Ik zit momenteel naar ............ te luisteren onder ut MFL doorkruisen

Gestart door Steefke™, 10 november, 2007, 08:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 28 juni, 2008, 12:57:02
Cavalera Conspiracy's - The doom off all fire
(gezien op pinkpop en meteen cd gedownload.. :yes6rs: :evil:)

Vet!! Ik stond hier... (wel met mn 1 megapics telefoontje zonder zoom genomen ;))


Waar stond jij??? Een paar jaar geleden was Soulfly (één van de Cavalera Brothers  :yes6rs:) ook al zo ontzettend indrukwekkend. Misschien nog wel vetter dan dit!!

On topic: Chuck Berry - You Nerver Can Tell  :thumbsup:

Mounty

Ondanks dat ik gratis kaarten had dit jaar ben ik er niet live heen geweest.....wel alles op video en op tv kunnen zien.
Heb wel enkele bekende gezien op het scherm.

Next year i be there...de kaarten zijn al geritselt....word wel laat gehouden volgend jaar hoord ik..september heb ik horen vallen..
Maar wel jubileum.

on topic: TV oranje met alleen hollandse gezever .... moet mijn muziekkennis op peil houden :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 28 juni, 2008, 23:29:32
Ondanks dat ik gratis kaarten had dit jaar ben ik er niet live heen geweest.....wel alles op video en op tv kunnen zien.
Heb wel enkele bekende gezien op het scherm.

Next year i be there...de kaarten zijn al geritselt....word wel laat gehouden volgend jaar hoord ik..september heb ik horen vallen..
Maar wel jubileum.

Maak je maar niet druk, volgend jaar 100% zeker op precies dezelfde data als dit jaar!!  :yes6rs:
Daar valt Pinksteren namelijk toevallig precies op. Heb ik uit zeeeeeer betrouwbare bronnen ;)

En please... je hebt met die gratis kaarten toch wel iemand gelukkig gemaakt he?!?!? Anders ken ik iemand die
je daar volgend jaar wel een plezier mee kunt doen ;)

Mounty

ik zal aan diegene denken als ik de boel ga bespreken... :mrgreen: ik beloof niks.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

#364
Yeah, Yeah.... alweer gelukt...
15 Augustus.. Pukkelpop in Belsj...
METALLICA  :worship-cool: :worship-cool:



En SoesWief is er weer bij...  :cool: :cool: :cool: :cool:
enne in het voorprogramma: Whithin Temptation :worship-cool: ook een favo van mij!!!



Damn... GAAAF... :lol:


ontopic: The memory Remains

Eey Gerth (ndagh) hopelijk staat je aanbieding nog om ons te brengen naar het festival terein
(zou zeggen zorg dat je een kaart krijgt, ga je gezellig mee!!!) ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 29 juni, 2008, 00:48:35
ik zal aan diegene denken als ik de boel ga bespreken... :mrgreen: ik beloof niks.. :yes6rs:

Zelfs dat kan diegene al ontzettend waarderen  :yes6rs: ;)

Yvil


Yvil

Gabriella Cilmi - Sweet about me  :oops: :-X

Maar kom op hey, ze kan echt wel zingen en ik zou mn Pedo-pas er ook nog voor aanvragen :twisted:  :mrgreen:

Yvil

Ja dames en here, hie zunt vr wir truuk noa un kot gebrek aan gezond versjtand...

Um dr oaved aaf te sjleete driejne vr nog ff "Cake" mit t zeer toepasselike "The Distance" veur os jonge die va sjnelheid hotte en van t leave geneete. Gevolgd door "Life of Agony" mit ut altied emotionele "Lets Pretend". :cool:




Luuj, sjloap lekker  :thumbsup:

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Steefke™

Smells like rubber

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Metallica, Fade to black  :cool:



Vanmiddag het concert van hun op Pinkpop ff gedownload  :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

naar het geneurie van mijn vrouwtje met de muziek van "GIG STREET" een frans jazz bandje
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

limbofighter

www.radioveronica.nl

DE TOP 1000 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje