MC d'r kromme poekel van de Avond 4 daagse vraagt hulp @ MFL

Gestart door DeWitte, 12 november, 2007, 18:27:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

MC d'r kromme poekel uit Wylre heeft MFL gevraagd om hulp bij het uitzetten van routes voor hun avond 4 daagse :yes6rs:: De vereniging uit Wylre zit met de handen in het haar aangezien degene die deze routes altijd uitzette uit hun midden is heengegaan.

Aangezien ik persoonlijk het ook jammer zou vinden als dit unieke evenement er mee zou stoppen, de volgende vraag: Wie heeft er zin om routes van ongeveer 90 km uit te zetten met begin en eindpunt Wylre (cafe oad Wielder) met ongeveer halver wege een pauze (terras). De routes dienen dan via het zgn "bolletjes-pijltjes" te worden omgezet zodat deze uitgeprint kan worden. Nieuw: Voor het eerst wil de organisatie ook de betreffende route bij vertrek ook als Garmin of Tom-Tom file aan de deelnemers met een navigatiesysteem aanbieden. (althans dat is een wens, geen must)

Dus wie wil dit mooie evenement ondersteunen met zijn inbreng. Uiteraard mag je het ook als groep doen. Alle hulp is welkom, Schroom dus niet.. BRAINSTORMEN @ MFL dus

namens Jos Theewen van MC. D'r Kromme Poekel alvast bedankt. Heb je vragen stel ze gerust: ik zal ze ook proberen te beantwoorden.

SHOOT :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ligt er een beetje aan wanneer die routes klaar moeten zijn....anders wil ik wel wat routes uitzetten en eventueel voor de garmin etc beschikbaar maken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

In juni is de avondvierdaagse: daarvoor moet het dus gegarandeerd af zijn?

ff vraagske van een leek? is het mogelijk om een "getracked" garmin of TT file om te zetten in een "bolletje-pijltje" papieren versie? Dan zou je imo 2 vliegen in 1 klap hebben?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ik biedt mij vrijwillig aan om wat leuke routes uit te zoeken. Wellicht samen met een paar man van hier een paar ritten maken om te kijken welke routes het leukste zijn.
Wellicht wel handiger om dit een beetje op het voorjaar te doen aangezien het nu rap kouder begint te worden.  Heb nu ook geen tijd, ben aan het verbouwen
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik wil ook best mee helpen!!!

Voorstel: een route rijden, op de helft een warme kop choco ergens drinken.
En na afloop zorg ik voor een lekkere kop erwtensoep ;)

En de snertrit van MFL is geboren :lol: :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Dus ffkes op i net een leuke route zoeken, aanpassen, en terugbrengen naar 90 km, en gaan rijden :cool:
Zo moeilijk moet het niet zijn. (wil zelfs de typemiep uithangen, als ik maar routes aangeleverd krijg).
een iemand rijdt met de tracklog aan mee, en klaar is je route...eenvoudig toch????
Na afloop mss bij iemand thuis die in de buurt woont een kop soep eten (zorg ik verder wel voor, huisgemaakt, volgens traditioneel recept) ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Naar voorstel van Suzukibabe stellen wij ons huis beschikbaar voor het nuttigen van de Erwtensoep!
Goeie ideeën moet je stimuleren hé!

Efkes de gipsplaten en waterleidingen etc. aan de kant en de hele woonkamer is leeg. Magook nog vies worden wnt er ligt toch nog niks op de vloer.
Genoeg parkeerplaats voor de deur aangezien we aan het plein wonen. En ook nog plaats in de garage voor de exclusievere motoren, zoals mij TL  :mrgreen:

Oftwel;
Doen we!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Suzuki-Babe

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

heeft iemand het antwoord gevonden of je garmin-(of tom-tom) routes kan omzetten tot bolletje-pijltje op papier?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 18 november, 2007, 12:10:06
heeft iemand het antwoord gevonden of je garmin-(of tom-tom) routes kan omzetten tot bolletje-pijltje op papier?

Ik wou net zeggen, trackloggen kan iedereen, de uitdaging is om er een bolletje-pijltjes route van te maken.
Of misschien moet daar juist vanaf geweken worden door de vrager ? om het makkelijker te maken.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

zowel beide "versies" hadden ze graag gehad. tot nu toe hadden ze altijd alleen bolletje-pijltjes routes en een gps versie zouden ze ook dus willen als nieuwe service.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away