Een zeer blijde Duitse Busa fahrer.

Gestart door Road Racing Tonnie, 14 september, 2007, 09:49:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Gisteren met Ma Racing naar Bocholt (D) geweest, want er moest weer zonodig geshopt worden :(, jullie kennen dat wel, winkel in, winkel uit, en een gegeven moment was ik het helemaal spuugzat :yes6rs:, en ben ik maar gaan wandelen, (vrouwen doen dat shoppen, toch liever alleen, de pinpas weten ze alleen ook wel te gebruiken :yes6rs:)
Op een gegeven moment, hoor ik een Busa aankomen, en toevallig stopt de Duitse driver achter mij, en mijn belangstelling was gewekt, dus ik groet hem vriendelijk, en kom met hem in gesprek, over??????? :lol:.
Op een gegeven moment ventileerde hij, dat hij afscheid van mij moest nemen, vanweg een afspraak, hij pakte nog snel iets uit het opbergvak onder de Busabobbel, en vertrok, te voet, nadat ik ook aanstalten maakte, om verder mijn weg te vervolgen, zag ik, dat de sleutels nog, in het slot v/d bobbel zaten, probeerde snel om hem nog te traceren, maar hij was in de mensenmenigte verdwenen.
Nou wat doe je dan, heb mij naast de Busa gezet, en gewacht tot de driver weer terug was, en jawel hoor, na verloop van tijd, kwam daar de Busa driver, aanrennen, maar toen hij zag dat de Busa er nog stond, en ik naast de motor zat, klaarde zijn gezicht helemaal op, en bedankte hij mij zeer hartelijk, en hebben nog heel gezellig gepraat.
Ook ventileerde hij, dat hij graag de nieuwe Busa wilde zien, nou toevallig houdt het motorblad Motoplus, op 23 sept een open huis, vanwege een nieuw kantoorpand in Varsseveld, niet ver van Bocholt, en mijn woonplaats, heb ik hem daarop gewezen, waar hij zeker naar toe gaat, en ik NATUURLIJK ook, en gezien hij nogal raceminned is, heb ik hem nadien bij mij thuis uitgenodigd, om mijn racespulletjes te komen bekijken
Al met al, toch een nuttige middag geworden.






En Ma Racing heeft de pinpas helemaal leeg geplundert :oops: :cry: >:( ;)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

TOP-actie  :cool:

Ma nog wat leuks gekocht???  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars op 14 september, 2007, 10:33:47
TOP-actie  :cool:

Ma nog wat leuks gekocht???  :mrgreen:

Veeeeeeeeeeel te veeeeeeeel gekocht :yes6rs: :cry: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 14 september, 2007, 12:23:54
Citaat van: Dwars op 14 september, 2007, 10:33:47
TOP-actie  :cool:

Ma nog wat leuks gekocht???  :mrgreen:

Veeeeeeeeeeel te veeeeeeeel gekocht :yes6rs: :cry: :lol:

Vrouwen kopen toch niet te veel :shock:
We hebben gewoon alles nodig :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

angel


;)als we er goed uit willen zien
moeten we ook wat keuzes in de kast hebben hangen  :mrgreen: