Dwars gaat bekend vreemd

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 20:25:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

'T ding is stoer, je ziet em niet op elke straathoek, hij is niet rood... meer heb je toch niet nodig? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

up-date moggevroeg 10:00uur staat er een K1200R en een GS1200 gereed voor proefrit door The Dominator en Dwars  :yes6rs:

stukkie rijden door het heuvelland om een goede vergelijking te kunnen maken met onze huidige 2wielers: mss ff pitsstop in Eysden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"up-date moggevroeg 10:00uur staat er een K1200R en een GS1200 gereed voor proefrit door The Dominator en Dwars  :yes6rs:

stukkie rijden door het heuvelland om een goede vergelijking te kunnen maken met onze huidige 2wielers: mss ff pitsstop in Eysden :mrgreen:


hoe laat ongeveer?
S. moet 's morgens werken, dan regel ik ff een oppas en draai ik de Busa warm!  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

euhh 10 uur vertrek dus rond 11.00 ??? ongeveer :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"euhh 10 uur vertrek dus rond 11.00 ??? ongeveer :wink:

kga ff schoonma belluh!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "Dwars"up-date moggevroeg 10:00uur staat er een K1200R en een GS1200 gereed voor proefrit door The Dominator en Dwars  :yes6rs:

stukkie rijden door het heuvelland om een goede vergelijking te kunnen maken met onze huidige 2wielers: mss ff pitsstop in Eysden :mrgreen:

mag jij beginnen op de K1200R, mocht je last van je handje :thatsgay: krijgen zal ik wel overnemen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"up-date moggevroeg 10:00uur staat er een K1200R en een GS1200 gereed voor proefrit door The Dominator en Dwars  :yes6rs:

stukkie rijden door het heuvelland om een goede vergelijking te kunnen maken met onze huidige 2wielers: mss ff pitsstop in Eysden :mrgreen:

mag jij beginnen op de K1200R, mocht je last van je handje :thatsgay: krijgen zal ik wel overnemen :mrgreen:

Wiexser :evil: mja zonder rechterhand ben ik nog sneller dan jij :rofl: zelfs met de helft aan peekaa's :mrgreen:

:wink: cu toemorrouw
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"

Wiexser :evil: mja zonder rechterhand ben ik nog sneller dan jij :rofl: zelfs met de helft aan peekaa's :mrgreen:

:wink: cu toemorrouw

ja wiexer jij bent ook links!!
en is een keuze... wie zegt dat snellere handjes meer genieten????  :twisted:  :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

SUPERVET BAKSKE mag je gerust stellen: wauw wat een power en heel liniair wordt het vermogen opgebouwd (nix deuken in koppelkromme) alsof je aan een elastiek getrokken wordt. SUPER en het geluid dat ie erbij produceert ook vet 8) heel on-bmw.

iig we hebben er alle 3 op gereden: (foto's van the Good, the Bad and the ugly volgen :lol: )

Mijn conclusie: nix voor mij. Binnen 1 half jaar zou ik ergens dood tegen een boom plakken of op zijn minst mijn rijbewijs in de versnipperaar vd pliessie :? Want het is een bonnenvanger uit de eredivisie; De K1200R nodigt echt uit om die 163 pk continue naar boven te halen.  :yes6rs:

De sportieve zithouding (in mijn ogen) kan me echter niet zo bekoren. Mijn versleten knoken worden er niet blijer van.  :? Ben daarna overgestapt op de GS1200 en die blijft me te licht op de voorhand en te plastiekerig (billig). :?

Beiden motoren sturen en remmen perfect dat voorop  :thumbsup: . Maar de drang om wat anders te kopen dan mijn vertrouwde stoomboot neemt gestaag af. imo is de GS1150 nog steeds een van de beste motoren die ooit gebouwd is.  :worship-cool:

ik blijf lekker dwars liggen dus :mrgreen: en hou deze GSA nog ffkes
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"



ik blijf lekker dwars liggen dus :mrgreen: en hou deze GSA nog ffkes

Ruzie met vrouw gehad  :mrgreen:
Proud on the South  

Mounty

Tja, een verschil van +/- 65 Pk zul je moeten merken ja...en qua zithouding zul je idd meer voorover zitten.
Mijn optiek is het dat je met een SS van +100PK niet lekker kunt toeren en rustig rijden kost meer moeite (die pkaas willen eruit..)

Wil niet zeggen dat ik nooit een 100+ Pk machiene wil kopen..tegendeel ik heb mijn blik laten vallen op een R1 maar ben dan wel bang dat ik ook meer prentjes ga krijgen etc,..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

:mrgreen: OF toch weer ne Gelande Strasse :?:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away