Honda CB1000R "Streetfighter" (Hornet 1000?)

Gestart door DeWitte, 04 november, 2007, 08:32:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: Dwars® op 07 november, 2007, 08:22:54
Citaat van: karz op 07 november, 2007, 07:38:29
Citaat van: Dwars® op 06 november, 2007, 17:25:54
oftwel gaat nie kaduk wa zo'n Hondi  :cool:

een autopet ook niet..en heeft toch dezelfde 'coolte'-graad

nee een rugzakje met gereedschap meeslepen om onderweg je onderdelen te moeten vast te sleuten :roll:: dat is pas vet cool :mrgreen:

:yes6rs: , maar als je een bepaald comfort gewend bent en een bepaalde leeftijd voorbij dan snap je dat idd niet meer.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

en blij toe  ;) heb ik trouwes nooit gesnapt: ik wil rijden niet sleutelen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 07 november, 2007, 09:10:17
en blij toe  ;) heb ik trouwes nooit gesnapt: ik wil rijden niet sleutelen :yes6rs:

En toch alfa gereden :shutup: ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 07 november, 2007, 14:36:57
Citaat van: Dwars® op 07 november, 2007, 09:10:17
en blij toe  ;) heb ik trouwes nooit gesnapt: ik wil rijden niet sleutelen :yes6rs:

En toch alfa gereden :shutup: ?

Eeey, was dat nou over Alfa??
Niks mis mee  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

3 alfa's gehad op 7 jaar en daarmee samen dik 200dzd km gekoetscht met alleen beurten laten doen: ow nee 1 thermostaat vervangen en 1 zekering van een lpg pomp dat was ut :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

 :shock: Wat moet je nou met LPG met een pomp, nooit van gehoord.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Wat heeft ne Alfa nou met ne Honda CB1000R "Streetfighter" te maken :mrgreen:
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 07 november, 2007, 20:28:21
Wat heeft ne Alfa nou met ne Honda CB1000R "Streetfighter" te maken :mrgreen:

Helemaal niks :lol:

Die Hondi is mooi (ne alfa ook) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Dwars® op 07 november, 2007, 17:37:17
3 alfa's gehad op 7 jaar en daarmee samen dik 200dzd km gekoetscht met alleen beurten laten doen: ow nee 1 thermostaat vervangen en 1 zekering van een lpg pomp dat was ut :yes6rs:

Ja en ik heb een opa die kettingroker is en toch 110 is geworden. Roken blijft toch slecht en alfa's ook :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: karz op 07 november, 2007, 21:21:38
Citaat van: Dwars® op 07 november, 2007, 17:37:17
3 alfa's gehad op 7 jaar en daarmee samen dik 200dzd km gekoetscht met alleen beurten laten doen: ow nee 1 thermostaat vervangen en 1 zekering van een lpg pomp dat was ut :yes6rs:

Ja en ik heb een opa die kettingroker is en toch 110 is geworden. Roken blijft toch slecht en alfa's ook :mrgreen:

vregelvot  :yes6rs:  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Kruik

Honda CB1000R "Streetfighter.

Komt tussen maart en juni op de markt was als eerste gezegd later kreeg ik te horen..

Eind januari, wanneer de honda daeler beurs is geweest.
Vertellen ze wanneer ik hem kan bestellen en uiteraard de prijs en andere tech. gegevens.

Dit bikeske wordt mijn bikeske op deze heb ik zitten wachten de 1000 cc uitvoering. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :woohoo:
----------Als je voortdurend gromt, heb je een honde leven----------

DeWitte

Citaat van: De Kruik op 21 december, 2007, 13:23:28
Honda CB1000R "Streetfighter.

Komt tussen maart en juni op de markt was als eerste gezegd later kreeg ik te horen..

Eind januari, wanneer de honda daeler beurs is geweest.
Vertellen ze wanneer ik hem kan bestellen en uiteraard de prijs en andere tech. gegevens.

Dit bikeske wordt mijn bikeske op deze heb ik zitten wachten de 1000 cc uitvoering. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :woohoo:

hou ons op de hoogte Kruik :cool: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: De Kruik op 21 december, 2007, 13:23:28
Honda CB1000R "Streetfighter.

Komt tussen maart en juni op de markt was als eerste gezegd later kreeg ik te horen..

Eind januari, wanneer de honda daeler beurs is geweest.
Vertellen ze wanneer ik hem kan bestellen en uiteraard de prijs en andere tech. gegevens.

Dit bikeske wordt mijn bikeske op deze heb ik zitten wachten de 1000 cc uitvoering. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :woohoo:

:lol: De Kruik in blijde verwachting.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

voor Kruik speciaal een "poser" topic aangemaakt "mien sjattie" :cool: estebleef

kan ie zich hier verder lekker uitleven :yes6rs:

http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=2600.msg60705#new
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away