazy j zou een vraag voor me verzinnen als ik het goed had  :roll:

das niet eerlijk, dat moet je zelf doen  :mrgreen:


eey kom op, laat es zien dat vrouwen ook intelligente vragen kunnen stellen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca



*wie is dit?
*wat is zijn bijnaam?
*hoeveel keer werd hij wereldkampioen?
*in welke jaren was dat en in welke cc klasse?

ofzo?

WhomBom

hint?  :?  of een betere foto  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "Bianca"

*wie is dit?
*wat is zijn bijnaam?
*hoeveel keer werd hij wereldkampioen?
*in welke jaren was dat en in welke cc klasse?

ofzo?

Heikki Mikkola
De vliegende Fin
4x World Champion
1974 - Heikki Mikkola, World Champion, 500 cc class.
1976 - Heikki Mikkola, World Champion, 250 cc class.
1977 - Heikki Mikkola, World Champion, 500 cc class.
1978 - Heikki Mikkola, World Champion, 500 cc class.

kan ik me nog herinneren toen was ik 9 :wink:
Smells like rubber

Steefke™

:shock: hallo is daar iemand :shock: bliekbaar is ut maedje in sloap gevalle :wink:
Smells like rubber

Bianca

goodzoe steefke :worship-cool: ! Verzin mer un vraog  :mrgreen:

Steefke™

wat is de naam van de rijder van deze ongeluksmotor (dakarrally)

Smells like rubber

Steefke™

niemand :?: hint 1988
Smells like rubber

DeWitte

Je bedoelt (de crash van) Andre Malherbe :cry:



CiteerAndré Malherbe (Hoei, 21 maart 1956) is een Belgisch motorcrosscoureur. Geboren als zoon van een motorcrosscoureur reed hij zijn eerste race op 11-jarige leeftijd. Het jaar daarop won hij al zijn eerste race, waarna het hard ging. In 1972, toen André 17 was, verbood de Belgische regering motorcross voor coureurs jonger dan 18. Hierdoor werd André genoodzaakt om een tijd voor Frankrijk te rijden. Hij won zelfs zijn eerste grand prix onder een Franse licentie.

Later nam hij terug een Belgische licentie en werd driemaal wereldkampioen 500 cc en driemaal vicewereldkampioen.

In 1984 kreeg André de nationale trofee voor sportverdienste.

Na zijn motorcrosscarrière legde hij zich toe op het rallycrossen. Bij zijn eerste deelname aan Parijs-Dakar in 1988 kwam hij zwaar ten val en bleef hij hierdoor verlamd waardoor er een abrupt einde kwam aan zijn sportieve carrière.
:?:
wikipedia :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Yep,
 :cry: trieste story he :!: niet de eerste de beste en dat het dan zo kan aflopen
you're the man, you turn
Smells like rubber

DeWitte

idd, triest :cry:

Noem het type motorfiets, dat je ook als sigaret roken kan  :lol: . Uiteraard het merk, piccie en wellicht stukkie geschiedenis.

tip: Pasta eten aan het meer :lol:

veel zoekplezier.....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away