Hoofdmenu

Rossi slaat terug @ Estoril

Gestart door DeWitte, 16 september, 2007, 19:30:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

 :worship-cool: :yes6rs: :worship-cool: :yes6rs: :worship-cool:

schitterende race, "ll Dottore ongenaakbaar :cool: de Yammie ging wel dweilend op die Michelins over het circuit de laatste rondjes, maar Vale liet zien uit welk hout de 7voudig Wereldkampioen is gesneden. Trouwens ook botsmuts af voor Pedrosa  :yes6rs:(tering die Hando's gaan weer hard) Stoner reed erg volwassen z'n verdiende 3e plek naar huis :yes6rs:. van Hayden had ik eigenlijk nog verwacht dat ie de strijd voor die 3e plek zou aangaan.

kijk naar die maniakale, geniale blik in de ogen van Vale :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

zag je hoe die z'n kontje ligte bij het aanremmen :worship-cool: :cool: gewoon met het achterbandje van de grond :worship-cool:
Smells like rubber

Motzippaldy

Citaat van: Steefke op 16 september, 2007, 19:33:21
zag je hoe die z'n kontje ligte bij het aanremmen :worship-cool: :cool: gewoon met het achterbandje van de grond :worship-cool:


Kijk wat doet Stoner met Rossi kontje  :mrgreen:
Proud on the South  

Desmo-devil

Helaas niet kunnen kijken, maar ik ben toch bang dat het offensief van Rossi te laat komt.
Dat kratje Alfa komt steeds dichterbij Dwars

standuc

Dat kratje Alfa mag al koud staan vrees ik :twisted:
Stoner wordt wereldkampioen in zijn thuis GrandPrix. :yes6rs: als niemand hem van de fiets gooit.

WhomBom

jup, t was echt n vette race  :) t mooiste is nog dat ik betaald heb zitten kijken  :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Wereldkampioenschap verdient Stoner ook, had Yamaha en Michelin hun huiswerk maar beter doen. echter Rossi's talent is boven alle twijfel verheven imo :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away