hillclimbers biketoberrit

Gestart door De Sjeng, 10 september, 2007, 17:43:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

Cool!! ik zie jullie zaterdag
God Forgives, I Don't

Magna

Hoi allemaal

Zijn ook erbij,weer word mooie,wat wil je meer.

Groetjes

Nico en Heike

De Sjeng

Voor de mensen die niet alleen willen komen, een groep verzameld zich om 10.30u bij de mc drek,geusselt.
anders tot in klimmen.
God Forgives, I Don't

B-Witch

Ik kom niet, maar wens jullie wel veel plezier morgen ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Ik zal er helaas ook niet bij zijn, ik ga richting Leiden met het koekblik.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

#20
Hier ( in opdracht van Maurice  :-X ) een kort verslag van de Bikertoberrit.

Zaterdagmorgen omstreeks 11:00 uur verzamelden zich, zoals ieder jaar weer, circa 80 motoren bij het clubhuis van de Hillclimbers voor de Biketoberrit. De rijders weer verschillend kleurig uitgedost in gifgroene Kawa kleurtjes, rode Italiaantjes, tot en met de zwarte trilplaten chauffeurs. 
Voor de rit worden bij een bakje koffie de laatste nieuwtjes nog even uitgewisseld, ontmoet men weer bekenden, worden weer veel handjes geschud, en een paar Harley rijders laten zich door een paar buikschuiver piloten nog even op de hoogte brengen van de laatste stand der techniek. Er blijkt zelfs dat sinds de 2e wereldoorlog, toch nog nieuwe zaken zijn uitgevonden  :worship-cool:

En dan is het zover. We gaan vertrekken !!
Hier enkele pics.









De rit voert ons door het mooie heuvelandschap over soms smalle weggetjes die voor vele van ons nog onbekend waren. Soms verdwijnen de voorgangers zelfs even in een stofwolk. Jammer voor diegene die thuis de 'bling bling' nog even hebben opgepoetst voor de rit. :twisted:
Na een tijdje komen we langs het drielandenpunt, waarbij menig rijder zich afvraagt, wat al die mensen daar in godsnaam komen doen.  :shock: Volgens mij is er iets gratis te krijgen of zo, want anders krijg je nooit zoveel volk bij elkaar.  :yes6rs:
Als tenslotte de wegen slechter worden, en de reklame borden in een onleesbare taal naast de weg staan, zitten we in de Voerstreek. Op muren staan nog vaag de kreten van de vroegere taalstrijd geklad. Al meer dan 25 jaar is er niemand op het idee gekomen om eindelijk eens 'Vive José Happart' van de kerkmuur te verwijderen. :-X

Langzaam beginnen al sommige rijders last van hun derrière te krijgen en wordt het tijd voor een pause.
Dan rijden we Reijmerstock binnen en stoppen we bij de biker cafè 'De Sjmid', waar het frietvet al op temperatuur is en de bar open.







Na de vette hap en een plons frisdrank is er gelegenheid om de motoren nog eens nader te bekijken. Hier de pics.











En zelfs eentje in marmer paint.




En zonder de broodnodige vonkjes aan de bougies heeft deze het niet gered.




Smooi !!!!  :worship-cool:






Na aankomst terug bij het clubhuis waren er al enkele die gelijk aan de pinten begonnen en andere gingen, na nog een hapje en een drankje te hebben genomen, naar huis om even hun brommer te stallen. S'avonds ging namelijk de gebruikelijke party van start. Rond 9 uur begon de band te spelen, en was de kachel verder niet meer nodig  :mrgreen:. De zaak kwam vanzelf aardig op temperatuur en de ambiance was weer perfect. Tot in de late uurtjes is er flink gefeest, waarbij menig feestganger zelf de micro greep om z'n talenten te tonen.  :worship-cool:

Al met al een zeer geslaagde middag met een heel leuke rit, en een schitterende party en de catering bij de Hillclimbers was zoals altijd perfect in orde.  :worship-cool:  :yes6rs:

"DE AFWEZIGEN HEBBEN ZOALS ALTIJD ONGELIJK !!" :mrgreen:

grtz HD4ever. ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

mooi verslag :cool:, ik hoorde ze gisteren hier door het dorp denderen:

dacht nog ff de duitsers zijn zeker binnengevallen, leek wel of een squadron Messerschmits laag over kwam vliegen (tering wat een herrie van die trilplaten) :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

H-d perfect verwoord, schitterende foto's. De laatste telling waren we met 96 motoren. Mogen wel stellen een geslaagt evenent. Ik hoop dat we dit nog lang kunnen voortzetten, en harry onze eigen tomtom /routeplanner nog vele leuke ritjes mag uitzetten.
(ontdanks dat we niet ver uit de buurt zijn geweest, zijn we langs locaties gekomen, waar ik nog nooit geweest ben!!)
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Bekijk ook de foto's bij de hdcn limburg, en binnen kort op de site van de hillclimbers.

http://www.hdcnlimburg.nl/index.php?option=com_rsgallery2&catid=57
God Forgives, I Don't