Ut vleegtuug oet

Gestart door Jor, 13 oktober, 2007, 14:29:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Heb net mijn vriendin het vliegtuig uit gezet, als verjaardags cadeau...  :twisted: :cool:

Staan we daar te wachten op de 2de vlucht waarmee ze zou vertrekken, krijgen 2 toeschouwers van ons kriebels en willen ook. Dus mijn zus en de moeder van mijn vriendin na vragen en ja hoor.... de eurie's lappen en ze kunnen ook mee.....

Hoop geschreeuw van een enkeling en een instructeur tijdelijk doof maar weer een levenservaring verder!!

Foto's volgen nog.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

ben us benieuwd :D, want zoveel snap ik er tot nu toe niet van :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

Citaat van: Dwars op 13 oktober, 2007, 14:39:59
ben us benieuwd :D, want zoveel snap ik er tot nu toe niet van :?

d8 al dat het aan mij lag.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: FZ_Ron op 13 oktober, 2007, 16:54:42
Citaat van: Dwars op 13 oktober, 2007, 14:39:59
ben us benieuwd :D, want zoveel snap ik er tot nu toe niet van :?

d8 al dat het aan mij lag.. :mrgreen:

Nee aan mij.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: Jor op 13 oktober, 2007, 14:29:31
Heb net mijn vriendin het vliegtuig uit gezet, als verjaardags cadeau...  :twisted: :cool:

Staan we daar te wachten op de 2de vlucht waarmee ze zou vertrekken, krijgen 2 toeschouwers van ons kriebels en willen ook. Dus mijn zus en de moeder van mijn vriendin na vragen en ja hoor.... de eurie's lappen en ze kunnen ook mee.....

Hoop geschreeuw van een enkeling en een instructeur tijdelijk doof maar weer een levenservaring verder!!

Foto's volgen nog.

Na "spelletje" begin ik het te begrijpen, had ze wel een parachute om ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ja hehe...tuurlijk was gewoon een sprong uit het vliegtuig, bungelend aan een instrukteur, een tandamsprong.... had ik natuurlijk direct door  :roll:

:mrgreen:

Vind het overigens wel eens wat anders dan een flesje parfum of een bosje bloemen voor een verjaardag... :cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: suzuki-girl op 13 oktober, 2007, 18:24:19
Vind het overigens wel eens wat anders dan een flesje parfum of een bosje bloemen voor een verjaardag... :cool:

Dusssss, Mr Kawa ?!?!?!  :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: Busaberke op 13 oktober, 2007, 19:01:20
Citaat van: suzuki-girl op 13 oktober, 2007, 18:24:19
Vind het overigens wel eens wat anders dan een flesje parfum of een bosje bloemen voor een verjaardag... :cool:

Dusssss, Mr Kawa ?!?!?!  :mrgreen:


:shock: :shock: nee!!!, niet voor mij, ik heb hoogtevrees :oops: :oops:

Maar ik bedoel gewoon, is wel orgineel zo'n kadootje :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Menke

Citaat van: suzuki-girl op 13 oktober, 2007, 19:28:39
Citaat van: Busaberke op 13 oktober, 2007, 19:01:20
Citaat van: suzuki-girl op 13 oktober, 2007, 18:24:19
Vind het overigens wel eens wat anders dan een flesje parfum of een bosje bloemen voor een verjaardag... :cool:

Dusssss, Mr Kawa ?!?!?!  :mrgreen:


:shock: :shock: nee!!!, niet voor mij, ik heb hoogtevrees :oops: :oops:

Is niet erg als je valt  :lol: je koomt altijd ........ :worship-cool:

Maar ik bedoel gewoon, is wel orgineel zo'n kadootje :lol:

d'r Blieje

Citaat van: suzuki-girl op 13 oktober, 2007, 19:28:39

:shock: :shock: nee!!!, niet voor mij, ik heb hoogtevrees :oops: :oops:


Maakt niet uit... als je niet "geaard"  bent heb je geen hoogtevrees meer. Ech niet!

Mevr. Blieje is die eer trouwens ook al 'ns te beurt gevallen. Nu zeurt ze me steeds weer aan de kop wanneer ze weer 'ns mag  :?
Het moment dat je op het randje zit en je benen uit het vliegtuig bungelen vond ze te gek!!

Ik heb trouwens niets met dat gedoe... vliegtuig kapot -> parachute om en springen. Dat snap ik.
Maar uit een vliegtuig springen dat het nog goed doet... vind ik hetzelfde als met je motor omkieperen alleen omdat je een helm hebt opgezet   :rofl:

Blieve lache...8)

DeWitte

Citaat van: d'r Blieje op 14 oktober, 2007, 12:33:59
Ik heb trouwens niets met dat gedoe... vliegtuig kapot -> parachute om en springen. Dat snap ik.
Maar uit een vliegtuig springen dat het nog goed doet... vind ik hetzelfde als met je motor omkieperen alleen omdat je een helm hebt opgezet   :rofl:

:stupid: :laughing49so:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Idd parachute springen!!

Heeft ff mogen duren maare ben net terug van 6 weken jungle training in Suriname...
Foto"s komen eraan.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Suzuki-Babe

Gave verassing! Lijkt me echt een super ervaring!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!