Hoofdmenu

NCR Leggera SM

Gestart door DeWitte, 04 november, 2007, 17:47:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De Italiaanse knutselaars van NCR genieten vooral bekendheid vanwege hun knutselwerkjes op basis van Ducati-blokken. Deze Leggera is echter de eerste straatmachine van NCR. De handgemaakte Leggera is gebaseerd op Ducati's Hypermotard, maar is vol gehangen met dure onderdelen en weegt nog slechts 157 kg :shock: Van het Ducati 1100-blok zijn ze gelukkig met hun vingers afgebleven. De uitlaat is door Zard geproduceerd. Het hoofd en subframe zijn gemaakt van titanium en daardoor super licht. De vering is afkomstig van het Zweedse Öhlins en zijn in alle richtingen instelbaar. De radiale remmerij is van carbon, en de wielen zijn door BST geleverd.





meer info http://www.ncrfactory.com/eng/html/03.00.shtml
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 04 november, 2007, 17:47:57
  De radiale remmerij is van carbon, en de wielen zijn door BST geleverd.



:? :-X
Proud on the South  

Schmetzke


DeWitte

ja ik snap um ook nie Motzy? leg uit?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

" De radiale remmerij is van carbon "


Waar is carbon want ik zie aan het remmen geen carbon  :?
Proud on the South  

DeWitte

ah zo, ja weet ik veel, zou je detail-pics voor moeten zien denk ik
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: Motzippaldy op 04 november, 2007, 20:54:40
" De radiale remmerij is van carbon "


Waar is carbon want ik zie aan het remmen geen carbon  :?

Jawel, het binnenste gedeelte van de schijf is van carbon.. De schijf zelf is idd niet van carbon.. dus zo speciaal is het idd ook niet...

Hakinnen

Citaat van: Schmetzke op 05 november, 2007, 09:14:04
Citaat van: Motzippaldy op 04 november, 2007, 20:54:40
" De radiale remmerij is van carbon "


Waar is carbon want ik zie aan het remmen geen carbon  :?

Jawel, het binnenste gedeelte van de schijf is van carbon.. De schijf zelf is idd niet van carbon.. dus zo speciaal is het idd ook niet...

nope..

er zitten BST velgen in..das het carbon eraan.

dat van die "carbon remmerij" zal wel een tikfoutje zijn of zo..of een "ongelukkige vertaling"

Road Racing Tonnie

Ik heb nog wel een paar nieuwe carbonschijven hier liggen, incl blokken :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Hakinnen

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 07 november, 2007, 17:15:42
Ik heb nog wel een paar nieuwe carbonschijven hier liggen, incl blokken :yes6rs:

voor op welke fiets tony?