Hando's voor de pliessie?

Gestart door Menke, 17 september, 2007, 16:09:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Menke

Gespot toch niemand van dit forum !

Reed ik net met het koekblik naar de garage in Roermond,
zie ik tegemoetkomend een VARADEO grijs/zwart. Niks vreemd !
Er achter rijd een motor-agent met de gewone kleuren.
En wat schets mijn verbazing om de hoek :?
heeft die motor-agent met die VARANDEO een auto aan de kant gezet !
Dus mensen in de omgeving van Roermond U bent gewaarschuwd,
het is geen gewone motorrijder :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

karz

Citaat van: Menke op 17 september, 2007, 16:09:17
Gespot toch niemand van dit forum !

Reed ik net met het koekblik naar de garage in Roermond,
zie ik tegemoetkomend een VARADEO grijs/zwart. Niks vreemd !
Er achter rijd een motor-agent met de gewone kleuren.
En wat schets mijn verbazing om de hoek :?
heeft die motor-agent met die VARANDEO een auto aan de kant gezet !
Dus mensen in de omgeving van Roermond U bent gewaarschuwd,
het is geen gewone motorrijder :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Speciaal volk die varadero rijders :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

yep zelfs de pliessie wil tegenwoordig niet meer staan blijven met pech :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

De varadero's zouden maar tijdelijk gebruikt worden, om meer bellers achter het stuur te kunnen beboeten.Daarna hadden ze ze niet meer nodig, Dus eigenlijk een wegwerpartikel
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

:naughty: nope, ze hebben zelfs de R serie ingeruild voor de NTV  :yes6rs: :rofl: en dan moet je ut toch zwaar hebben gehad als je ne beemer inruilt voor zo'n lelijk hok als de NTV  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Ik denk dat er een actie is geweest bij Honda bij aankoop van een valmarnero een gratis NTV, ik zou anders zo'n rare omschakeling niet kunnen verklaren
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Hakinnen

Citaat van: Toledo op 17 september, 2007, 19:27:20
Ik denk dat er een actie is geweest bij Honda bij aankoop van een valmarnero een gratis NTV, ik zou anders zo'n rare omschakeling niet kunnen verklaren

de omschakeling is waarschijnlijk...

dat de honda's betrouwbaarder bleken te zijn, goedkoper in de aanschaf en goedkoper in het onderhoud.

denk ik

;)

Joepie1958

 :stupid:
en zo zou eigenlijk het systeem in nederland moeten werken, of goedkope aanbiedingen, (iedere politie-agent in een Dacia Logan) of indien mogelijk producten die de eigen industrie steunen (nou ja eigen, dan maar allemaal in een Metsubsidie uit Born) :-X
Maar ja, zo werkt het nou eenmaal niet, ook in ons systeem krijgen we wel een artikelen ingestuwd (die wij dan maar moeten zien te verkopen) waarvan we denken -wat moeten we hier nou mee-.
Dan zal er wel weer een centrale inkoper gezellig op vakantie naar verrewegistan in de zon moeten op kosten van... :shock: (maar dat is niet waar, hij heeft gewoon een goede korting bedongen) :fuckyou:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

zeg nou zelf, is toch tig x stoerder dan ne pliessiebeemert   :mrgreen:




de Marechaussee is ook al overgestapt op de Yamaha FJR 1300 :yes6rs:



tis een kwestie van geduld, totdat heel holland japans lult :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Hakinnen op 17 september, 2007, 19:58:51
de omschakeling is waarschijnlijk...

dat de honda's betrouwbaarder bleken te zijn, goedkoper in de aanschaf en goedkoper in het onderhoud.

denk ik

;)

Dat en  het feit dat de politie toch al niet meer serieus genomen wordt , kunnen ze netzogoed op die fisherprice brommertjes rondtuffen ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Ik heb zo'n Vaderdero in Pliesie-uitvoering wel vaker op het tankstation gehad, maar eerlijk is eerlijk, in real life ziet het niet uit :-X
Zo'n Yammie kan er zeker mee door, ziet best wel goed uit :yes6rs:
Zit nu net naar t.v. te kijken en daar rijdt zo'n ami-cop met zijn H.D. naast een interventie-team (swat) waarvan een aantal mannekes op de treeplanken staan (om zoals men zegt het verrassings-effect te versterken) ja, ja dat valt niet op zo'n auto waar met grote letters SWAT op staat en waar 4 tot de tanden gewapende mannen aan de buitenkant hangen :shock: :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

het heeft alles hier mee te maken  :mrgreen:



gezien ze wel eens zo'n lijmsnuiver op n' scootah willen aanhouden, moet je met 'n boxer wel kunnen mikken  :schater:

Road Racing Tonnie

Citaat van: BoxerQ op 18 september, 2007, 22:51:43
het heeft alles hier mee te maken  :mrgreen:



gezien ze wel eens zo'n lijmsnuiver op n' scootah willen aanhouden, moet je met 'n boxer wel kunnen mikken  :schater:

En ik altijd maar denken dat je met een BMW ook wel een grasrandje kon meepikken, dus er niet tussendoor, maar er omheen, maar ja ben ook geen BMW kenner, heb ik weinig of geen kaas van gegeten. :oops: :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: karz op 18 september, 2007, 21:10:52
Citaat van: Hakinnen op 17 september, 2007, 19:58:51
de omschakeling is waarschijnlijk...

dat de honda's betrouwbaarder bleken te zijn, goedkoper in de aanschaf en goedkoper in het onderhoud.

denk ik

;)

Dat en  het feit dat de politie toch al niet meer serieus genomen wordt , kunnen ze netzogoed op die fisherprice brommertjes rondtuffen ;)

nee ik doe ut niet :-X :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars op 19 september, 2007, 08:27:11
Citaat van: karz op 18 september, 2007, 21:10:52
Citaat van: Hakinnen op 17 september, 2007, 19:58:51
de omschakeling is waarschijnlijk...

dat de honda's betrouwbaarder bleken te zijn, goedkoper in de aanschaf en goedkoper in het onderhoud.

denk ik

;)

Dat en  het feit dat de politie toch al niet meer serieus genomen wordt , kunnen ze netzogoed op die fisherprice brommertjes rondtuffen ;)

nee ik doe ut niet :-X :-X

:laughing49so: :rofl:
Smells like rubber