Hoofdmenu

MFL Seizoens Afsluiter

Gestart door suzuki-girl, 10 september, 2007, 21:45:43

Vorige topic - Volgende topic

Steefke™

Citaat van: suzuki-girl op 02 november, 2007, 21:38:19
Citaat van: Steefke™ op 02 november, 2007, 21:25:41
Citaat van: suzuki-girl op 02 november, 2007, 21:12:29
Citaat van: Steefke™ op 02 november, 2007, 20:59:46
Citaat van: suzuki-girl op 02 november, 2007, 19:14:30
Enne denk eraan: er is een verassing voor jullie allemaal :-X :-X :-X

Gang bang :mrgreen:
:shock: :shock: jij maakt het helemaal erg   :shock:
Je zal het morgen wel zien hoor, nog even geduld :-X

Ik wist wel dat je tegen een grapje kon ;)

:yes6rs:
Maar waar het hart vol van is, loopt de mond van over :mrgreen:

:-X :schater: :schater:
Smells like rubber

angel

zo,

wij hebben er zin in vanavond
en het eten is ook klaar!!

B-Witch

Cafe de Garaasj is er klaar voor. :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
Alleen nu mijn PC ff aansluiten op de versterker in het cafe :lol:

Ik zie jullie vanavond!!!!!!!!!!!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: suzuki-girl op 03 november, 2007, 14:38:47
Cafe de Garaasj is er klaar voor. :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
Alleen nu mijn PC ff aansluiten op de versterker in het cafe :lol:

Ik zie jullie vanavond!!!!!!!!!!!!!!

Tot zo.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

en ut ligt zo lekker oppe sofa...............................It better be good :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 03 november, 2007, 17:54:58
en ut ligt zo lekker oppe sofa...............................It better be good :mrgreen:

Dan blijf jij maar lekker liggen.  :twisted:

JH.

I'm there... al is het maar in gedachten!

tamuzeleute allemaal ;)

angel

suzuki-girl en mr kawa;

heel erg bedankt voor de goede zorgen
jullie hadden Cafe de Garaasj heel erg leuk
voor elkaar. Alles zag er tip top uit.

super!! :thumbsup:

QuattroFrits

Citaat van: angel op 04 november, 2007, 00:23:53
suzuki-girl en mr kawa;

heel erg bedankt voor de goede zorgen
jullie hadden Cafe de Garaasj heel erg leuk
voor elkaar. Alles zag er tip top uit.

super!! :thumbsup:

100 % mee eens, maar ook het eten ( was heerlijk ) en de rest ( goede ober ) was tot in de puntjes verzorgd.
Alle mede verzorgenden, dus ook Angel en de Generaal, heel hartelijk bedankt voor alles.
Verder was het heel gezellig, alleen ben ik nu een beetje dover als voorheen. ( de jeugd hè )

DeWitte

bij deze ook namens Petra en mijzelf de grote complimenten aan Mr Kawa en Suzuki-Girl voor de gastvrijheid  :worship-cool: in hun schitterende Cafe de Garaasj  :thumbsup: (alleen jammer van die lelijke groene brommert in de hoek :twisted:) en uiteraard niet te vergeten de Generaal en Angel die voor het lekkere eten hadden gezorgd.  :worship-cool: Wat zo'n Generaal nie allemaal in de vingers heeft  ;)

Heel tof ook dat onze wandelende MotorEncyclopedie (niemeernormaalwadiemanallemaalweet :shock:) Tonnie en Ma Racing de moeite hadden genomen om helemaal uit Ruurlo af te zakken naar het Zuuje :cool:. Leuke kwis, wel lastige vragen tjeemig. :shock: Busa Bearke die in z'n nette pak (jaja echt :mrgreen:) ook nog ffkes binnenwipte. Ndagh (Gert) die ook helemaal vanuit uit buitenland aan kwam en zijn Gs in de verkoop heeft (verstand komt met de jaren :oops:) R-yen en Liekje die vandaag lekker voor een weekje naar La Palma vertrekken (de bofkonten :-X) Fz-Ron nog bedankt om als BoB te fungeren (hoe hou je dat vol de hele avond cola te nurgele, knap hoor) Frits en madam, Suzuki-Limburg en Babe die de "overwinning" hadden bij de kwis (wat zo'n meadje toch allemoal va brommers wit? :shock:) Steefke (die ik op het laatst nie meer verstond  :mrgreen:) en zijn prinses (of waarom heet je anders Sissy?)  ;)

Iig een heel geslaagde en gezellige avond. :worship-cool:

alleen die "buurman" die nog kwam binnenwaaien had zijn hoofd aan een boot gestoten geloof ik  :yes6rs::rofl:

:thisthreadisworthlesswopics:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Het was echt een zeer geslaagde avond, ook onze dank aan iedereen voor jullie komst en het supergezellig sfeertje :cool:
En een zeer speciaal woord van dank aan Tonnie en Ma Racing, geweldig dat jullie er waren, helemaal vanuit de achterhoek. :yes6rs:
Angel en de Generaal: het eten was echt voortreffelijk, onze complimenten. :thumbsup:
Het obertje heeft zich kostelijk geammuseerd, hij vond het super om voor iedereen de drank te verzorgen (en ongemerkt sneeuwwitjes te drinken) :lol:

Hier de foto's, Cafe de Garaasj goes MFL:

You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ik kan alleen maar zeggen....THANKS voor de leuke avond.  :worship-cool:
Alles puik verzorgd, het eten lekker,drinken genoeg al moest ik het op fris houden,leuk zo'n kwis alleen de vragen waren toch echt te moeilijk  :mrgreen: of was de "kenner" te ver heen ??
Zeker voor herhaling vatbaar.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

JH.

pfff... heb al spijt dat ik niet kon komen :(

Steefke™

Het was inderdaad een zeer geslaagde avond, echt heerlijk gegeten, gedronken en lekker geouwehoert. Zeeeer zeker voor herhaling vatbaar.
Mr Kawa en Suzuki-Girl hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid. :thumbsup: :thumbsup:
Smells like rubber