Ik zit momenteel naar ............ te luisteren onder ut MFL doorkruisen

Gestart door Steefke™, 10 november, 2007, 08:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Yvil

MediaPlayer met een selectie variërend van AC/DC  :headbang: tot aan Placebo  :thumbsup:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  


B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Tja.... vroeger was alles beter? Klinkt nu een beetje roestig, maar dat mag ook wel aangezien ze al 19 jaar niet meer hadden gespeeld. Hoe dan ook, als ik groot, rijk en sterk was had ik niet getwijfeld om 2000 euro te dokken voor een kaartje op eBay :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: Oefening baart kunst, die moeten gewoon door gaan met touren, voor de nieuwe generatie met goeie muzieksmaak :mrgreen: Ramble on! :yeah:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: Herr Tod op 11 december, 2007, 21:56:17
Tja.... vroeger was alles beter? Klinkt nu een beetje roestig, maar dat mag ook wel aangezien ze al 19 jaar niet meer hadden gespeeld. Hoe dan ook, als ik groot, rijk en sterk was had ik niet getwijfeld om 2000 euro te dokken voor een kaartje op eBay :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: Oefening baart kunst, die moeten gewoon door gaan met touren, voor de nieuwe generatie met goeie muzieksmaak :mrgreen: Ramble on! :yeah:

Jep zoals mijn zoon, die zal dat prachtig vinden..
waar vind je bijv een 14jarige die bijvoorbeeld Metallica super vind???
Nou hier bij mij in huis dus :yes6rs:
En ik ben er trots op... iig geen boemboem muziek
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 11 december, 2007, 21:56:17
Tja.... vroeger was alles beter? Klinkt nu een beetje roestig, maar dat mag ook wel aangezien ze al 19 jaar niet meer hadden gespeeld. Hoe dan ook, als ik groot, rijk en sterk was had ik niet getwijfeld om 2000 euro te dokken voor een kaartje op eBay :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: Oefening baart kunst, die moeten gewoon door gaan met touren, voor de nieuwe generatie met goeie muzieksmaak :mrgreen: Ramble on! :yeah:


For LZ lovers  :mrgreen:

http://www.furious.com/PERFECT/jimmypage.html
Proud on the South  

Herr Tod

Mocht dit nou toch de laatste keer zijn geweest, onthoud dan dat uit goeds, goeds voort vloeit... Lez Zeppelin :mrgreen: :mrgreen:





Citeerone of the most exciting live acts around
:-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 december, 2007, 22:05:00

waar vind je bijv een 14jarige die bijvoorbeeld Metallica super vind???


in de hel... zonder flauwekul  :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

d'r Blieje

Creedence Clearwater Revival - Chro. 1 Twenty Greatest Hits 1976
Blieve lache...8)

crazy j

living the life the way it comes

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Selectie van Metallica, Foo Figters en Rage Against The Machine...

Alvast voorpret voor Pinkpop, WAT EEN LINE-UP  :worship-cool: :headbang:

Mister -Jan- Pinkpop for President!!!  :haildaking:

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 december, 2007, 22:05:00
waar vind je bijv een 14jarige die bijvoorbeeld Metallica super vind???
Nou hier bij mij in huis dus :yes6rs:
En ik ben er trots op... iig geen boemboem muziek

Ik zou met hem naar Pinkpop gaan, is goede opvoeding  :mrgreen: :yes6rs:
Die ouwe (met alle respect) van mij is mede oprichter van Stichting Popmuziek Limburg
dus bij mij is het ook met de paplepel ingegoten. :thumbsup:

En nu hou ik m'n mond weer, ben gewoon erg blij met die Line-up en wil het met iedereen delen  :oops: